AndroidHealthClinic

Wat is beter Trenbolone enanthate of Trenbolone acetate

Bezoekers in dit topic

Prijzen effe removed
 
Laatst bewerkt:
Komt nog eens bij dat de prijs voor de basis grondstof niet (alleen) bepalend is voor de uiteindelijke consumentenprijs.
Vraag en aanbod spelen een rol. Als er veel aanbieders zijn zal dat prijs automatisch drukken. Daarnaast bestaat er ook zoiets als prijselasticiteit. Dwz dat vraag beinvloedt wordt door de hoogte van de prijs. Dus kun je de grondstofprijs niet als bepalende factor voor de consumentenprijs nemen, het bepaalt slecht de bodemprijs.








IKKE zei:
Alstu de gronstofprijzen bij een bekende grondstof leverancier ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IKKE zei:
Alstu de gronstofprijzen bij een bekende grondstof leverancier ..

iedereen die op het internet komt kan dit soort lijsten opvragen....

waarom denk je dat sommige UG labs ondergedoseert uit de test komen?

1) ze doen het met opzet
2) ze hebben het proces niet onder controle
3) ze worden genaaid dorr hun grondstof leverancier'

Ik denk dat ik wel weet wat het meest voorkomt...............

Geloof mij nou maar op mijn woord dat tren enanthate veel duurder is als tren acetate..

grt. Rico
 
Ik geloof je wel hoor DW.
Als ik jouw niet meer kon geloven over a.s. fabriceren , echt/nep dan is het einde zoek...
kan altijd nog terug gaan naar dat schattige EZboard :P

Maar dat is zoezo al te zien aan de prijs van de enanthate in vergelijking met acetaat ...bij de verkopers.
 
Laatst bewerkt:
ezboard was destijds wel lache...maars jammer genoeg nu echt helemaal dood:)..
 
Als de enanthate ook maar in de buurt zit van de 200mg zou ik ten aller tijde voor een enanthate kiezen omdat ik me niet lek wil prikken...ik HAAT kortwerkende esters!
 
Testo zei:
Als de enanthate ook maar in de buurt zit van de 200mg zou ik ten aller tijde voor een enanthate kiezen omdat ik me niet lek wil prikken...ik HAAT kortwerkende esters!

hahaha zo een grote vent en dan bang voor naalden :laugh: :laugh: :laugh:

grt. Rico
 
ccnp zei:
En minder kans op het bekende tren-hoestje, die ik gelukkig nog niet meegemaakt heb. :D

Jeps....dat is mij ook erg opgevallen. Naarmate je enkele weekjes met tren acetaat aan het prikken bent, wordt de kans op trenhoesten ook groter.

Ben nu inmiddels in mn 4e week met tren enanthaat en zoals DBC aanhaalt, zijn alle symptomen van de trenbolone aanwezig- ammoniakdampen, krachttoename etc, maar die soms bijna dodelijk aanvoelende trenhoesten blijven uit. :D
 
dutch windmill zei:
Ik weet dat een kilo tren enanthate drie keer zo duur is als een kilo tren acetate..de grondstof dan..als je dan nog eens in plaats van 75 mg.ml er 200 mg/ml van maakt, dan kom ik dus op een basisprijs van 9 keer die van tren acetate per 10 ml flesje..

daarom ben ik erg benieuwd naar de labtesten van de hoog gedoseerde tren enanthate producten..

grt. Rico

Tren acetaat van BD worden op sommige 'online pharmacies' aangeboden voor 90-100 USD per 10 ml vial.

Wanneer men dan uit zou moeten gaan van de kostprijs per vial tren enanthaat, zou men minstens 300-400USD per 10ml vial moeten rekenen, wat overigens niemand ervoor zou betalen.

Vanuit die verstande zou men moeten gaan kiezen tussen:

- Geen tren enanthate aanbieden
- Genoegen nemen met veel minder winst op de tren enanthate

Verlies zal men er wel niet op draaien anders zou BD het bv ook niet aanbieden.
 
dutch windmill zei:
hahaha zo een grote vent en dan bang voor naalden :laugh: :laugh: :laugh:

grt. Rico


Hehehe...bang niet maar ik blijf het erg vervelend vinden,bro. ;)

Kan er niet aan wennen en dat is misschien maar goed ook! :D
 
Leviathan zei:
Tren acetaat van BD worden op sommige 'online pharmacies' aangeboden voor 90-100 USD per 10 ml vial.

Wanneer men dan uit zou moeten gaan van de kostprijs per vial tren enanthaat, zou men minstens 300-400USD per 10ml vial moeten rekenen, wat overigens niemand ervoor zou betalen.

Vanuit die verstande zou men moeten gaan kiezen tussen:

- Geen tren enanthate aanbieden
- Genoegen nemen met veel minder winst op de tren enanthate

Verlies zal men er wel niet op draaien anders zou BD het bv ook niet aanbieden.

Bro, dit bedoel ik natuurlijk niet..

kijk oxy kost ook even veel als dbol, alleen zit er 50 mg in een tab ipv 10 mg...is een potje oxy dan ook 5 keer zo duur?..nee

het gaat er mij om dat men niet een flesje goed gedoseerde tren enanthate van 2000 mg per flesje aan kan bieden voor de prijs waar het nu voor rondgaat, omdat de kosten om het te maken bijna net zo hoog zijn als de verkoopprijs..

De goede bedoelingen van de fabrikant buiten beschouwing gelaten dan..

Ik heb zelf ook tren enanthate gebruikt van 75 mg/ml, 3 ml per week was meer dan zat..ik ben er na een paar weken mee gestopt omdat ik heel erge last kreeg van zwaar ademigheid..als ik hier dan lees dat mensen 800 mg per week nemen (4 ml in een stack) vindt ik dat een beetje vreemd

grt. Rico
 
Ik vind het zoiezo vreemd dat 100mg test prop bijna net zoveel kost als 250mg enath.

Het is idd wel vreemd dat het 9x zo duur zou moeten zijn. Maar bij test stoppen ze er ook veel meer in.
 
tokkel zei:
Ik vind het zoiezo vreemd dat 100mg test prop bijna net zoveel kost als 250mg enath.

Het is idd wel vreemd dat het 9x zo duur zou moeten zijn. Maar bij test stoppen ze er ook veel meer in.
naa dat is niet helemaal waar...grondstoffen van test zijn super goedkoop ivt bv tren...om die shit te maken komen ook wat kosten bij kijken en diegene wilt er ook nog wat op verdienen...dus geld van poeder is in dit geval beetje verwaarloosbaar...

@testo: testprop is niet overrated, geef toe je bent gewoon bang voor die ED injecties:D..just kidding...

tijd geleden nog 12 weken test prop genomen, 6 dagen in week prikken(mag niet op zondag, want dan ga je naar de hel)...was wel lache
greetz
 
Ok ok,ik haat die klote-injects idd! :D
 
I love TrenAcetate GS, for me is the best :p

Tren Acetate is same of Finaplix.
Tren E. is same of Finaject for uman use, because enanth and hexa are similar.
But Finaplix always he has been stronger than Finaject.
 
BBLOVER zei:
I love TrenAcetate GS, for me is the best :p

Tren Acetate is same of Finaplix.
Tren E. is same of Finaject for uman use, because enanth and hexa are similar.
But Finaplix always he has been stronger than Finaject.

And you are .....??:)
 
Hey Italian Man! ;)

Thanks for your input,bro.

Your the one and only trembo-man! :D
 
Back
Naar boven