Fitness Seller

wat gebruikt deze gast

Bezoekers in dit topic

crack. denk ik.

van crack krijg je dus lelijke biceps?
 
Volgens mij is dit dikke zooi... op de site staat geen zinnig informatie te vinden. Niks over inhoud van de daadwerkelijke substantie.
 
idd ik kan ook niks vinden daarom maar in het filmpje zie je wel verschil dat ie flinke pomp erin krijgt
 
ik vind het zwak,
17inch => 17,75inch pomp dat haal je gemakkelijk zonder "water", ik toch zeker na wat pomp setjes
Mijn arm meet 42cm (17inch = 43cm) maar zo'n bicep heb ik wel niet.

Waarom blijft hij afdoppen na z'n inject?
 
word steeds gekker!! te beroerd om te trainen dan maar overal allerlei zooi in spuiten
 
ze verzinnen tegen woordig ook van alles:(
 
Misschien wat voor Ronnie zijn lat :roflol:
 
laats was ook een documataire op tv over anabolen.
kerel me de grootste biceps van de wereld spoot zich ook helemaal met deze shit.
na een tijdje moesten ze hem opereren zijn triceps zakte helemaal in.
ze moeten het maar zelf weten
 
laats was ook een documataire op tv over anabolen.
kerel me de grootste biceps van de wereld spoot zich ook helemaal met deze shit.
na een tijdje moesten ze hem opereren zijn triceps zakte helemaal in.
ze moeten het maar zelf weten

die gast jaagt er synthol in
 
Als je spieren onmiddelijk groter worden na het spuiten dan is heb je niet meer spiermassa maar dan heb je iets anders erin gespoten wat voor meer volume zorgt. Dit ruikt naar synthol.

Vind het trouwens maar zwak...
 
idd synthol pops up in the mind.
 
kheb ook al van zoiets gehoord ececlyne of zoiets wedstrijdbodybuilders spuiten het in om meer gepompt on stage te staan :rolleyes:
 
Tja dit is puur een promotiefilmpje van zijn product natuurlijk. Waarschijnlijk stelt de werking niet veel voor, sowieso zal het tijdelijk zijn.
 
Back
Naar boven