MuscleMeat

Wat is jouw eerste echte maaltijd na de training?

kikkertie

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
17%
Trainen, shakies, douchen en dan eten.
Wat pak jij als maaltijd?

Ikzelf vaak een bord pasta, of als ik weinig tijd heb 4 tot 6 boterhammen.

ik train altijd s'avonds, vaak om 11 uur klaar dus dan pak ik een half pak chocomel en ga ik douchen. Daarna of pasta of bakkie yogurt/kwark met studentenhaver.

Trainen, Douchen, shake, 1,5 tot 2 uur TV óf PC, kwark, slapen.

Smiddags trainen , rond 4 uur ,5 uur klaar 6 uur eten groente , aardappelen , vlees ( standaard avond eten )
10 uur nog een half bakje magere kwark en slapen.

ligt eraan hoelaat ik train.

- Avond eten
- kwark
- iets anders.

3kwartier na training rijst/brood met kipfilet

de beste maaltijd na je shake is nog een shake.

Pasta-tonijn salade

>>de beste maaltijd na je shake is nog een shake.

Word je lichaam dan niet teveel ( gewend ) aan shakes ? Het is toch een bij product en niet een vervangend product ipv je voeding ? En het licht eraan wat voor training je hebt gehad , en wat voor kg aan lichaams gewicht je bent in spier.

Denk dat die shake na het trainen voldoende is en de rest lekker uit voeding ;)

Grtz

ik train om 5 uur, dan ben ik meestal rond 6 uur thuis en dan krijg ik nadat ik een whey shake met druivensuiker verorberd heb vrijwel direct mijn avonddiner. vlees, aardappelen, groente of italiaans etc.

een shake en een half uurtje later een boterham met kip ofzo

Ligt er aan als ik smiddags train bv in het weekend, dan een shake na het trainen, thuis nog evt een botherham met kipfilet en dan begin ik met warm eten te maken ondertussen, door de week eet ik eerst thuis na het werk en ga ik tegen de avond trainen daarna een shake met kwark of iets anders.

rijst
zalm/kip/biefstuk/tonijn
broccoli
0,5l water

trainen
douchen
restje dextrose
shake
bruin brood met pindakaas of kipfilet

Ik train savonds rond 9 uur. Na het trainen neem ik dextro + 1/2 whey. Thuis nog 500 gram kwark en dan slapen.

ik train doorgaans 's avonds dus daarna meestal nog iets van rijst en of sate/ boterham / shake

Dextrose tonijn havermout kwark noten

kipfilet of ei

Terug
Naar boven