MuscleMeat

Wat is dan het maximale haalbare volgens JOU? (naturel)

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
In navolging op dat topic van Layne.

Post een fysiek waarvan jij denkt dat het voor JOU het maximaal haalbare is naturel. Met jou visie, JOU genen. Het mag een gebruiker zijn of niet, gaat erom dat iedereen dus individueel z'n naturel max kan vaststellen naar eigen vermogen of interpretatie. Waar houd het volgens JOU op? (pics)

the sky is the limit ;)

beetje flauwe comment misschien maar ik denk dat je altijd wel iets te verbeteren valt! beetje een afnemend stijgende grafiek zeg maar ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

denk (hoop) dat ik dit wel kan halen:D

ik denk dat ik natural echt heel groot kan worden! Het zal lang duren..maar toch ik denk dat het kan! En met groot bedoel ik; groter dan de foto die hierboven is gepost.

ik denk dat ik natural echt heel groot kan worden! Het zal lang duren..maar toch ik denk dat het kan! En met groot bedoel ik; groter dan de foto die hierboven is gepost.

Ik denk dat je of jezelf overschat of de fysiek van onze bekende onderschat..........

Denk dat 3XL er idd vrij dicht op zal zitten voor iemand zonder krankzinnige genen.

momenteel 173cm, 75kg@12% ik hoop naturel 90kg@12% binnen 5jaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is ongeveer mijn doel en moet in mijn ogen ZEKER naturel haalbaar zijn

LL Cool J's Platinum Workout

In navolging op dat topic van Layne.

Post een fysiek waarvan jij denkt dat het voor JOU het maximaal haalbare is naturel. Met jou visie, JOU genen. Het mag een gebruiker zijn of niet, gaat erom dat iedereen dus individueel z'n naturel max kan vaststellen naar eigen vermogen of interpretatie. Waar houd het volgens JOU op? (pics)

als topicstarter moet je natuurlijk zelf ook een pic posten he;)

de bovenste foto moet naturel haalbaar zijn.en nog wat droger moet ook kunnen.ik zeg altijd maar... het kan altijd beter.wees nooit tevreden met je eigen lichaam.dat is de sleutel om groot te worden.groter dan die foto moet dus ook kunnen.voor sommigen is het dan niet weggelegd.maar de meeste moeten dat zeker kunnen behalen ( of meer ) met de juiste training , rust en voeding.

Zal genetische aanleg in dit verhaal ook niet een rol in spelen?

Maar het gaat dus niet om wat haalbaar is maar om wat haalbaar is op welke leeftijd... AAS doen niets anders dan het groeiproces versnellen. Maw, wat een natural op 3 jaar wint, kan iemand met dezelfde inzet en dezelfde genen met AAS op 1 jaar bereiken. (Cijfers zijn enkel ter illustratie, niet perse correct). Dus als je wilt weten wat iemand haalbaar vindt, vraag dan eerst op welke leeftijd en van wanneer ie begonnen is met trainen. En uiteraard zal het dan voor iedereen verschillend zijn door de verschillende aanleg. Op lange termijn (15-20j) kan je natural idd hele flinke massa winnen. Diezelfde massa wint een juicer (met zelfde inzet/genen) dus op 5-7 jaar als we onze eerder vermeldde cijfers gebruiken.

Is topic starter zelf naturel of juicer?

Zelf heb ik geen enkel benul ervan. Cutler zou ook naturel kunnen zijn. Heb nooit een schema van `m gezien . Wel dat ie heel veel eet.

ik ben er vanovertuigt dat je als naturel ook flink groot kunt worden, hangt maar net van jezelf af, het zal idd véél langer duren dan met aas, maar het is te doen

Zelf heb ik geen enkel benul ervan. Cutler zou ook naturel kunnen zijn. Heb nooit een schema van `m gezien . Wel dat ie heel veel eet.

die zijn gewoon veel te groot voor een naturel.ze gebruiken zo veel dat je het niet voor kan stellen.als je hier langer bent leer je wel wat naturel is en niet naturel.;)

cutler kan geen natural zijn.. zijn kleinkinderen zullen nog niet eens natural zijn als hij nou kinderen zou krijgen.

Dus Cutler is 100% juicer? Geen twijfel?

markus_ruhl.jpg

Terug
Naar boven