MuscleMeat

‘Wat ik tegen homo’s heb? Ik vind ze vies’

Altijd hetzelfde antwoordje klaar. Geef eens een voorbeeld hoe je gewezen kritiek kunt uiten zónder te 'generaliseren'?

Door misschien te zeggen: een bepaalde groep integreert echt niet?
Maar dat bedoelde hij ook, ik heb het gewoon anders geïnterprteerd.

• Topic Starter Topic Starter
'Een bepaalde groep'. En vervolgens vraagt iedereen zich af: Wélke groep?
En als je dat verklaart, generaliseer je weer.

De verdediging 'je generaliseert' is een fantastische woordtruc om tot in de eeuwigheid 'bepaalde groepen' te vrijwaren van elke verantwoordelijkheid.

Wie niet genoemd wordt is tenslotte niet schuldig. ;)

'Een bepaalde groep'. En vervolgens vraagt iedereen zich af: Wélke groep?
En als je dat verklaart, generaliseer je weer.

De verdediging 'je generaliseert' is een fantastische woordtruc om tot in de eeuwigheid 'bepaalde groepen' te vrijwaren van elke verantwoordelijkheid.

Wie niet genoemd wordt is tenslotte niet schuldig. ;)

Als je zegt: allochtonen integreren zich niet, dan ben je ook fout.
Dus hou je het bij 'bepaalde groep' Welke groep bedoel je precies? De groep in kansarme situaties met lage scholing. Groepen waar ze in hoge concentraties samenwonen, soort van 'klein *insert landname*. (denk ik toch)
Ik denk dat intelligentie het allemaal zelf oplost, maar meesten blijven gewoon intellectueel onderontwikkeld (zo ongelooflijk arrogant van mij, maar zo zie ik het). Je kunt ze niet verplichten 'hoe te denken', dat doen ze zelf. En jah, als de ene dan homo's ziek vind, wat doe je eraan ? Je kan gewoon niks doen.

Als je zegt: allochtonen integreren zich niet, dan ben je ook fout.
Dus hou je het bij 'bepaalde groep' Welke groep bedoel je precies? De groep in kansarme situaties met lage scholing. Groepen waar ze in hoge concentraties samenwonen, soort van 'klein *insert landname*. (denk ik toch)
Ik denk dat intelligentie het allemaal zelf oplost, maar meesten blijven gewoon intellectueel onderontwikkeld (zo ongelooflijk arrogant van mij, maar zo zie ik het). Je kunt ze niet verplichten 'hoe te denken', dat doen ze zelf. En jah, als de ene dan homo's ziek vind, wat doe je eraan ? Je kan gewoon niks doen.

Je loopt op dun ijs. Je praat alsof je leven ervan afhangt. Je durft beestjes niet bij de naam te noemen, al irriteren die beestjes de Nederlandse bevolking dagelijks op straat, in het OV en in het uitgaansleven. Het lijkt wel een rattenpest die zich verspreidt maar jij hebt het over 'harige zoogdieren met stevige staartjes en mogelijk spitse snuiten'. Pfffffff...

Je loopt op dun ijs. Je praat alsof je leven ervan afhangt. Je durft beestjes niet bij de naam te noemen, al irriteren die beestjes de Nederlandse bevolking dagelijks op straat, in het OV en in het uitgaansleven. Het lijkt wel een rattenpest die zich verspreidt maar jij hebt het over 'harige zoogdieren met stevige staartjes en mogelijk spitse snuiten'. Pfffffff...

Haha dbc, ongelooflijk jij. Ik heb ze toch duidelijk genoeg beschreven ?
Of wil je dat ik zeg 'die turken en marrokanen', want dan generaliseer ik.
Maar zeg nou eens: wat wou JIJ doen om te zorgen dat ze homo's aanvaarden ? Want hier gaat het toch om hé ?
Het is altijd triest hoe dat sommigen over homo's denken, maar daar stopt het dan ook. Je kunt wettelijks hen niks maken. En het zit hem echt niet in hun ras hoor, dus op hen fixeren vind ik maar belachelijk. Het zit hem gewoon in het gezond verstand. Genoeg 'belgen' die er ook tegen zijn. (of eender welk ras). Geloof het er wel iets mee te maken denk ik(wat ben ik altijd zo voorzichtig) en ook maatschappelijk (mensen uiten hun mening zo, zodat ze geen sociale zelfmoord plegen).

Hmmm.....van mij hoeven ze homo's niet te 'aanvaarden'. Dat doen een hoop niet gelovige blanke boeren ook niet. Alleen moeten ze met hun poten van homo's afblijven. Die homo-razzia's zijn wel erg populair tegenwoordig.

Hmmm.....van mij hoeven ze homo's niet te 'aanvaarden'. Dat doen een hoop niet gelovige blanke boeren ook niet. Alleen moeten ze met hun poten van homo's afblijven. Die homo-razzia's zijn wel erg populair tegenwoordig.

Volledig mee akkoord. Ze moeten gewoon van iedereen afblijven, zo simpel is dat. En als ze dat toch doen en dat in naam van god, mag je ze van mij kankerhard naar hun land sturen.(niet echt realistisch, maar zo weet je ook hoe ik over hen ook denk ik ;))

Vroeger hebben we in Nederland ook tijden gehad dat boerkes op potenramjacht gingen hoor. Maar daar zijn we zo goed als overheen.
Dat heet vooruitgang, beschaving.

Aangezien we mensen over de grenzen krijgen die die beschaving nog niet is bijgebracht (of jonge mensen uit allochtone gezinnen die geen opvoeding genieten) is het van groot belang dat we bepaalde verworvenheden van minderheden keihard verdedigen. Want anders is het over 10 jaar cool om homo's ondersteboven van een flatgebouw te gooien, net als in Arabistan.

En daarom geven ze dit soort voorlichtingen op school.
Meer kan je ook niet doen.
Ik denk dat we 'homohaters' gewoon publiekelijk moeten vernederen. Een soort van sociale zelfmoord, maar daarvoor moet de meerdeheid wel aan de 'juiste' kant zijn.
Net zoals racisme hard aangepakt wordt op scholen (uitwijzing), moeten ze dit soort figuren ook uitwijzen.

Spiertje 16 wordt in elkaar geslagen.

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van de goede allochtoon die in NL zijn best doen, een HBO en of universiteit opleiding geniet in NL en dan met alle opgedane kennis en genoten financiele ondersteuning weer vertrekt naar moederland om daar de economie beter te maken ipv die in NL. Zou je dan ook de grenzen moeten dichtgooien voor diegene die willen vertrekken? Het is natuurlijk wel een investering :)

Zeg je dat de mensen 'daar' te 'dom' zijn om een goed economie te draaien ?:D

Zo is dat, leuke woordspeling ook. Dat homo-rellen is onderhand een rage aan het worden; wie geen homo gepakt heeft doet niet meer mee. :rolleyes:

Tsja, zolang er nog zoveel mensen het geweldig vinden, die multiculturele samenleving, en hun ogen sluiten voor dit soort zaken, zul je moeten accepteren dat er een nieuwe generatie opgroeit die vindt dat homo's dood moeten en dat Nederland niet hun land is, dus dat ze ermee kunnen doen wat ze willen. De meest voorkomende naam in het geboorteregister van Amsterdam is Mohammed, you do the math...

Terug
Naar boven