Fitness Seller

Wat is de ideale naaldomvang?

rocky123

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Heb een tijdje terug mijn eerste kuur gedaan (inderdaad, een winny-only). Ondanks het feit dat er hier niet hoog wordt opgegeven van een oral-only, moet ik toch zeggen dat het me prima is bevallen (zie mijn logje). Ik ben echter bang dat als ik vaker met orals ga kuren dat ik dan mijn lever te veel belast. Het zal nog wel even duren voor ik de volgende kuur neem, maar ik ben er wel alvast over aan het nadenken. Het gaat waarschijnlijk 10 weken 500 mg Test E. worden met nolvadex als nakuur. Ik heb al het één en ander gezocht over injecteren, maar voor wat de naald- en spuitomvang betreft kom ik verschillende dingen tegen. Aangezien ik de injectie zelf wil zetten, denk ik dat mijn quads het handigst zijn.

Wat is de ideale naaldafmeting voor het zetten van Test E in de quads? Is 0,5 x 16 mm (25G x 1") een goede maat of kan het nog dunner/kleiner?

Welke spuit heb ik nodig? Is het handig om een spuit met naald te kopen of is het beter om ze los te kopen? Indien samen, is het dan geen nadeel om met dezelfde naald het spul op te zuigen en te injecteren? Indien los, kan ik de spuit dan hergebruiken?

Alvast bedankt voor jullie advies.

R.

been = 0,8 * 40
schouder/quad = 0,6 * 25

Na opzuigen altijd verwisselen.
Ik zou alles loskopen, dan kun je ook nog eens een naald verwisselen.
En nooit je naald hergebruiken, voor die €0,50 zou ik geen kans op ziektes willen lopen...

Ik gebruik voor mijn been ook een 0,6x25.

Zondag heb ik in de bil gezet met 0,6 x 25...zo heb ik het van een ervaren gebruiker geleerd. alleen hier zie ik dat je voor in de bil zker 0,8 x 38 moet gebruiken (deze gebruik ik voor het opzuigen). kan iemand aub uitleg geven. thnx

Zondag heb ik in de bil gezet met 0,6 x 25...zo heb ik het van een ervaren gebruiker geleerd. alleen hier zie ik dat je voor in de bil zker 0,8 x 38 moet gebruiken (deze gebruik ik voor het opzuigen). kan iemand aub uitleg geven. thnx

Sommige billen zijn nou eenmaal dikker dan andere, meer vet.
Vandaar die langere naald, dieper in de spier is ook beter.
Voor het opzuigen gebruik ik altijd 1,2 * 40, gaat het wat sneller :D.

Voor het opzuigen heb ik 0.8x40 en voor het zetten in de bil 0.7x40mm...

beter je spuiten/naalden los nemen
bij de apotheek ben je voor 10 naaldjes en spuitjes nog geen 3 euro kwijt

en voor optrekken kun je het beste een 1,2 x 38 nemen (ivm luchtbelletjes,,dat is met een optreknaald minder,en het trekt gewoon makkelijker op)

en in mn bil zet ik 0,8 x 40

beter je spuiten/naalden los nemen
bij de apotheek ben je voor 10 naaldjes en spuitjes nog geen 3 euro kwijt

en voor optrekken kun je het beste een 1,2 x 38 nemen (ivm luchtbelletjes,,dat is met een optreknaald minder,en het trekt gewoon makkelijker op)

en in mn bil zet ik 0,8 x 40

Same here.

Optrekken: 1.2x38
Bil: 0.8x40
Been: 0.6x25

Kan je eigenlijk deze maten verkrijgen bij de apotheker? Want meestal spreken ze van intramusculaire, subcutaan en intraveneus nee?

in je benen is 0.6x25 goed hoor

heb zelf even 0.55 x 25 gebruikt

Kan je eigenlijk deze maten verkrijgen bij de apotheker? Want meestal spreken ze van intramusculaire, subcutaan en intraveneus nee?

Geen probleem heb toevallig vandaag bij de apotheker gehaald:

200x Alcohol doekje
100x 5cc spuit
200x 1.2x38
100x 0.6x25

Even voorraadje aangelegd :D

Hou zit het eigenlijk met die spuiten zelf? Iedere keer vervangen bij het injecteren of dezelfde gebruiken?

Iedere keer vervangen natuurlijk.

Had je eigenlijk niet moeten hoeven vragen he;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties!

Samenvattend leid ik er uit af dat voor je been 0,6x25mm het meest gangbaar is en dus niet de kleinere maat van 0.5x16mm (25Gx1") zoals ik op www.spotinjections.com had gelezen. Voor zetten in de bil is 0,8x40mm gebruikelijk.

Vraag voor degenen die zelf in de bil injecteren: is dat niet erg lastig?

Maakt het überhaupt veel uit of je in je been danwel in je bil injecteert? Kan Test E ook in de schouder worden gezet?

Terug
Naar boven