sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Binnenbrandje?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Twee tenen waren weken lang paars/blauw en heb amper kunnen lopen. Niet gebroken, wel flink gekneusd.Meest pijnlijke ooit:
Met mijn moountainbike in het donker tegen een boomstronkje aanfietsen, over de kop gaan, neerkomen met het stuur tussen mijn lies en ballen.
24 hechtingen, blauwe noten en bloed pissen voor 2 weken.
Was dus echt pijnlijk
Hiernaar nog 3 zware ongelukken met de motor gehad (tot 70% schaafwonden over mijn lichaam), maar niks kon aan die pijn tippen.

Ik had ook een keer dat ik in groep 8 aan het voetballen was, maar ik kwam dusdanig verkeerd terecht dat ik amper nog lucht kreeg. Weet niet precies hoe dat fenomeen werkt, maar goed.

Bevalling iekss
En jaren terug zou ik heel stoer ff over een ketting heen springen in de binnenstad.
Ding hing laaaaag dat wil je niet weten hahaha ging plat op mijn muil hehe
Dat was een heeeel pijnlijk moment![]()
Ik heb de aanleg voor ingegroeide teennagels. Nu is dat normaliter niet zo erg, maar ik ben het type kerel dat dat best zelf kan 'verhelpen'. Gevolg is dat ik dus 3 maanden lang mank loop met bloedende paarse tenen (in dit geval grote teen). Als ik dan eenmaal naar de doktor ga, moet ik een deel van die nagel verwijderen. Ik heb het geluk dat mijn doktor van de oude stempel is. Dus hij vertelde mij: och die verdoving doet nog meer pijn dan het verwijderen van de nagel (let erop: deze nagel zit onder het paarse vlees van mijn inmiddels paars gele teen).
Ik kan je vertellen dat verdoven een Japanse shiatsu massage is vergeleken met de pijn die ik heb gevoeld toen hij die nagel eruit rukte zonder verdoving. Ik heb mijn vuist kapot geslagen tegen de muur. (overigens heb ik dit gehad aan beide kanten van mijn twee grote tenen, maar ik heb daarna altijd voor de optie verdoving gekozen)
[Link niet meer beschikbaar] maar dan stukken erger
. Hij heeft gewoon zijn ding gedaan terwijl die verdoving niet voldoende was. En die arts maar zeggen tegen mijn ouders dat het normaal was dat ik aan het janken was. Heb toen een zakdoek in mijn bek gepropt om niet mijn tanden kapot te bijten.
. Werkschoenen hebben toen mijn tenen gered , had wel zwaar gekneusde voet.

Ik geef niet om lichamelijke pijn. Denk het overlijden van bepaalde mensen.
.