XXL Nutrition

Wat is dan het maximale haalbare volgens JOU? (naturel)

markus_ruhl.jpg

onmogelijk!

Gelijk een illusie armer gemaakkt hiero. Wilde ook als Cutler worden, maar spuiten nee dat doe ik niet

whaha , prachtig.dat kun je alleen als je in amerika woont.er komt zoveel bij kijken.als jij dat zomaar ff kon worden konden wij het ook.en verdient iedereen 100000den euro's in het jaar.je kunt ver komen zonder te spuiten hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om maar weer met die discussie te beginnen :D

Trey Brewer dan?? Minder dan Cutler en erg jong nog. Kuren voor je 21e mag niet lees ik net in die sticky`s. Dat is dan mijn voorbeeld fysiek.

Maar het gaat dus niet om wat haalbaar is maar om wat haalbaar is op welke leeftijd... AAS doen niets anders dan het groeiproces versnellen. Maw, wat een natural op 3 jaar wint, kan iemand met dezelfde inzet en dezelfde genen met AAS op 1 jaar bereiken. (Cijfers zijn enkel ter illustratie, niet perse correct). Dus als je wilt weten wat iemand haalbaar vindt, vraag dan eerst op welke leeftijd en van wanneer ie begonnen is met trainen. En uiteraard zal het dan voor iedereen verschillend zijn door de verschillende aanleg. Op lange termijn (15-20j) kan je natural idd hele flinke massa winnen. Diezelfde massa wint een juicer (met zelfde inzet/genen) dus op 5-7 jaar als we onze eerder vermeldde cijfers gebruiken.

Wil je hiermee zeggen,dat een juicer uiteindelijk niet verder kan komen dan een naturel ? Geloof ik niks van :p
Het korte termijn verhaal klopt wel,maar het hoogst haalbare zal voor een juicer ook hoger zijn en dat is waar dit topic over gaat,over het hoogst haalbare...
Maar ja ,alle juicers zijn ook niet hetzelfde als je wilt weten wat echt maximaal is vraag dan wanneer iemand begonnen is met juicen,hoeveel die genomen heeft,of die ook goed gegeten en getraind heeft steeds (oh oeps,dat had zker alls eerste gemoeten:o).Aan naturals dient gevraagd te worden of ze niet liegen,of eigenlijk had je ze gewoon voortdurend getest moeten hebben of ze niet toch stiekem wat gepakt hebben,en je moet hun volledige genoom analyseren.
Veel te moeilijk dus.En je kunt wel willen achterhalen wat voor een ander haalbaar geweest is,maar dan weet je nog steeds niet wat voor jou haalbaar is.

Maar het gaat dus niet om wat haalbaar is maar om wat haalbaar is op welke leeftijd... AAS doen niets anders dan het groeiproces versnellen. Maw, wat een natural op 3 jaar wint, kan iemand met dezelfde inzet en dezelfde genen met AAS op 1 jaar bereiken. (Cijfers zijn enkel ter illustratie, niet perse correct). Dus als je wilt weten wat iemand haalbaar vindt, vraag dan eerst op welke leeftijd en van wanneer ie begonnen is met trainen. En uiteraard zal het dan voor iedereen verschillend zijn door de verschillende aanleg. Op lange termijn (15-20j) kan je natural idd hele flinke massa winnen. Diezelfde massa wint een juicer (met zelfde inzet/genen) dus op 5-7 jaar als we onze eerder vermeldde cijfers gebruiken.
Ik dacht altijd dat je AAS kon gebruiken wanneer je op een natuurlijk plateau zat en zonder hulpmiddelen niet meer verder kon komen?

Trey Brewer dan?? Minder dan Cutler en erg jong nog. Kuren voor je 21e mag niet lees ik net in die sticky`s. Dat is dan mijn voorbeeld fysiek.

trey brewer is binnen 7jaar morsdood waarmee hij in zn 2jaar bodybuilding carriere al mee zitten te klooien chemisch is die,

Dus Cutler is 100% juicer? Geen twijfel?
:roflol: Lees even wat meer op dit forum. Droog naturel = men's health(ongeveer...kan na meerdere jaren beter worden). Bulk naturel = strongman-achtig, hier moet je gewoon echt goede genen voor hebben.

Wanneer iemand er onnatuurlijk breed uitziet, jay cutler & co, is het gewoon onnatuurlijk. Er zijn dikbilkoeien op groeihormonen die minder huge zijn dan dat hij is.

Kuren mag uberhaupt niet. Voor je 21e is een maatstaaf die gebruikelijk is zodat je in ieder geval geestelijk EN lichamelijk echt volwassen bent. Als je jonger bent is je endocriene systeem nog redelijk fragiel en als je die dan gaat lopen vernachelen kan je daar je hele leven nog last van hebben.(Slappe piemol etc)

Trey Brewer's hoofd lijkt op iemand van in de 30, daaraan kan je meestal wel zien wanneer iemand begonnen is met kuren. Hij is te jong begonnen en zal daar ongetwijfeld de consequenties van doorlopen. Desalniettemin is hij wel een beest geweest totdat hij de pijp uitgaat.

Mijn streeffysiek is iets droger en kleiner dan strongmen. Ik denk dat het naturel erna vele jaren wel inzit.

Terug
Naar boven