El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Altijd hetzelfde antwoordje klaar. Geef eens een voorbeeld hoe je gewezen kritiek kunt uiten zónder te 'generaliseren'?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd hetzelfde antwoordje klaar. Geef eens een voorbeeld hoe je gewezen kritiek kunt uiten zónder te 'generaliseren'?

'Een bepaalde groep'. En vervolgens vraagt iedereen zich af: Wélke groep?
En als je dat verklaart, generaliseer je weer.
De verdediging 'je generaliseert' is een fantastische woordtruc om tot in de eeuwigheid 'bepaalde groepen' te vrijwaren van elke verantwoordelijkheid.
Wie niet genoemd wordt is tenslotte niet schuldig.![]()
Als je zegt: allochtonen integreren zich niet, dan ben je ook fout.
Dus hou je het bij 'bepaalde groep' Welke groep bedoel je precies? De groep in kansarme situaties met lage scholing. Groepen waar ze in hoge concentraties samenwonen, soort van 'klein *insert landname*. (denk ik toch)
Ik denk dat intelligentie het allemaal zelf oplost, maar meesten blijven gewoon intellectueel onderontwikkeld (zo ongelooflijk arrogant van mij, maar zo zie ik het). Je kunt ze niet verplichten 'hoe te denken', dat doen ze zelf. En jah, als de ene dan homo's ziek vind, wat doe je eraan ? Je kan gewoon niks doen.
Je loopt op dun ijs. Je praat alsof je leven ervan afhangt. Je durft beestjes niet bij de naam te noemen, al irriteren die beestjes de Nederlandse bevolking dagelijks op straat, in het OV en in het uitgaansleven. Het lijkt wel een rattenpest die zich verspreidt maar jij hebt het over 'harige zoogdieren met stevige staartjes en mogelijk spitse snuiten'. Pfffffff...
Hmmm.....van mij hoeven ze homo's niet te 'aanvaarden'. Dat doen een hoop niet gelovige blanke boeren ook niet. Alleen moeten ze met hun poten van homo's afblijven. Die homo-razzia's zijn wel erg populair tegenwoordig.
)
)
Hmmm.....van mij hoeven ze homo's niet te 'aanvaarden'. Dat doen een hoop niet gelovige blanke boeren ook niet. Alleen moeten ze met hun poten van homo's afblijven. Die homo-razzia's zijn wel erg populair tegenwoordig.