AndroidHealthClinic

Wat is een goede eerste cycle?

Ik zet momenteel 300test-250deca e3d en was de afgelopen 2 weken op 5k niet zwaarder geworden...heb nu verhoogd naar 5500 dus ben benieuwd...en ik woog op me 18e ook maar 67kg en toen trainde ik al 2 jaar...wist echter nog nix over voeding...weeg momenteel rond de 85

Op 92 kilo 4400 kcal vreten valt wel mee toch. Volgens mij verbruikt 1 kilo spier 50-80 kcal per dag extra :o

Ik weeg 97kg nu. Maar heb tijden lang 4500 gegeten op 85kg en toen werd ik ook wat vet.

Ik wordt nu op 4400kcal ook langzaam wat vetter maar dat is prima, dan weet ik zeker dat ik voldoende eet. En ik moet er rekening mee houden dat ik er sws vet/opgeblazen uit ga zien door de deca.

En 4400 is de laatste weken zn beetje het minimum wat ik eet, er zitten ook dagen van 5000+ bij.

Ik zet momenteel 300test-250deca e3d en was de afgelopen 2 weken op 5k niet zwaarder geworden...heb nu verhoogd naar 5500 dus ben benieuwd...en ik woog op me 18e ook maar 67kg en toen trainde ik al 2 jaar...wist echter nog nix over voeding...weeg momenteel rond de 85

Vanwaar die verhouding? 300 test 250 deca?

Heb je een bepaald merk waarbij die verhoudingen zo zijn per ml?

Vanwaar die verhouding? 300 test 250 deca?

Heb je een bepaald merk waarbij die verhoudingen zo zijn per ml?

Dit...bij t merk wat ik momenteel heb is test e standaard 300mg/ml en deca 250mg/ml.
Wilde test hoger dan deca zetten ivm deca d*ck (tot nu toe nergens last van).
En om de 3 dagen zetten doe ik omdat ik liever 2ml zet dan 4ml...

Dit...bij t merk wat ik momenteel heb is test e standaard 300mg/ml en deca 250mg/ml.
Wilde test hoger dan deca zetten ivm deca d*ck (tot nu toe nergens last van).
En om de 3 dagen zetten doe ik omdat ik liever 2ml zet dan 4ml...

Ah vandaar.

Heb je het merk ijzeren genen?
De echte merknamen mogen hier niet besproken worden maar als je dit merk heb zal je me vast wel begrijpen :p

Die verhoudingen is puur marketing

Bijna iedere tiener jongen is ecto omdat je metabolisme dan ongeveer 1000kcals meer is.
Puur omdat je een magere tiener was, maakt je nog geen ecto.
Ik was 54kg op 178cm toen ik 18 was, en ik vreet nu ook best veel om een beetje aan te komen, maar ik zou mezelf nooit meer als een ecto categoriseren.
Ik weet dat mijn lichaam echt nooit meer op 54kg uitkomt als ik stop met trainen en de bijbehorende voedingspatroon. Ik zal dunner worden, maar dat is gewoon een normaal gewicht dan.

Daarbij komt dat ecto, endo, meso gewoon made up termen zijn.

Terug
Naar boven