XXL Nutrition

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
740
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Wat is jouw grootste fucked up trainingsmoment?

Ik maakte hem gisteren mee..
Solo BP op 130Kg. Wil ik mijn linker hand wat beter positioneren, glijdt die stang uit mn handpalm (duim niet OM de stang).
Resultaat: Stang knalt op mn linker onder arm en vervolgens op mn borst, rechter arm houdt het niet en knalt ook omlaag en ik lig er bij als een superdude die een kilo te veel wilde tillen..:cool:
Nu een verrekte rechter schouder kop.

Dit wordt een leuk topic muhaha
Vorige week na een sample van Unleash bijna knock out gegaan tijdens deadlifts, half uurtje stil op de WC gezeten voor me uit gestaard :D

weet niet.. meer hilarische dingen dan ****ed up momenten

Incline bench.. wou de stang met gewicht terug leggen duw ik hem aan 1 kant over de bench..BATS op een bankje achterme kwam die neer:D geluk dat niemand daar op dat bankje zat of lag :p

Thuis, wilde gaan squatten maar was aan 1 kant sluiter vergeten erop te doen. Ik unrack de barbell en ga iets scheef. Ene kant glijden alle gewichten eraf dus barbell valt naar de andere kant, komt op de grond en de achterkant komt terug langs mijn oog. Resultaat: litteken in mijn wenkbrauw voor evah!

Cool story, true story.

dat valt nog mee :P
achterover vallen tijdens een 250kg deadlift :P

mike fail 250.jpg

Hahahaha nice fail

@rick wel een goed verhaal in de kroeg of aan je kleintjes later hehe:p. ja ik was een squat vn 230kg aant doen en toen...

mijn domme acties:
- leg press aan het doen op. Ging best lekker. ff schreeuwen als arnold. was met een vriendin en probeerde indruk te maken. En bij de laatste rep een gigantische harde scheet. kans verpest.
- decline bankdrukken met een maatje van me. Wou een pr zetten dus hij moedigd me hardop aan, ik maak wat brul geluiden. Ik zet een pr. Voel me mans probeer op te staan en knal met me kop keihard tegen de stang. snap ng steeds niet hoe ik dit voor mekaar kreeg.
- squaten in een iets te strakke trainingsbroek. Ging ass to grass en scheur egt keihard uit me broek.

na deze acties ben ik wat gaan minderen met het superdude gedrag.

Waar doe je een deadlift dan na foto 2?
wilde Poundstone style proberen, kon hem namelijk niet over me trainingsbroek hitchen.. die was stroef.
toen ging ik in full squat positie zitten en kwam er niet meer uit

moest me eigen toen achterover droppen. gelukkig was ik nog niet zo dik haha

schuinbandrukke,wilde stang trugleggen maar aan 1 kant lag ie er niet op.stang valt vol tege mn wenkbrauw aan, resultaat 3 hechtingen:)

Niet tijdens trainen, maar bij een sterkste man wedstrijd.
Was mijn eerste, was een junior wedstrijd.

Tire Flip 5x flippen op tijd, band was 250kg.
Ging gemakkelijk alleen bij de eerste flip onderin scheurde mijn broek ook finaal open.
Wel leuk als er een paar honderdman staat/zit te kijken haha:roflol:

'Jouw grootste fails in de sportschool?'

Dit:

Daarna zo'n 2 maand met een pijnlijke schouder gelopen..

En een keer perongeluk de bar op me lul gelegd toen ik het niet meer hield bij incline benchen zonder spotter:(

Schouder.JPG

Na de training van trap af donderen in de sportschool :P

schuinbandrukke,wilde stang trugleggen maar aan 1 kant lag ie er niet op.stang valt vol tege mn wenkbrauw aan, resultaat 3 hechtingen:)

Ditto hier. Stomme safetie-pinnetjes. Stuitte de stang zo vanaf en landde hij op mijn oogkas. Nog een mazzel dat ik er met een blauw plek vanaf kwam.

verder de stang regelmatig tegen me zak geknald (shrugs, high rows, cleans), en een keer bij shoulder raises de DB's tegen elkaar laten stuiteren met nog een velletje ertussen.... *zucht* (dat doe je ook geen tweede keer zou je denken)

Een scheet of een gescheurde broek tijdens squats is gewoon een bedrijfsongeval / ingecalculeerd risico (al verstoort het wel je concentratie)

Heb niet zoveel fails gehad.

Enige die ik kan bedenken is dat ik een ez bar met 1 kant op de grond had staan en schijven erop aan het doen was, nou wou ik hem omdraaien om schijven op de andere kant te doen.

Maar was dus vergeten om er een sluitertje op te doen, dus toen vloog er iets van 20 kilo aan schijven over de vloer daar terwijl toevallig op dat moment net de muziek even uitstond. De hele gym keek me aan terwijl ik daar stom naar die gewichten stond te gapen.:roflol:

Toen bij een incline dumbbellpress m'n schouder uit de kom schoot. :)

Terug
Naar boven