MuscleMeat

Wat gebruiken voor spierherstel

Kumar, om je vraag even heel kort en letterlijk te beantwoorden; je herstel na een training is t effectiefs door meteen ná de training dextrose te nemen. Wat later (max. half uur) neem je whey. en t schijnt dat een afwisselend koude en warme douche ook helpt.

Hierbij ga ik er voor het gemak van uit dat je al voldoende slaapt, en een goed voedingsschema hebt.

Ja, ik ben er weer met 1 van mijn topics :cool:

Welke supplementen kun je het beste gebruiken voor spierherstel?

http://www.pasioingredients.com/productDetail.asp?ProductID=76
Dit spul heb ikzelf wel eens mogen proberen en ik geloof dat het inderdaad werkt.Terwijl ik toch niet zo lichtgelovig ben :cool: .
Het helpt ook om langer te kunnen doorgaan met trainen,idd enigszins vergelijkbaar met creatine.Ze prijzen hier ook nog een ander product aan voor herstel,dat misschien nog wat beter in jouw straatje past maar ik kende het zelf nog niet:
http://www.pasioingredients.com/productDetail.asp?ProductID=87

verder scheelt het idd ook veel of je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt,maar daar zijn niet perse supplementen voor nodig.Hoewel een shake natuurlijk wel altijd heel snel& simpel is :D

• Topic Starter Topic Starter
Kumar, om je vraag even heel kort en letterlijk te beantwoorden; je herstel na een training is t effectiefs door meteen ná de training dextrose te nemen. Wat later (max. half uur) neem je whey. en t schijnt dat een afwisselend koude en warme douche ook helpt.

Hierbij ga ik er voor het gemak van uit dat je al voldoende slaapt, en een goed voedingsschema hebt.

Ik dacht dat dextrose voor energie was (dat staat op mijn dextroseblokjespakje):cool:

Waarom zeggen mensne hier om whey te nemen en anderen om weightgainer te nemen.

Ik weet nu wat het vershcil is, maar wat is het beste vor slechts herstel, geen enkele andere effecten.

Ik dacht dat dextrose voor energie was (dat staat op mijn dextroseblokjespakje):cool:

Waarom zeggen mensne hier om whey te nemen en anderen om weightgainer te nemen.

Ik weet nu wat het vershcil is, maar wat is het beste vor slechts herstel, geen enkele andere effecten.

Dextrose samen met whey innemen zal je je eiwitten sneller doen opnemen, dus snelle carbs na de training is niet onbelangrijk.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik nu concluderen:whey nemen en geen weightgainer. En dan kan de topic eigenlijk dicht of gaat er nu iemand komen die gaat zeggen dat tóch weightgainer gebruikt moet worden?:cool:

Heey!!

ik heb nu in de kast :creatine, dextrose en eitwitshakes, vooral ná de training gebruik ik het. Weet iemand eigenlijk wat nou precies de beste volgorde is van het innemen van deze 3 supplementen??? Kwa tijdsinamen en hoeveelheid..?

greetz,
Robin

Heey!!

ik heb nu in de kast :creatine, dextrose en eitwitshakes, vooral ná de training gebruik ik het. Weet iemand eigenlijk wat nou precies de beste volgorde is van het innemen van deze 3 supplementen??? Kwa tijdsinamen en hoeveelheid..?

greetz,
Robin

Iedereen doet het op zijn manier, ik doe het als volgt, na de workout -> 30g whey 30g dextro 3g crea mono (alles met water wel te verstaan)

goed eten heel de dag door + voldoende rust.

Terug
Naar boven