Zegt de wandelende encyclopedie van DBB, je mag best wel een beetje trots zijn op je kennis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt de wandelende encyclopedie van DBB, je mag best wel een beetje trots zijn op je kennis.

Trots heb ik wel, dat heb ik al aangegeven. Maar verder boeit het me weinig of ik iets bereik of niet. Just live.
Een vriendinnetje krijgen waar ik heel erg veel van houd, en die ook heel veel van mij houd.

Toch enkele verwezenlijkingen waar ik trots op ben:
- Al behoorlijk veel drugs gebruikt zonder er ooit door in problemen met school of verslaving of $$$ te komen.
- Nog maar 2 keer gedoet in mijn leven: 1 keer met mijn vriendinnetje (dat het kort daarna uitmaakte, had waarschijnlijk wel iets met mijn prestatie te maken) en 1 keer met een h**r waardoor ik trots kan stellen dat mijn neukverhouding vriendinnen/h**ren 50/50 is.![]()
Hoogstwaarschijnlijk zal ik daar binnen enkele jaren niet zo trots meer op zijn.

Hoop in de toekomst een hbo diploma te halen, een leuk meisje te vinden. En over een jaar op 2 kinderen op de wereld te zetten.

Toch enkele verwezenlijkingen waar ik trots op ben:
- Al behoorlijk veel drugs gebruikt zonder er ooit door in problemen met school of verslaving of $$$ te komen.
- Nog maar 2 keer gedoet in mijn leven: 1 keer met mijn vriendinnetje (dat het kort daarna uitmaakte, had waarschijnlijk wel iets met mijn prestatie te maken) en 1 keer met een h**r waardoor ik trots kan stellen dat mijn neukverhouding vriendinnen/h**ren 50/50 is.![]()
Hoogstwaarschijnlijk zal ik daar binnen enkele jaren niet zo trots meer op zijn.