Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik persoonlijk zet nooit in de bil. Lijkt mij ook lastig en heb het nooit geprobeerd. De eerste week van mijn kuur moet ik dubbele hoeveelheid zetten en dan laat ik een maat van me in de bil injecteren.
Rest van de tijd wissel ik af tussen linker/rechterbeen. Als je wil zou je ook je schouders kunnen gebruiken. Ik hoor wel dat meeste dan de naald er niet volledig insteken. Maar verder zou schouder geen enkel probleem moeten zijn
Kan makkelijk bij je bil, je staat alleen wat onhandig maar voor de rest hartstikke makkelijk. Zet nooit in benen eigenlijk. Altijd bil,borst,armen. Heleboel mensen vinden het raar in borst zetten maar ik vind het het makkelijkste. Je kan alles makkelijk zien en je kunt makkelijk aspireren + je zal ook niet zo snel spanning erop zetten.
mischien een rare vraag maar kan de dikte van de doorgang van een naald verschillen met de zelfde naaldmaat? was namelijk door mijn naalden heen en haalde nieuwe naalden met de zelfde maat bij de apotheek, maar ik kon door die naalden niks krijgen als hij in mijn been zat. Dit ging met die andere naalden die dus de zelfde maat waren erg gemakkelijk.