Fitness Seller

Wat is de laagste hoeveelheid die je minimaal wekelijks moet nemen

  • Topic starter ExEX
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 3K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Ik ben betaald amateur bokser en gewend om 4 dagen in de week te trainen. Maar ik merk dat ik bij 2 dagen minder last heb van mn spieren. Ook krijg ik vaker overtrainingblessures de laatste tijd. Maar ik kan niet 2x in de week trainen en wedstrijden doen.
Misschien niet leuk om te horen, maar je bent 35jaar en misschien is het niveau van vroeger niet meer vast te houden.
Heel blijven en er lol aan hebben is ook belangrijk.
Zijn er nog andere zaken waar je invloed op kunt hebben, slaap, stress, massage etc ?
 
Ik ben betaald amateur bokser en gewend om 4 dagen in de week te trainen. Maar ik merk dat ik bij 2 dagen minder last heb van mn spieren. Ook krijg ik vaker overtrainingblessures de laatste tijd. Maar ik kan niet 2x in de week trainen en wedstrijden doen.

Ik ben onbetaald professioneel bodybuilder.
 
chrisk Het zal je verbazen hoeveel onwetendheid er is over zulke eigenlijke basale zaken in de medische wereld en in de topsport. Het enige antwoord dat ze kunnen geven zijn algemene generalisaties en diamanten zoals "luisteren naar je lichaam" (maar vervolgens het jouw onmogelijk maken om daarnaar te handelen) en als er iets misgaat het op jouw afschuiven.

Sport is tegenwoordig helemaal verzakelijkt. En het zijn meer managers met een stopwatch dan mensen met inhoudelijk kennis. bv Judotrainer als hoogste voorzitter van de boksbond.
 
Wat is de laagste hoeveelheid die je minimaal wekelijks moet nemen aan anabolen om spiergroepen vaker te kunnen trainen (en niet perse zwaarder) Zou dat met 10gr of 30gr al kunnen ? Mijn doel is om zo veel mogelijk te kunnen trainen en zo min mogelijk te hoeven nemen.
30 gr test per week is denk ik perfect
 
Gainertje123 Is zo'n kleine hoeveelheid wel zo goed precies af te meten ? Als het laten we zeggen 0,15ml is, hoe betrouwbaar en duidelijkheid is dat af te lezen op de injectienaald ? Of is dat gewoon te klein ?

En heb je hier toevallig zelf ervaring mee met zo'n lage dosis ?
 
Gainertje123 Is zo'n kleine hoeveelheid wel zo goed precies af te meten ? Als het laten we zeggen 0,15ml is, hoe betrouwbaar en duidelijkheid is dat af te lezen op de injectienaald ? Of is dat gewoon te klein ?

En heb je hier toevallig zelf ervaring mee met zo'n lage dosis ?
Het was een grapje , misschien eerst wat beter inlezen over het de werking en het gebruik van AAS. Zat informatie over te vinden . Meestal is: 1ml= 250mg test.
 
Mijn fout ik dacht dat je het over 30mg gram had, ik heb het ook verkeerd aangegeven in mijn originele post. Ik bedoelde daar 100mg, 30mg of 15mg.

Maar is het praktisch mogelijk om consistent 0,1ml af te meten (dus 25mg) ?
 
Wat voor voordeel denk je precies te krijgen op 25mg test?
 
Je eigen productie plat leggen voor 30mg AAS. :roflol: En buiten dat gaat het je niks opleveren.
 
Sommige mensen denken nog steeds het wiel opnieuw uit te kunnen vinden...
 
Ano_210923 Sneller te herstellen van een blessure doordat ik ipv 2 dagen rust, het met 1 rustdag kan trainen.
Dus dan kan ik die spier elke 3/4 dagen trainen in plaats van 2x per week. Is dat teveel gevraagd ? Om moet ik dan gewoon 400mg erin pompen terwijl het miss overkill is en onbenut wordt. Waarom zou dat niet kunnen met 100mg of zelfs minder ?

Anabolen worden van oorsprong toch gebruikt voor onder meer dit soort zaken in de medische wereld en daar werken ze met natural replacement values van ongeveer 15mg afhankelijk van gewicht. Maar ik kan lastig met hun in contact komen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
30mg test vs 400mg is natuurlijk geen vergelijking. Ben geen gebruiker dus zou geen antwoord kunnen geven op je vraag, maar ik denk dat het nauwelijks toegevoegde waarde heeft om te cruisen op 30mg test. Blessures en herstel ga je niet fixen met een minimale hoeveelheid test, dat fix je door fatsoenlijk te trainen, eten en rusten.
 

Weekly steroids strengthen, repair muscles​

Steroids thought to waste muscles surprisingly turn out to be beneficial in weekly doses​

Date:May 16, 2017
Source:Northwestern University
Summary:In a surprising finding, weekly doses of glucocorticoid steroids, such as prednisone, help speed recovery in muscle injuries, reports a new study. The weekly steroids also repaired muscles damaged by muscular dystrophy. When given daily over long periods, prednisone can cause muscle wasting. But the once weekly doses of the steroid increased proteins that stimulate muscle repair. The studies were conducted in mice, with broad implications for humans.
 

Taking Anabolic Steroids After a Sport Injury​

By Samuel Mckenzie, BSc
Reviewed by Dr. Mary Cooke, Ph.D.

Anabolic steroids can have many health benefits, including increasing pain tolerance, as well as strengthening and building muscle. Because of this, steroids have the potential to be used for treating various illnesses, diseases, or health complications, which also includes sports injuries.
 
Overbelastingsblessures zitten meestal niet aan je spieren, maar aan je pezen.

Los daarvan is het natuurlijk gewoon een idioot plan. Je trainingsschema is gewoon niet correct geprogrammeerd en daarom heb je overbelastingsblessures. De oplossing is dus om correct te programmeren en niet om anabolen te gebruiken.
 
Pren, klopt blessures kan je ook bij pezen krijgen, maar of dat vaker zo is dat is voor iedereen anders. Het is wel zo dat als je die pezen niet traint en alleen focussed op zoveel mogelijk spieren dat die pezen dan wel blessuregevoeliger kunnen zijn.

Maar je hebt ook spieren met veel pees-achtige fascicles. Die eigenlijk meer de karakteristieken hebben van pezen dan spieren (en ook geen explosieve spieren zijn maar houdings spieren) en die dus vaker getraind kunnen worden per definitie zoals bijvoorbeeld de multifidus en alle delen van de erector spinae. Want pezen kunnen in de regel altijd vaker getraind worden.
 
Pren, misschien moet ik idd wat veranderen aan trainingschema, maar dat is middel lange termijn. Eerst moet ik zsm herstellen van blessure, dan kan ik daarna het schema aanpassen. En anabolen kunnen me voor nu onmidelijk helpen. Ik wil alleen niet onnodig veel erin zetten.
 
Vriend hou maar op hier. Dit forum is volledig vastgeroest door de 500mg test e per week goeroes.

Enkel belachelijk gemaakt worden kun je hier verwachten, wat soms ook wel weer erg vermakelijk is.
 
Back
Naar boven