XXL Nutrition

Wat is jouw gemiddelde armomtrek?

Maar als je nou 1 liter spier hebt..

Jij verdeelt dit over 30 cm lange arm en ik over een 40 cm lange arm.
Wedden dat bij jou de omtrek meer is, dat is gewoon logica.
En omdat ik dan langer ben groeit mijn 1 liter spier niet opeens net zo snel in verhouding als jouwe.

Dus als je even snel groeit is de kleinere in het voordeel qua omtrek, looks, volheid van de arm etc.

Als je een normaal gewicht heb begin je ook al met een dikkere arm als je groter bent. Een kleiner iemand moet natuurlijk een kleinere omtrek hebben omdat het gaat om de verhoudingen.

Als je een normaal gewicht heb begin je ook al met een dikkere arm als je groter bent. Een kleiner iemand moet natuurlijk een kleinere omtrek hebben omdat het gaat om de verhoudingen.

Dat is dus juist het probleem, lange mensen zijn uit verhouding..

De mens is niet van nature 195 cm. Dat is pas sinds we melk drinken waar groeihormonen voor kalferen inzitten enzo.

We horen 160 ofzo te zijn, dus hoe langer je bent hoe meer je uit verhouding je bent en hoe langer het duurt om een juiste omtrek te fixen.

Het is niet zo dat meteen je botten in verhouding ook weer dikker zijn. Alles is juist uitelkaar gerekt bij lange mensen.

Armen groeien niet minder bij langere mensen.

Iemand van 90kg bij 1.90m heeft echt geen kleinere armen dan iemand van 60kg bij 1.60m

Alleen kost t wel meer moeite om er indrukwekkend uit te laten zien.
Zoals die scoobzor: super lang, armen van 45cm. Alleen door zijn lengte nog lang niet genoeg om dikke guns te hebbe

Net nog gemeten koud : 39 cm.

Dat is dus juist het probleem, lange mensen zijn uit verhouding..

De mens is niet van nature 195 cm. Dat is pas sinds we melk drinken waar groeihormonen voor kalferen inzitten enzo.

We horen 160 ofzo te zijn, dus hoe langer je bent hoe meer je uit verhouding je bent en hoe langer het duurt om een juiste omtrek te fixen.

Het is niet zo dat meteen je botten in verhouding ook weer dikker zijn. Alles is juist uitelkaar gerekt bij lange mensen.

Ik heb ooit het tegenovergestelde gelezen. Eigenlijk worden we steeds kleiner maar we benaderen wel steeds beter het maximum. Dus we worden wel langer maar onze maximaal haalbare lengte daalt eigenlijk.
De oermens zou met onze voeding dus nog veel langer zijn dan wij nu zijn.

Weet niet meer waar ik dat gelezen heb, maar vond het zo frappant dat ik het onthouden heb :D

33 koud train nu nog geen maand tho

39cm, rechts

48-49cm koud aangespannen

43,5cm koud rond de 45cm getraind.

37 cold

36 cold

44 koud

46 was het grootste (in de bulk). Nu geen idee, binnenkort nog eens meten.

Ik kom maar niet verder dan 45 cm.

37 cm :fa:
net gemeten met een meetlint in de winkel :trollface:

47 koud

Op het moment zo'n 43 koud

Terug
Naar boven