- Waardering
- 8
t3 blijft onderdrukken daarmee heeft ketotifen niets te doen. heeft meer te maken met bepaalde receptor 'verfrissing'
yep Beta2 receptor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t3 blijft onderdrukken daarmee heeft ketotifen niets te doen. heeft meer te maken met bepaalde receptor 'verfrissing'

o ja..
ontopic..
ik vind dat je rustig op moet bouwen met clenbuterol,
de sides moet je niet onderschatten, hartkloppingen,hoge bloeddruk, spierkrampen etc.
begin met ong 25 mcg (afhankelijk van de dosering per tab) en bouw het met een tab per dag op tot gewenste dosering.. 100 tot 125 mcg zou moeten volstaan.
tenzij je het al vaker hebt gebruikt en enige resistentie hebt opbouwd.
ivm receptor downgrading, haal je het meeste uit de eerste 18 dagen. twee weken op en af cyclen is het efficientst, tenzij je ketotifen erbij gebruikt, dan kun je het in principe zolang gebruiken als je wilt.
haha shit! Voor de rest zijn die krampen ook best irritant ja.
ivm receptor downgrading, haal je het meeste uit de eerste 18 dagen. twee weken op en af cyclen is het efficientst, tenzij je ketotifen erbij gebruikt, dan kun je het in principe zolang gebruiken als je wilt.
daarover verschillen de mening ontzettend:
think those charts should clearly illustrate the repartitioning effects of clenbuterol, even though it is known that it’s effects on animals are typically much more dramatic than in humans….There’s still no doubt about it, in my mind…Clen will help you lose fat and gain muscle.
So Let’s re-examine that first point I made: Clen vs. clenbuterol+excercise produce roughly the same results for the first 2 weeks! This tells me that the 2 weeks on and 2 weeks off schedule for clenbuterol dosing is far from optimal, and if you want the quasi-anabolic effect from the clenbuterol, it’ll take more than 2weeks on (6 weeks apparently). In addition, since clenbuterol alone is similar to clenbuterol+excercise for those first 2 weeks...why would you ever use a 2on/2off protocol? Keep in mind that animal responses to beta-agonist/antagonists differ a bit from ours…but I’m sure that you get the idea that 2on/2off is not a great dosing protocol. If I were using clenbuterol, I’d be using it for 6-12 weeks at a time, if I expected to get maximum results from it, but certainly, the most dramatic effects on fat loss appear to be in weeks 1-2. The reasons for the further increase in FFM around week 6 despite no changes in %fat or fat mass is not easily explained….. It might be that clenbuterol can increases FFM through another nonreceptor-mediated pathway, which would be very good for us, since the anabolic effects would also be applicable in humans, despite the fact that animals often respond more dramatically to beta-agonist/antagonists, due to receptor properties.. However, clenbuterol is highly lipophylic and can also enter muscle tissue (12), so that could indicate a possible mechanism of work. Maybe that would explain the significant increase in FFM of 13 kg in at 8 wks in the study? Certainly, muscle protein synthesis (MPS) must be a part of it, since clenbuterol will increase MPS in your body (17)…But it has even been speculated that the growth-promoting effect of clenbuterol may be specific to muscle and that the drug may act in a not-yet-understood manner which circumvents (!) the physiological mechanisms responsible for the control of muscle growth (13). This may mean that clenbuterol can help blast you past “sticking points” in your training by circumventing the usual mechanisms by which anabolism is experienced! It is of note that both muscle composition and fibre size has been shown to increase with administration of clenbuterol (14).
noten:
(13) Biochem J. 1989 Jul 1;261(1):1-10.
(14) Biosci Rep. 1987 Feb;7(2):143-9.
17) Biosci Rep. 1984 Jan;4(1):83-91.
van: Anabolic Review Profile: Clenbuterol - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
topicstarter gebruikt het voor vetverbranding als ik me niet vergis..in die zin is het cyclen op de 2 on 2 off wel de meest geschikte manier voor zijn doeleinden!
het gebruik van ketotifen zou daarnaast het meest ideale zijn...
)Ik heb vage spiersamentrekkingen in me bovenbeen. Die gaat vandaag de hele tijd op en neerhaha shit! Voor de rest zijn die krampen ook best irritant ja.
Die koppijn was gister tijdens werk zo irritant dat ik mezelf helemaal naar de t*ring ging zuipen achter me bar, en toen ik klaar was ging ik natuurlijk weer naar een ander partytje. M.a.w. zijn die sides erg slecht voor me![]()

Neem het eigenlijk een beetje als opvang middeltje na me kuurtje (niet dat er veel op te vangen valt na een cycle van 18 dagen, maar toch)
sorry bro, het is niet persoonlijk, maar moet dit echt ff kwijt!
ik lees dikwijls dat je behoorlijk "uit je slof schiet" tijdens het kuren.
buiten het feit dat dit medicijnen zijn die je met respect moet behandelen, vind ik dat je er niet zo nonchalant over moet doen!
we proberen hier in deze sectie elkaar te informeren en de vooroordelen welke er heersen over de "spuiters" te minimalizeren, door er verantwoord mee om te gaan.
ik kan dit soort praat niet waarderen!
daarnaast is het een slecht voorbeeld aan de beginners en "seizoen bodybuilders"
Ik wil niet de moraalridder uithangen..maar vind wel dat je verantwoordelijk moet omgaan met je a.a.s
dus de volgende keer geen alcohol nemen tegen je hoofdpijn, maar aspirine oke, dat voorkomt dat je bloed gaat klonteren, waardoor je je hoge bloeddruk kan controleren!
deal?![]()
nicely saidJa dealsorry bro, het is niet persoonlijk, maar moet dit echt ff kwijt!
ik lees dikwijls dat je behoorlijk "uit je slof schiet" tijdens het kuren.
buiten het feit dat dit medicijnen zijn die je met respect moet behandelen, vind ik dat je er niet zo nonchalant over moet doen!
we proberen hier in deze sectie elkaar te informeren en de vooroordelen welke er heersen over de "spuiters" te minimalizeren, door er verantwoord mee om te gaan.
ik kan dit soort praat niet waarderen!
daarnaast is het een slecht voorbeeld aan de beginners en "seizoen bodybuilders"
Ik wil niet de moraalridder uithangen..maar vind wel dat je verantwoordelijk moet omgaan met je a.a.s
dus de volgende keer geen alcohol nemen tegen je hoofdpijn, maar aspirine oke, dat voorkomt dat je bloed gaat klonteren, waardoor je je hoge bloeddruk kan controleren!
deal?![]()
Maar die voorbeeld functie waar iedereen zich sinds 3 dagen aan moet houden maak ik me niet zo druk om. Ik ben indd geen diehard BB'r for life. Wil graag een super lichaam EN een leven ernaast. Vandaar dat ik vaak lekker "nonchalant" blijf hangen in de club...
Mwa had het toevallig liggen...ach zo, oke.. waarom ga je dan niet gewoon voor stackers, voor de pep? zelfde "bite" tijdens de training!
(oeps, beetje nonchalant) 
Ja dealMaar die voorbeeld functie waar iedereen zich sinds 3 dagen aan moet houden maak ik me niet zo druk om. Ik ben indd geen diehard BB'r for life. Wil graag een super lichaam EN een leven ernaast. Vandaar dat ik vaak lekker "nonchalant" blijf hangen in de club...
Voor de rest kan ik je wel een beetje gelijk geven hoor![]()
Mwa had het toevallig liggen...(oeps, beetje nonchalant)
![]()
heb ik iets gemist?6 weken aan de clen...damn ikwor al na 1 dag gek van die shit...This tells me that the 2 weeks on and 2 weeks off schedule for clenbuterol dosing is far from optimal, and if you want the quasi-anabolic effect from the clenbuterol, it’ll take more than 2weeks on (6 weeks apparently).
eerste dag 80mcg en daarna 120mcg zo doe ik het, ja zeker sides dan maar het werkt wel op ze best want je bent gloeiend heet meteen en dat is de bedoeling. Vind het niet zo erg als ik met trillende handjes zit voor de rest tegen de krampen neem ik taurine.
..merk je echt duidelijk verschil met de taurine toegevoegd?:Na een week combineren met stackers.
2 dagen clenbuterol gevolgd door 2 dagen stackers.
Verder geen last van sides.
waarom stackers naast clenbuterol? en waarom 2 op 2 af.....zou blijf je je receptoren bezet houden. imo niet echt slim
@klaas: taurine neem ik altijd naast clenbuterol..werkt goed en 6 weken clenbuterol nemen...moet er nie aan denken