MuscleMeat

wat heb ik gedaan?

Dat is beetje de theorie ja. Er komt helaas wel wat meer bij kijken. Dit kun je allemaal in de stickies vinden dus lezen lezen lezen.

Btw, zelfs al wil je niet een bodybuilder worden, dan kun je nog wel slim trainen. De manier waarop jij traint stelt niks voor en ik kan meer effect bereiken met 1 setje zware squats.

Je abs trainen doet weinig voor je six pack ook al denk je dat. Je kan namelijk niet spot reducen of increase. Je hebt vet verloren en daardoor zijn je abs meer naar voren gekomen. Helaas ben je blijkbaar op andere plekken spieren kwijtgeraakt. Ik zou stoppen met die eindeloze ab oefeningen, Starting Strength gaan proberen en stoppen met eten als een kleuter. Over een paar maanden zegt diezelfde vriend van je of je aan steroide hebt gezeten.

je moet veel lezen en logisch na gaan denken.

Dan gaat het goed komen. hoe je nu traint is geen trainen te noemen.

succes

• Topic Starter Topic Starter
unholy ;) links over starting strength graag =] beetje gezocht maar vind niet veel XD maar kijk weetje wat het is.

ik doe aan parkour. weetniet of mensen weten wat dat is. maar daarmee train je ook eigenlijk je hele lichaam. Maar wil niet alleen dat doen wil verder ook nog alle spiergroepen stuk voor stuk gaan trainen.

is het dan slim om mn lidmaatschap bij de sportschool weer aan te schaffen en daar met gewichten aan de slag gaan?

ik had iedergeval altijd het idee dat je door de sportschool je korte spieren trainde waardoor je alleen amar meer spiermassa had en niet echt spierkracht. kijk naar al die jongetjes in het oosten die zijn niet echt super groot maar sterk dat ze zijn.

ik wil een beetje van alles ik wil veel kracht met weinig spieren. (weinig spieren is zegmaar wel gespierd maar niet supermassivegroot XD)

en wil graag meer lezen over starting strength.

post toch gewoon een foto hoe wil je dat wij ons een beeld vormen van je fysiek gewoon door wat info te geven ...

en als jij niet eens ontbijt en dan smiddags en s'avonds gewoon eet wat er te eten valt hoe wil je dan gaan cutten zonder spier te verliezen ? Ook zeg je dat jij denkt dat je nu beter staat maar dat je door je vriend begint te twijfellen ? Als JIJ denkt dat je goed staat dan hoef je toch helemaal niks te veranderen ... de enige reden waarom de meesten hier blijven door gaan en freaken op alles is gewoon omdat wij "yes ik ook" helemaal nog niet tevreden zijn met hoe we eruit zien

ontbijten is gewoon noodzakelijk dit kun je zo aanleren ,ik weet t want ik at vroeger ook niet als ik wakker werd.

unholy ;) links over starting strength graag =] beetje gezocht maar vind niet veel XD maar kijk weetje wat het is.

ik doe aan parkour. weetniet of mensen weten wat dat is. maar daarmee train je ook eigenlijk je hele lichaam. Maar wil niet alleen dat doen wil verder ook nog alle spiergroepen stuk voor stuk gaan trainen.

is het dan slim om mn lidmaatschap bij de sportschool weer aan te schaffen en daar met gewichten aan de slag gaan?

ik had iedergeval altijd het idee dat je door de sportschool je korte spieren trainde waardoor je alleen amar meer spiermassa had en niet echt spierkracht. kijk naar al die jongetjes in het oosten die zijn niet echt super groot maar sterk dat ze zijn.

ik wil een beetje van alles ik wil veel kracht met weinig spieren. (weinig spieren is zegmaar wel gespierd maar niet supermassivegroot XD)

en wil graag meer lezen over starting strength.

Je hebt chinese gewichtheffers rondlopen die 200 squaten bij 65 kg lichaamsgewicht....

Verder: [Link niet meer beschikbaar]

ok mooi ik heb wat stukken gelezen.

ik ben er achter dat ik wel wat gewichten moet kopen en die handrekjes zodat het allemaal wat makkelijker gaat. want met koffers vol boeken weightliften is ook beetje raar en niet efficiënt. ben nu ook bezig met ontbijten en om de 2 uur eten.

begin van de dag 3 boterhammen met in totaal 6 sneetjes kipfilet.
dan tussendoor water of melk.
2 uur later weer een paar boterhammen en variatie in beleg.
probeer om de 2 uur gewoon wat te eten voor dat ene woord met een m die best lastig is XD
metiobalisme ofzo.

maar dan ben ik er nog niet achter wat de beste voeding is. om echt voor vetverlies te gaan en/of bulken( groeien toch? ) heb ook mn bmr berekend en kwam op ong 2000 uit. dan heb ik nog niet mijn dagelijkse beweging (die iedereen eigenlijk doet) meegerekend. al met al zou ik ongeveer 3000 kcal per dag moeten binnenkrijgen en dan ongeveer 1200 kcal verbranden met cardio en KT dan zou ik zon beetje 150 gram per dag aan vet verliezen (mocht mijn voeding goed zijn).

volgens mij begin ik het beetje te snappen. of niet?XD

Waarschijnlijk had je gewoon geen spieren en ben je gewoon vet verloren waardoor je gewoon mager bent geworden. Je zegt dat je aanleg hebt en altijd al gespierd was maar als je niet getraind hebt kan je niet gespierd zijn...
Gewoon naar de gym gaan in plaats van die nutteloze oefeningetjes thuis doen:p

ik heb even paar foto's genomen met me veel te slechte webcam. in het echt zie je ze beter vooral alsk buiten sta maar hier moeten we het maar even mee doen dan.

vind niet dat ik er echt mager uitzie ofzo.

maar oordeel zelf.

mn romp:
ax01zb.png

mn arm:
11kb79x.png

kep ook werkelijk geen idee hoe ik mn BF% meet ofzo. met zon soort knijp ding was het ofzo?

Beter ga je gewoon naar een gym en begin dan deftig te trainen. Wat je nu doet gaat je geen resultaat opleveren en achteraf ga je het beklagen dat je zoveel tijd hebt verspilt.

Hallo allemaal, ben net nieuw hier.
ben 19 jaar en ben net nieuw in dit wereldje.

Ben nou niet echt van plan om echt BBer te worden maar meer om mn lichaam gewoon mooi te vormen en een zon laag mogelijk vet% te behouden.

Ik heb de afgelopen jaren altijd al een gespierd lichaam gehad. (aanleg) maar had een jaar geleden nog wel wat vet. niet veel ofzo maar het was niet strak.

ben toen begonnen met tonijn vreten om meer eiwitten binnen te krijgen en cardio doen. gewoon af en toe 5 km hardlopen. tussendoor natuurlijk ook KT. maar heb nooit echt heel erg op mn voeding gelet.

nou kwam ik laatst bij n oude vriend en hij had me een jaartje niet echt meer gesproken ofzo. en hij zei opeens wat ben je mager. maar ik had juist het idee dat ik een lager vet% had en mn spieren meer naar de oppervlakte waren gekomen.

heb nog niet het resultaat wat ik echt wil maar begin in de buurt te komen. maar nou vroeg ik me af. hebbik in de afgelopen jaren door mijn onoplettendheid wat voeding betreft miss deels mijn spieren verbrand?

die vriend zei dat ik n jaar geleden nog gespierder was dan nu maar dat zie ik zelf niet echt.

nou weet ik dus niet hoe ik een goed voedingsschemaopzet en of het ook echt nodig is om te bereiken wat ik wil.

mijn doelen zijn:

- lager vet% waardoor ik zegmaar beetje droog ben.
- dit zonder al teveel gedoe zo houden.

tuurlijk snap ik dat er veel moeite voor nodig is om het perfecte lichaam te hebben maar ik hoef zegmaar niet supergespierd te worden om wedstrijden te doen.

hoop dat jullie mij een beetje snappen.

Niet altijd luisteren naar wat anderen zeggen over je.
Ze hebben het niet altijd bij het juiste eind. ;)

Maar tosti, op die foto's zie ik niet echt massa. Je moet veel meer eten.

Laatst bewerkt:
Beter ga je gewoon naar een gym en begin dan deftig te trainen. Wat je nu doet gaat je geen resultaat opleveren en achteraf ga je het beklagen dat je zoveel tijd hebt verspilt.

ja dat geloof ik wel. maar toch heeft t wel effect gehad. eerst had ik niet zo een 6pack als nu. ookal zeggen sommige dat t niet veel is XD vind t zelf niet echt weinig ofzo.

oke tis niet BB waardig maar toch.

maar ik ga volgende week bij n sportschool langs
even wat formulieren vragen. en dan aan de slag.

Terug
Naar boven