gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en je spieren groeien dus niet meewat een onzin man, je omtrek groeit gewoon even snel als bij een dwerg, alleen bij een lang iemand lijkt het wat minder impressive
Een beer van 1.60 is natuurlijk wel heeeeeeeeeel impressive.
Een beer van 1.60 is natuurlijk wel heeeeeeeeeel impressive.

Moet altijd wel lachen om die michelin poppetjes, je kan nog zo breed zijn op die lengte maar het ziet er toch niet uit![]()
.Met al die vetpercentages die geschat zijn op het forum, of berekend zijn via een meetlint/weegschaal zal het nog weinig zeggen. En dan heb je het nog niet eens over wáár iemand vet opslaateigenlijk had ook iedereen zijn vp moeten vermelden.

Met al die vetpercentages die geschat zijn op het forum, of berekend zijn via een meetlint/weegschaal zal het nog weinig zeggen. En dan heb je het nog niet eens over wáár iemand vet opslaat![]()
Evolutie "theorie" <<<<<< Let op het woord THEORIE is nooit bewezen. Dus het slaat nergens op wat je zegt.
Echter is het een gegeven feit dat men 200 jaar geleden velen malen kleiner was dan de gemiddelde mens van deze maatschappij.
Jij zoekt gewoon een excuus om je dunne armpjes te verdedigen.
neuhj, ik train pas een half jaar en ben 1,93 dus hoef geen excuus te verzinnen.
Maar als ik het over 2 jaar nog heb mag ik me wel schamen ja.