bear
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelijk een illusie armer gemaakkt hiero. Wilde ook als Cutler worden, maar spuiten nee dat doe ik niet1000% zelfs profs met een stuk minder massa (victor , dexter) gebruiken al bij de gekke.bovendien hebben ze een flesje anabolen op de foto staan van zijn koelkast.eens gezien![]()
Gelijk een illusie armer gemaakkt hiero. Wilde ook als Cutler worden, maar spuiten nee dat doe ik niet
.och dat reken ik wel naturel. weet alleen niet precies hoe 3xl gebouwd is en ikzelf![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Om maar weer met die discussie te beginnen![]()

.Maar het gaat dus niet om wat haalbaar is maar om wat haalbaar is op welke leeftijd... AAS doen niets anders dan het groeiproces versnellen. Maw, wat een natural op 3 jaar wint, kan iemand met dezelfde inzet en dezelfde genen met AAS op 1 jaar bereiken. (Cijfers zijn enkel ter illustratie, niet perse correct). Dus als je wilt weten wat iemand haalbaar vindt, vraag dan eerst op welke leeftijd en van wanneer ie begonnen is met trainen. En uiteraard zal het dan voor iedereen verschillend zijn door de verschillende aanleg. Op lange termijn (15-20j) kan je natural idd hele flinke massa winnen. Diezelfde massa wint een juicer (met zelfde inzet/genen) dus op 5-7 jaar als we onze eerder vermeldde cijfers gebruiken.

).Aan naturals dient gevraagd te worden of ze niet liegen,of eigenlijk had je ze gewoon voortdurend getest moeten hebben of ze niet toch stiekem wat gepakt hebben,en je moet hun volledige genoom analyseren.Ik dacht altijd dat je AAS kon gebruiken wanneer je op een natuurlijk plateau zat en zonder hulpmiddelen niet meer verder kon komen?Maar het gaat dus niet om wat haalbaar is maar om wat haalbaar is op welke leeftijd... AAS doen niets anders dan het groeiproces versnellen. Maw, wat een natural op 3 jaar wint, kan iemand met dezelfde inzet en dezelfde genen met AAS op 1 jaar bereiken. (Cijfers zijn enkel ter illustratie, niet perse correct). Dus als je wilt weten wat iemand haalbaar vindt, vraag dan eerst op welke leeftijd en van wanneer ie begonnen is met trainen. En uiteraard zal het dan voor iedereen verschillend zijn door de verschillende aanleg. Op lange termijn (15-20j) kan je natural idd hele flinke massa winnen. Diezelfde massa wint een juicer (met zelfde inzet/genen) dus op 5-7 jaar als we onze eerder vermeldde cijfers gebruiken.
Trey Brewer dan?? Minder dan Cutler en erg jong nog. Kuren voor je 21e mag niet lees ik net in die sticky`s. Dat is dan mijn voorbeeld fysiek.
Gelijk een illusie armer gemaakkt hiero. Wilde ook als Cutler worden, maar spuiten nee dat doe ik niet
Trey Brewer dan?? Minder dan Cutler en erg jong nog. Kuren voor je 21e mag niet lees ik net in die sticky`s. Dat is dan mijn voorbeeld fysiek.
trey brewer is binnen 7jaar morsdood waarmee hij in zn 2jaar bodybuilding carriere al mee zitten te klooien chemisch is die,
Lees even wat meer op dit forum. Droog naturel = men's health(ongeveer...kan na meerdere jaren beter worden). Bulk naturel = strongman-achtig, hier moet je gewoon echt goede genen voor hebben.Trey Brewer dan?? Minder dan Cutler en erg jong nog. Kuren voor je 21e mag niet lees ik net in die sticky`s. Dat is dan mijn voorbeeld fysiek.