MuscleMeat

Wat gebruiken voor spierherstel

Continue dit soort opmerkingen droppen zijn 'lollig' en 'pakkend' als je naast die zuigende shit bekend staat om af en toe scherpe meningen en goedgeinformeerde adviezen maar laten we eerlijk zijn, je bent een simpele wannabe met de herseninhoud van een testosteron beladen vmbo puber van 16.

Is whey of weightgainer slecht wanneer je een maandje, 4keer per week traint? Ik ben 15jaar oud en mijn moeder snouwde het meteen af, ze heeft nieteens de moeite genomen om te lezen wat het was???

• Topic Starter Topic Starter
In een weightgainer zitten koolhydraten zoals bv Maltodextrine, eiwitten en soms ook goede vetten (bv MCT's, flaxseed, omega-3) en soms andere toevoegingen zoals creatine.

Ik wil niks voor energie, dus creatine ofzo hoeft niet, ik wil echt alleen maar dat mijn spieren herstellen. Is dan een wieghtgainer toch de beste keus?

sinds wanneer geeft je creatine je meer energie?

Glutaminepoeder...

Is whey of weightgainer slecht wanneer je een maandje, 4keer per week traint? Ik ben 15jaar oud en mijn moeder snouwde het meteen af, ze heeft nieteens de moeite genomen om te lezen wat het was???

het kan helemaal geen kwaad, het is namelijk gewoon vloeibare voeding die wat sneller wordt opgenomen en wat makkelijker is om in te nemen. het bevat gewoon koolhydraten, eiwitten en vetten net als in gewoon eten;)

Op de eerste plaats moet je zorgen dat je genoeg eiwitten en koolhydraten binnenkrijgt van je voeding + veel rust. En dat kan je dan aanvullen met Whey in combinatie met bijv. Crea, Weightgainer...

Suc6

maar het zorgt ook voor beter herstel.

iets waar ik ook snel van herstel is 17-HD maar je wilt het simpel houden dus zou ik het gewoon bij goed rusten en een weightgainer houden.

Op de eerste plaats moet je zorgen dat je genoeg eiwitten en koolhydraten binnenkrijgt van je voeding + veel rust. En dat kan je dan aanvullen met Whey

Ik snap dus dak weightgainer kan gebruiken, maar kennelijk ook whey. Wat is het verschil.:cool:

een weightgainer bevat ook Koolhydraten zodat het beter is als PWO. whey kan je bijv. in de ochtend of voor het trainen nemen omdat het sneller word opgenomen.

een weightgainer bevat ook Koolhydraten zodat het beter is als PWO. whey kan je bijv. in de ochtend of voor het trainen nemen omdat het sneller word opgenomen.

OK, ik moet dus ene wieghtgainer hebben omdat er ook koohydraten in zijn:cool: (nu nog weten wat pwo is)

Wat is duurder: weightgainer of wheyshake?

whey is meestal duurder, hangt van de kwaliteit enzo af

Terug
Naar boven