AndroidHealthClinic

Wat heb jij allemaal bereikt

1000 posts op DBB

Ik heb nu een volle baard.

EricR bedoelt natuurlijk dat een groot gedeelte van het leven niet te plannen is, althans het is zijn streven om dat niet te doen: vandaar zijn uitspraak 'just live it'. :D

Ik ben het met hem eens in zoverre dat impulsiviteit en spontaniteit ook belangrijk zijn en het leven kunnen veraangenamen.

Trots is een intrinsiek, persoonlijk gevoel en wat dat betreft vind ik dat dat een mens veel eigenwaarde en zelfvertrouwen geeft.

mooie wagen, leuke vriendin, 40 kg spiermassa,.... nu nog euromillions:D

Een vriendinnetje krijgen waar ik heel erg veel van houd, en die ook heel veel van mij houd.

Nog eigenlijk niets -.-'
Een opleiding en een baan , waar ik me eigenlijk niet optimaal in vermaak.

Geen vriendin, geen lijpe auto , niet eens genoeg geld voor me rijbewijs binnenkort, gezeik met me ouders en school..

Maarja ..ik heb goede vrienden, 2 lieve honden en een geweldige hobby/lifestyle..

Achja als Nederlander moet je toch klagen he , zit in ons cultuur

Toch enkele verwezenlijkingen waar ik trots op ben:

- Al behoorlijk veel drugs gebruikt zonder er ooit door in problemen met school of verslaving of $$$ te komen.

- Nog maar 2 keer gedoet in mijn leven: 1 keer met mijn vriendinnetje (dat het kort daarna uitmaakte, had waarschijnlijk wel iets met mijn prestatie te maken) en 1 keer met een h**r waardoor ik trots kan stellen dat mijn neukverhouding vriendinnen/h**ren 50/50 is. :D
Hoogstwaarschijnlijk zal ik daar binnen enkele jaren niet zo trots meer op zijn.

Laatst bewerkt:
Heb niet iets waar ik extreem trots op ben.

Hoop in de toekomst een hbo diploma te halen, een leuk meisje te vinden. En over een jaar op 2 kinderen op de wereld te zetten.

ik heb nog niks bijzonders bereikt
heb me school tot heden verdoet, zit nu tussen mong*len in de klas.
wel heb ik bereikt:

een homegym
een leuke brommer (maar die ik vaak laat staan)

Ik heb een leuke hobby :)

- Al behoorlijk veel drugs gebruikt zonder er ooit door in problemen met school of verslaving of $$$ te komen.

- Nog maar 2 keer gedoet in mijn leven: 1 keer met mijn vriendinnetje (dat het kort daarna uitmaakte, had waarschijnlijk wel iets met mijn prestatie te maken) en 1 keer met een h**r waardoor ik trots kan stellen dat mijn neukverhouding vriendinnen/h**ren 50/50 is. :D
Hoogstwaarschijnlijk zal ik daar binnen enkele jaren niet zo trots meer op zijn.

Maak van je vriendin/h**r verhouding maar 0/100, je "vriendin" was namelijk ook een h**r. :)

Innerlijke rust.

Dus als ik het goed begrijp ben je er trots op dat je op je 20ste pas twee keer hebt gedoet, waarvan één keer met een h**r? :rolleyes:

Terug
Naar boven