Fitness Seller

wat is een goede kuur om vet% te verlagen

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
ik ga zeer binnenkort met mijn eerste kuur beginnen en dat zou dan wezen;
week 1 t/m 10: 250 mg. TEST E EW
week 12+13: 40 mg nolvadex ed
week 13+14: 20 mg nolvadex ed

ben 26 jaar oud en train nu 2,5 jaar
weeg ongeveer 110 kg. ben 188 cm groot en vet % rond de 17 %

we hoeven nu niet te discuseren over dat ik de test moet verhogen naar 500 mg. dit ben ik niet van plan omdat dat mijn eerste kuur is en ik weet niet hoe ik reageer op test en omdat het lichaam zomaar ergens aan went en ik wil in de toekomst waarschijnlijk nog wel vaker kuren en dan zal ik steeds hoger moeten doseren waar ik geen zin in heb, want meer is niet altijd beter, vooral met de bijwerkingen.

Nu is mijn doel: droger worden en gespierder.
Vraag: is bovengenoemde kuur dan wel een goede eerste kuur of kan ik beter een andere eerste kuur nemen.

graag rekening houden met dat dit mijn eerste kuur is en is het verstandigen dat wanneer je kuurt na een krachttraining nog een half uur intensieve cardio doet.

alvast bedankt voor de reacties

Er zijn niet echt spulletjes die je vet verbranden. Dat moet je dmv de juiste voeding en cardio doen. Je helpt je gewonnen massa wel te behouden dmv een cuttingscycle (aas)...

En je hebt je niet heel goed in de materie verdiept. Afgezien ik voor jou stats 250mg er weinig vind...
Wil je droger en gespierder worden van Test E only. Lees anders eerst eens wat vd materie op deze site en kom dan nog eens met een mooi voorstel bro...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik zei al van 250 mg naar 500 mg hoeven we niet over te discuseren hebben we het al over gehad, ik heb me wel in de materie verdiept, wou alleen een voorstel horen.

want een cutting kuur als eerste kuur hoor ik hier niet vaak, kan bijvoorbeeld wel 400 mg primo EW van week 1-8 nemen met 40 mg var ED,
maar echte primo is bijna niet te krijgen net zoals echte deca.

Trenbolone heb ik ook geen zin in, want daar heb je meer kans op dat je zwaar depressief wordt.

Dus met mijn voorgestelde kuur is het mogelijk om je vet % te verlagen en spiermassa te winnen, als je daarbij het volgende trainingschema aanhoudt:
Ma
06.00 30 minuten wandelen (dit is voor dat ik iets gegeten heb)
16.00 60 minuten krachttraining nl. borst, schouders en triceps

di.
16.00 60 minuten krachttaining nl. rug, biceps
17.00 30 miinuten cardio (hierbij verbrandt ik ongeveer 400 kcal.)

wo.

do.
16.00 75 minuten krachttraining nl. benen + buik

vr.
16.00 60 minuten krachttraining (borst, schouders en triceps)

za.
09.30 60 minuten krachttraining (rug, biceps en misschien buik)
10.30 30 minuten cardio (hierbij verbrandt ik ongeveer 400 kcal.)

zo.
niks, misschien wandelen of fietsen, maar reken maar op niks

verder eet 6 dagen per week schoon met ongeveer 250 gram tot 350 gram eiwitten per dag en 1 dag eet ik alles wat ik kan eten.

is het op deze manier mogelijk om mijn vet % wat nu 17 is te krijgen naar rond de 10 %

Er zijn niet echt spulletjes die je vet verbranden. Dat moet je dmv de juiste voeding en cardio doen. Je helpt je gewonnen massa wel te behouden dmv een cuttingscycle (aas)...
QUOTE]

T3, Clen, DNP en HGH? Zijn geen vetverbranders? Dit soort dingen kan je prima nemen zonder massa te verliezen. Maar iniedergeval als eerste kuurtje is dit uiteraard niet geschikt.

Als ik jou was zou ik het bij Test laten je kan in de toekomst altijd nog wat anders gebruiken wat ervoor zorgt dat je wat vet kwijtraakt. Maar ik zou eerst je voeding bekijken en cardio opschroeven voordat je allemaal spullen erbij pakt.

Maar om je vraag te beantwoorden Test kan prima werken bij een cuttingscycle zoals jp ook al wel zegt, maar dan moet je je voeding aanpassen.

ik zei al van 250 mg naar 500 mg hoeven we niet over te discuseren hebben we het al over gehad, ik heb me wel in de materie verdiept, wou alleen een voorstel horen.

want een cutting kuur als eerste kuur hoor ik hier niet vaak, kan bijvoorbeeld wel 400 mg primo EW van week 1-8 nemen met 40 mg var ED,
maar echte primo is bijna niet te krijgen net zoals echte deca.

Trenbolone heb ik ook geen zin in, want daar heb je meer kans op dat je zwaar depressief wordt.

Ik dacht dat je er in verdiept had? Primo is wel goed te krijgen alsmede deca. En van trenbolone wordt je helemaal niet zwaar depressief.

Als eerste kuur en cuttingcycle heb je niet veel middelen nodig. Gewoon zorgen dat je je massa kunt behouden en met een strikt dieet en cardio kom je er wel.
Wat goed zou zijn:
Week 1-10: 500mg test e (of 100mg test prop EOD)
en/of
Week 7-12: 50mg winny ED
of
Week 1-10: 100mg masteron EOD

QUOTE]

T3, clenbuterol, DNP en HGH? Zijn geen vetverbranders? Dit soort dingen kan je prima nemen zonder massa te verliezen. Maar iniedergeval als eerste kuurtje is dit uiteraard niet geschikt.

Als ik jou was zou ik het bij Test laten je kan in de toekomst altijd nog wat anders gebruiken wat ervoor zorgt dat je wat vet kwijtraakt. Maar ik zou eerst je voeding bekijken en cardio opschroeven voordat je allemaal spullen erbij pakt.

Maar om je vraag te beantwoorden Test kan prima werken bij een cuttingscycle zoals jp ook al wel zegt, maar dan moet je je voeding aanpassen.

Ook met clenbuterol maakt het vet los van het weefsel. Dmv cardio raak je dan wel sneller van het vet af. T3 only ga je ook massa verliezen bro. HGH is een goede optie maar ja om daar aan te denken voor een cuttingscycle lijkt me een erg duur geintje Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat heel veel members denken dat je zomaar vet kwijt raakt dmv een kuurtje. Curttings producten als prop, trenbolone, winstrol, anavar etc. wordt vaak van gedacht dat je hierdoor vet kwijt raakt. Dat is dus niet het geval. Het is terondersteuning van je dieet om je massa vast te houden...

Laat mij het dan anders zeggen IK KAN MOEILILJK aan ECHTE primo en deca komen.

en uit MIJN kennissenkring werden ze depressief van trenbolone en trouwens denk ik dat trenbolone als eerste kuur te zwaar is.

Laatst bewerkt:
Bro waarom pak je eigenlijk 3 spiergroepen op 1 dag?

Bij de borsttraining pak je automatisch de schouders en de triceps ook mee als stabilserende spiergroepen, dus schouders zijn opgewarmt na het trainen van de borst tevens als de triceps (voorvermoeien)

En dit is mijn trainingsschema wanneer ik ga kuren, omdat je dan sneller herstelt dan normaal,

Normale schema;
ma; Borst, triceps
di: rug, biceps
wo: rust
do. benen buik
vr. schouders, armen
za. cardio
zo. rust

het is niet van 30 min cardio en een beetje wandelen dat je vet gaat verbranden. doe zoals ik nu. minstens 3 keer per week met mijn fiets naar het werk. 's morgens anderhalf uur en 's avond anderhalf uur met een paar hellingen erin. als je dan cardio doet, doe het dan goed en ga minstens 5 keer per week een uur cardio doen na je training (lopen, fietsen).

Je MOET niet zo overdreven veel cardio doen. Met een strikt dieet + 3/4x cardio per week is voldoende.

Pm Roberthoster hij richt zijn kuren ook op bf% verlagen..

het is niet van 30 min cardio en een beetje wandelen dat je vet gaat verbranden. doe zoals ik nu. minstens 3 keer per week met mijn fiets naar het werk. 's morgens anderhalf uur en 's avond anderhalf uur met een paar hellingen erin. als je dan cardio doet, doe het dan goed en ga minstens 5 keer per week een uur cardio doen na je training (lopen, fietsen).

5x/week cardio in een kuur, wat is dat voor overbodig gedoe?
Als je de juiste middelen kiest, word je vanzelf droog en win je daarnaast nog behoorlijk wat massa ook.

5x/week cardio in een kuur, wat is dat voor overbodig gedoe?
Als je de juiste middelen kiest, word je vanzelf droog en win je daarnaast nog behoorlijk wat massa ook.

Toch niet, mss 1-2%, maar als hij echt wilt cutten (5% eraf ofzo) ga je wel cardio moeten doen en onderhoud zitten (dus geen massa bijkomen)

Zelf werd ik destijds keihard en droger dat ik trenbolone kuurde, maar ja dan praat je wel over een ruime 20 maanden geleden :p

Terug
Naar boven