Arrrrrthurrrrr
Cool Novice
- Waardering
- 0
Jij mag jezelf best uitlachen hoor!!!
Zal ik meedoen jou uitlachen

Dat lijkt me wel leuk!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eind Februari kreeg ik die schop en net na half Maart kwam het knietje.
Medisch onderzoek heb uitgewezen dat er gelukkig geen blijvende schade is ontstaan. (aan m'n noten)
Mede daarom zit ik er niet (meer) mee!!
Ik kan me alleen nog steeds niet voorstellen dat zo'n 95% (of méér) van de omstanders in de slappe lach schoot en slap bleef lachen om en door flauwe grapjes vanwege het feit dat ik goed op m'n noten geramd was....
Daar snap ik echt helemaal niks van........
Jij mag jezelf best uitlachen hoor!!!
Zal ik meedoen jou uitlachen
Dat lijkt me wel leuk!!!

jij verdiende het daarom dat iedereen stond te lachen hahahahahha bij mij was het een ongeluk![]()
?? Wat verdiende ik en waarom
??ff enkele vragen want ik snap iets niet; eerst zeg je dat ze je aant opgeilen was en dan zeg je dat er mensen stonden te kijken. als ze je een trap gaf zal er wel een rede voor zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Tijdens werk in het buitenland op een bananenplantage met zo`n lang kapmes de bomen schoonmaken de rotte bladeren eraf hakken. Met een verkeerde slaande harde beweging zat het mes vast in mijn scheenbeen.
dat werk op die bananenplantage was zeker van 1798 tot 1832
??ze betrapte me toen haar beste vriendin me pijpte,
waar ik niks aan doen kon,
maar wel gelijk een trap in m'n noten.
3 weken later deed ze net of ze alles weer goed wilde maken,
ze maakte me botergeil, midden in een volle kroeg,
en daar ter plaatse opeens
**BAM** ramde ze haar knie omhoog in m'n b*l*e*.....
en daar in die volle kroeg werd dat dan "lachwekkend" gevonden!!
goed ik heb in de beginne niet zo verstandig gehandeld,
maar zóvéél pijn als "straf" heb ik NIET verdiend!!
jij kon er niets aan doen dat dat ander meisje je pijpte...
HALLO! werd je verkracht ofzo? man ik zou flippen in haar plaats die 2 stoten zijn niets:s
Tijdens werk in het buitenland op een bananenplantage met zo`n lang kapmes de bomen schoonmaken de rotte bladeren eraf hakken. Met een verkeerde slaande harde beweging zat het mes vast in mijn scheenbeen.

Ik kon er echt niks aan doen, dat mokkel, ze was onweerstaanbaar voor mij, verkracht is wel erg veel gezegd hoor!!
Maar ik voel me wel misbruikt!!
Ja, ik deed zelf echt niks, tsja.....het gebeurde gewoon.....
En die 2 stoten van m'n (nu) EX waren dus NIET niets,
die kwamen precies vól in dát waar ik echt niet tegen kan (zo bleek)
want ik heb m'n noten NIET om er klappen mee op te vangen!!!

jezus stel je niet zo aan man.. je bent vreemd gegan met haar beste vriendin. Groot gelijk dat ze je aangepakt heeft.
misbruikt.... pathetic...![]()
ik heb niet zo verstandig gehandeld, ok ze mag erop reageren maar
niet op die manier wat dat valse kreng mij flikte!! (knietje in volle kroeg)
wat zou ze dan mogen doen volgens jouw? kwenste dak haar kon feliciteren! vreemdgaan doe je gewoon niet
wat zou ze dan mogen doen volgens jouw? kwenste dak haar kon feliciteren! vreemdgaan doe je gewoon niet

?