AndroidHealthClinic

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Toen ik een jaar of 10, 11 was ben ik op volle snelheid door een deur gerend met glazen raampjes... Slechts één snijwond, maar wel, op enkele milimeters na, vlakbij mijn polsslagader. Bloeden dat het deed...pff. Het deed niet echt pijn, maar ik was ervan overtuigd dat ik dood zou bloeden. :D

Op diezelfde leeftijd een keer met mijn poten tussen een deur gezeten... Ik moest een keer wat pakken op mijn kamer, maar het was al donker buiten en mijn kamer was dus ook helemaal donker. En als klein kind was ik als de dood voor het donker. Ik rende als een gek mijn kamer binnen, pakte wat ik moest hebben en rende net zo snel weer weg. De deur van mijn kamer moest natuurlijk ook dicht en in mijn paniek trok ik die deur met enorm veel kracht dicht, terwijl mijn voet nog op de drempel stond :eek: Twee tenen waren weken lang paars/blauw en heb amper kunnen lopen. Niet gebroken, wel flink gekneusd.

Verder een keer mijn spaakbeen gebroken tijdens het hardlopen..ja hoe krijg ik het voor elkaar. Het breken zelf deed niet zoveel pijn...maar die dagen erna, verschrikkelijk.

Ook regelmatig last van migraine en dat is ook niet bepaald leuk. Ik heb nog wel het geluk dat ik niet als een gek kots tijdens die aanvallen, hetgeen mijn moeder wel regelmatig doet.

Meest pijnlijke ooit:

Met mijn moountainbike in het donker tegen een boomstronkje aanfietsen, over de kop gaan, neerkomen met het stuur tussen mijn lies en ballen.
24 hechtingen, blauwe noten en bloed pissen voor 2 weken.

Was dus echt pijnlijk:D

Hiernaar nog 3 zware ongelukken met de motor gehad (tot 70% schaafwonden over mijn lichaam), maar niks kon aan die pijn tippen.

toen ik baseball speelde heeft onze pitcher is vanop 4 meter afstand die bal recht tegen men linker teelbal gegooid. man heb ik zitten wenen!!!! jouw is wel wat erger maar de slag opde noten zal even hard zijn geweest.

een verpleger heeft ooit is een verband van men kleine gebroken teen gehaald. tleuke deraan was dat men nagel is meegekomen!!! enkele dagen voordien was er nog iemand op diezelfde teen gesprongen. toen ik savonds bij de doctor men schoen uitdee zat die vol met etter en bloed!! ik kon er mee lachen hij niet want mocht alles ontsmetten opnieuw inbinden. die sprong deed wel ongelooflijk veel pijn:p

op de fiets door een auto met 80km/h geramd worden...

dusdanig veel bloed verliezen dat ik bewustzijn verloor..

appendix--> doet behoorlijk pijn, was ik blij dat ze een infuus met verdoving aanhingen :)
Overlaats in de judo, tijdens grondwerk, ik lag in guard en tegenstander in mount, op een of ander manier werd mijn zaakje verpletterd tussen buik van tegenstander en mijn eigen been.
Heb een half uurtje aan de kant kunnen zitten :(

Achterwaarts dronken in een put/gat/kelder gevallen vol brokstukken en ijzerwaar, in een huis dat ze aan het verbouwen ware (liep weg omdat ik de stekker van het hamburgerkraam had uitgetrokken). Was enorm pijnlijk, vooral de dag erna toen ik vol bloeduitstortingen zat en wel 8 blauwe plekken had van 5 op 10 cm (armen, benen, ribben, aarsbeen..). Dank nog iedere dag het geluk dat er nergens geen pin uitstak ofzo want dan had ik hier nu niet meer geweest..

Paar jaar geleden met het skateboarden gevallen tijdens een trucje op de miniramp. Ik wou een bluntstall zetten maar viel achterwaards op het asfalt(waar ook stukjes grind op zaten). Ik boarde zonder shirt en me hele rechter arm lag open van elleboog tot pols.
Dag erna hetzelfde trucje gedaan, weer zonder shirt. Viel ik op dezelfde manier waardoor me schaafwond(die net een dag oud was) volledig openschaafde. Moest toen al die kleine kankersteentjes nog uit me versopengeschaafde schaafwond vissen. Kheb er 2 jaar lang een dik litteken op me hele onderarm van gehad.

Die shit was niet normaal pijnlijk.

Ben ook een keer van 8 stairs naar beneden gesprongen met me board waarna ik vol met me hele gewicht op me enkel landde die vervolgens dubbelknapte. Sindsdien heb ik een zwakke enkel.

Maar het meest pijnlijke was toen me trommelvlies scheurde en er allemaal water me binnenoor inkwam. Kheb 3 dagen lang nonstop ziekelijk harde pijn gehad in me hoofd. Kben sindsdien ook half doof aan me rechteroor.

en kben een bijna me duim kwijtgeraakt door een putdeksel toen ik een jaartje of 7 was. Hij hing zijwaards aan een pees.
Ach ja, shit happens

toen ze me worst eraf sneden

Kruisband afscheuren, auw!

Het verwijderen van een catheter , ja door de derde been , dacht dat er geen einde aan kwam :(:eek:

Bevalling iekss
En jaren terug zou ik heel stoer ff over een ketting heen springen in de binnenstad.
Ding hing laaaaag dat wil je niet weten hahaha ging plat op mijn muil hehe
Dat was een heeeel pijnlijk moment :)

Kindje toch, je wil niet weten wat ik elke dag uit pers....

Wortelkanaal behandeling in een hoektand. :(

Ik heb de aanleg voor ingegroeide teennagels. Nu is dat normaliter niet zo erg, maar ik ben het type kerel dat dat best zelf kan 'verhelpen'. Gevolg is dat ik dus 3 maanden lang mank loop met bloedende paarse tenen (in dit geval grote teen). Als ik dan eenmaal naar de doktor ga, moet ik een deel van die nagel verwijderen. Ik heb het geluk dat mijn doktor van de oude stempel is. Dus hij vertelde mij: och die verdoving doet nog meer pijn dan het verwijderen van de nagel (let erop: deze nagel zit onder het paarse vlees van mijn inmiddels paars gele teen).

Ik kan je vertellen dat verdoven een Japanse shiatsu massage is vergeleken met de pijn die ik heb gevoeld toen hij die nagel eruit rukte zonder verdoving. Ik heb mijn vuist kapot geslagen tegen de muur. (overigens heb ik dit gehad aan beide kanten van mijn twee grote tenen, maar ik heb daarna altijd voor de optie verdoving gekozen)

[Link niet meer beschikbaar] maar dan stukken erger

ik kan je de handen schudden. Ik heb er zelf ook altijd aanleg voor gehad en ben er al iets van 5 of 6 keer aan geopereerd. Heb er nu gelukkig al bijna 2 jaar geen last meer van. Dokter zegt dat ik eroverheen gegroeid ben.

Dan gelijk mijn pijnlijkste ervaring ooit. De eerste keer dat ik een ingegroeide teennagel had ( was toen een jaar of 11 ), ben ik daaraan geopereerd door de huisarts. Had plaatselijke verdoving gehad. En Toen hij wou beginnen zei hij " Als het goed is doet dit niet zo veel pijn " ................ Nou ik ging dus kapot :eek:. Hij heeft gewoon zijn ding gedaan terwijl die verdoving niet voldoende was. En die arts maar zeggen tegen mijn ouders dat het normaal was dat ik aan het janken was. Heb toen een zakdoek in mijn bek gepropt om niet mijn tanden kapot te bijten.

Sindsdien altijd naar het ziekenhuis gegaan voor ingrepen i.p.v. de huisarts. Heb het hem nooit vergeven.

Ben daarnaast ook wel eens met zon elektrische palletwagen met een pallet vol met speelzand over mijn poot gereden :p. Werkschoenen hebben toen mijn tenen gered , had wel zwaar gekneusde voet.

Toen ik nog heel jong was, hadden we zon houten schommel ( plankje aan touw ). Ik sta op de grond en geef dat ding een douw, maarja wat omhoog gaat komt ook terug , dus krijg ik vol de hoek van die plank tegen men kop aan net boven mijn oog. Moest gelijmd worden. :slap:

afgelopen dinsdag nog op mijn bek geslagen bij de sport, reslutaat: stukje tand minder.

en dan natuurlijk nog de nodige blauwe plekken, schrammen, schaafwonden, splinters etc. :roflol:

maagbloedingen doen ook zeer :D

Toen ik een 5 haalde voor wiskunde :(

Terug
Naar boven