MuscleMeat

Wat is jouw gemiddelde armomtrek?

gister voor het eerst boven de 50cm na trainen :cool:

45 cm, ik heb welles meegemaakt 46,5 cm na training

Jesus. Iedereen heeft hier +40cm armen

Mijn ''guns'' zijn 33cm maar ze lijken 40;)

Oja maar ik kom wel van 28 dus dan lijkt het nog wel wat.

Jesus. Iedereen heeft hier +40cm armen

Mijn ''guns'' zijn 33cm maar ze lijken 40;)

Oja maar ik kom wel van 28 dus dan lijkt het nog wel wat.

Vind het wel belangrijker dat de guns flink wat ijzer kunnen verplaatsen.
traint een kerel bij mij waarvan zijn armen toch echt paar treden groter zijn dan die van mij en goed gespierd.
maar toch met biceps maar 5kg zwaarder traint en zie hem nooit triceps trainen.

andere kerel heeft iets grotere armen dan mij en traint zn biceps met 32 kg en zegt doodleuk tegen mij dat ie t ff rustig aan omdat ie geblesseerd is.
Zijn momenten dat je je even klote voelt :)

Na training 42,5 cm.

ik zit nu al 2 maand op 38-39 cm ofzo, snap echt niet hoe iedereen zoveel kan krijgen. Ik train ze 2 keer per week. Ik train rug apart, daarmee train ik mijn armen ook en dan train ik op een aparte dag schouders en armen ook nog eens. Dus 2 keer en nog niet veel vooruitgang. Heb wel lange armen, misschien dat het daarom wat langer duurt?

ik zit nu al 2 maand op 38-39 cm ofzo, snap echt niet hoe iedereen zoveel kan krijgen. Ik train ze 2 keer per week. Ik train rug apart, daarmee train ik mijn armen ook en dan train ik op een aparte dag schouders en armen ook nog eens. Dus 2 keer en nog niet veel vooruitgang. Heb wel lange armen, misschien dat het daarom wat langer duurt?

Bijna iedereen met dikke armen heeft een te hoog vetpercentage, kuurt of is klein op een paar uitzonderingen na..
Je pakt je armen teveel aan in de week.

Bijna iedereen met dikke armen heeft een te hoog vetpercentage, kuurt of is klein op een paar uitzonderingen na..
Je pakt je armen teveel aan in de week.

Ik train ze 2 keer per week door armen apart te trainen en 1 keer indirect door rug te trainen. Is toch niet te veel?

35cm rechts

zo rond de 37,5. Gekke meetmethode gebruikt. Maar best wel kleintjes voor mijn lengte, zeker als het een van mijn sterke kanten is. Maar ik train ze ook maar één á twee keer per week, tegelijk met rugtraining (dumbbell curls only (13kg, met klein beetje cheaten op het eind) ).

ongeveer 37 hier.. Koud rechtse arm.

38cm koud :(
maarja nog maar 5maand bezig..;D

zo rond de 37,5. Gekke meetmethode gebruikt. Maar best wel kleintjes voor mijn lengte, zeker als het een van mijn sterke kanten is. Maar ik train ze ook maar één á twee keer per week, tegelijk met rugtraining (dumbbell curls only (13kg, met klein beetje cheaten op het eind) ).
1x per week armen trainen is prima ??? .....

34,5 cm :(

42cm koud aangespannen

39, train arms niet veel :D

Terug
Naar boven