- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen gebruik eens Google als je me niet gelooft, waarom je altijd met allerlei dingen aankomt die totaal niets te maken hebben met het onderwerp weet ik niet.
Dit is wel het geval. Wedden voor een bak bier?Ik reageer gewoon op je omdat je beweerde dat ethanol tolerantie veroorzaakt word doordat er veranderingen optreden bij die enzymen in de maag terwijl dit niet het geval is.
Omdat mij dat tijd bespaart.
Dit is wel het geval. Wedden voor een bak bier?
Om dat mij dat tijd bespaart.
.
Die studies zijn niet erg relevant hier. We hebben het hier over de snelheid waarbij iemand, die niet alcoholist is, dronken wordt, en het verhoogt vermogen om alcohol te verwerken na metabolische adaptatie. Waar jij het over hebt is functionele tolerantie wat pas optreed bij chronische drinkers i.e. alcoholisten (1).Ik post een hele waslijst aan studies en dan moet ik nog google gebruiken ook.
PM me je bewijs maar, want hier gaan we wel erg offtopic.![]()
Bron: Wikipedia (Ze vergeten hier de maag te vermelden, maar geloof me maar dat alcohol daar al afgebroken wordt).Physiology of alcohol tolerance
The alcohol tolerance is connected with activity of alcohol dehydrogenases (a group of enzymes responsible for the breakdown of alcohol) in the liver, and in the bloodstream.

Zo, en wat heb je dan in normale situaties nodig om stomdronken te worden![]()
Dat wil je niet weten...lekker elke avond blijven drinken dan iddIk heb de genen van een alcoholieker... Mijn grootvader is erdoor gestorven en mijn bompa ook al...
Maar ik drink enkel s'avonds, overdag gewoon water...

Dat wil je niet weten...
Ik heb de genen van een alcoholieker... Mijn grootvader is erdoor gestorven en mijn bompa ook al...
Maar ik drink enkel s'avonds, overdag gewoon water...
En om goed dronken te zijn,... Een fles wodka van 1liter op 2,5uur leegdrinken, dan lukt het me wel..