Fitness Seller

wat gebeurd er als je nu al gaat kuren

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbojantje

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2003
Berichten
40
Waardering
0
wat gebeurd er als ik nu ga kuren, dan stop ik toch met groeien?

ik train thuis en ben 15.
ik eet veel.

ik ben 1,86 dus dan stop ik eindelijk met groeien, mijn broer van 19 is 2,08 en dat vind hij veel te lang
 
Je hebt inderdaad grote kans dat je groeischijven dicht groeien dus lekker wachten is de boodschap tot je een jaartje of 15 traint
 
Originally posted by bobbojantje
wat gebeurd er als ik nu ga kuren, dan stop ik toch met groeien?

ik train thuis en ben 15.
ik eet veel.

ik ben 1,86 dus dan stop ik eindelijk met groeien, mijn broer van 19 is 2,08 en dat vind hij veel te lang
Ik vind niet dat je moet gaan kuren omdat je met een bepaald idee zit van te lang worden. Ga dan eens naar de dokter met je ouders, om dit serieus te bespreken.

15 is geen leeftijd om te experimenteren met deze medicijnen, je endocrien gestel kan dit zeker niet aan en je zou wel eens andere problemen kunnen krijgen dan een groeistop!
 
Originally posted by Bodyman
Je hebt inderdaad grote kans dat je groeischijven dicht groeien dus lekker wachten is de boodschap tot je een jaartje of 15 traint

ik ben bijna 16, en op mijn 17e ben ik gegarandeerd over de 2 meter, net als mijn broers en alle andere neven van mijn vaders kant op hun 17e.

we hebben acrgomilie, dat is erfelijk.
 
Ja maar nu stoppen met groeien door anabolen is

1. slecht voor je gezondheid

2. als je ernu niks van merkt zul je het later wel merken

dus je kan beter lang zijn en gezond dan kleinder en ongezond.

Al ga je nu aan de anabolen zul je er niks mee opschieten je zult even groeien en dan weer terug vallen als een baksteen en je zal nooit kunnen behalen wat je anders zou behalen als je naturel was door gegaan.

En neem de tip van de admin maar te harte en ga een serieus met iemand praten.

Succes bro
 
Ga naar de doctor zegt dat je het echt niet langer wilt groeien, er zijn namelijk wel middelen die je groei volledig vooral altijd stoppen. Maar ik zou niet aan de steroide beginnen, want dan beschadig je ook andere dingen.
 
ik ben bezig met de dokter en het onderzoek!!!
dat duurt minstens 6 maanden en ik krijg van hem sterpoien van organan voorgeschreven als de voor-onderzoek het toelaat, de dokter zei dat het zeker is dat ik het zal krijgen, maar het zal op zijn snelst 6 maanden duren, dus kan ook langer!
En eerder mag hij me echt niks geven, dat kan hem zijn baan kosten.
 
Dan zou ik afwachten, en zwaar trainen want dat vertraagt je groei wel een beetje.
 
nee, die steroiden remmen de groei, maar groeischijven dichtmaken, duurt langer ook met anabolen, daarom zal de anabolen alleen de groei remmen zei de dokter en ik zou organon krijgen dat zelf ook estrogenen gaat worden, maar ik moest wachten op de onderzoeken in het ziekenhuis, maar ik zal het uiteindelijk krijgen, uit de dokter zijn ervaring, maar als ik het toch krijg en ik hulpeloos moet wachten, kan ik net zo goed al beginnen, door het op internet te kopen of van iemand in de sportschool.
 
Organon is een farmaceutisch bedrijf, ik vermoed dat je hun testosteron (sustanon) bedoeld?
 
Originally posted by admin
Organon is een farmaceutisch bedrijf, ik vermoed dat je hun testosteron (sustanon) bedoeld?

volgens mij zei mijn dokter organon, mijn vader wist er meer over, maar hij is nu bij een oom gaan drinken.
 
Tja...Organon is de producent, daar bestaat geen twijfel over.

Zou ook kunnen dat ze een dosis deca durabolin van organon voorschrijven, omdat deze minder androgeen is.
 
onder de 17 mag je niet posten op risico geband te worden. je bent gewaarschuwd, zeker als je met deze redenen afkomt. dit zit in de regels. volgende post hier en je vliegt.
 
geen as voor jouw, eet veel dat is ook anabool.
 
ik had het over lengtegroei, met groeien
 
Originally posted by Spike
onder de 17 mag je niet posten op risico geband te worden. je bent gewaarschuwd, zeker als je met deze redenen afkomt. dit zit in de regels. volgende post hier en je vliegt.
no offence bro,
maar dat is bullshit!!!
Heb je dan liever dat ie meteen aan 't spul was gegaan zonder jullie te consulteren?
p.s. ben ook maar 16, als je nu vindt dat ik geband moet worden doe je maar!
 
bullshit? jij doet wat je wil, wij hebben onze regels, goedgekeurd door de mods, opgesteld door Big Cat. maar WIJ willen geen problemen met het gerecht omdat er een paar snotneuzen die willen kuren. nee danku dan liever bannen. don't like it leave it.
 
hoe zouden jullie probs krijgen met 't gerecht???
jullie raden 'm toch niet aan as te nemen.
en jullie verkopen het 'm niet.
Het is net zo illegaal met as bezig et zijn op je 16 als op je 21.
maar zolang jullie ni verkopen is er niets aan de hand.
 
Originally posted by enrico

no offence bro,
maar dat is bullshit!!!
Heb je dan liever dat ie meteen aan 't spul was gegaan zonder jullie te consulteren?
p.s. ben ook maar 16, als je nu vindt dat ik geband moet worden doe je maar!
Eerst maar eens alles lezen he!

Hij heeft de steun van zijn arts om dit op verantwoorde manier te doen, dus wij hebben ons daar niet mee te bemoeien.

En zeker niet als het om kinderen gaat (want dat is een 15 jarige toch nog wel)

Verder geef ik Spike 100% gelijk.
 
ok, de dokter z'n raad volgen = altijd beter.
maar stel nu dat ik zeg (ben 16) dat ik een kuur wil volgen.
bv. winstrol only 20mg/dag of iets dergelijks.
(ik zou wel weten wat de gevaren zijn)
gaan jullie me bannen omdat ik zeg dat ik die kuur wil doen op m'n 16???
(is maar een voorbeeld he)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven