- Waardering
- 2.581
Geert Wilders PVV
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D66.
@Chase misschien een goed idee om hier een anonieme poll van te maken? Ik denk dat de respons dan een stuk hoger gaat zijn.
Je kunt aan een bestaand topic alsnog een poll toevoegen.
Ik ben het volledig met je eens! Zelf ben ik volledig rechts. Ik vind deze woke shit met die LGBT Community iets waar ik totaal niet achter sta en mij ver van wil distantiëren.Als je d66 hebt gestemd ben je wel goed gek als we een homo aan de macht zetten. ❤️seth,
En Geert Wilders was daar wel het toonbeeld van?Kijk wat hij allemaal heeft beloofd en wat ervan is gekomen .. oh, wacht.
Ik wou stemmen, tot dat ik mijn stempas was kwijtgeraakt 🫣Ik stem op Geert Wilders omdat hij net als mij van katten houd.
Als je leeft van een (bijstands)uitkering en je stemt puur uit financieel eigenbelang, zijn er wel betere opties dan D66. Denk aan o.a. de SP.Hoe kunnen jullie als zon vermogende dbbers links stemmen. Volgens mij zitten hier allerlei uitkering trekkers die slapend rijk willen worden.
Ik stem op Geert Wilders omdat hij net als mij van katten houd.
En Geert Wilders was daar wel het toonbeeld van?Kijk wat hij allemaal heeft beloofd en wat ervan is gekomen .. oh, wacht.