AndroidHealthClinic

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

:roflol: soort van black-out na het squatten gehad (warmup)

Pas geleden een keer op maandagavond wezen trainen (topdrukte) Mijn planning was om 5 oefeningen te gaan doen (borst), en ik kom aanlopen alle 5 bezet. Besloot maar om ff 10minuten te fietsen en wachten tot er een vrij kwam, uiteindelijk 2 oefeningen gedaan maar die andere 3 bleven maar bezet fuuuu, gevraagd voor te comboén maar dat werkte ook niet echt. Uiteindelijk 3kwartier langer zitten wachten omdat ik niet fatsoenlijk door kom,

zo hatelijk!! Alle bankjes bezet, cable stations vol en ****ing groepen bij machines danng

Na een setje squaten de stang terug hangen en erachter komen dat hij toch niet helemaal goed hing. lang leve de veiligheidsbalken!! anders had ik dit waarschijnlijk niet kunnen typen:(

IK ben bljj dat dit topic alive and licking is.

Mijn bijdrage:

tijdens mijn beste periode, een jaar of 2 geleden, zwaar aan het squatten.
Ik trainde die dag met kerels die 80 kilo meer dan mij squatten, maar ze waren zo motiverend dat ik 40 kilo gram boven mijn maximum wou proberen. Gevolg: eerste twee keer super diep en perfect, de derde weet ik niet meer want ik ben flauwgevallen. Ik was 5 seconden weg. Nooit eerder meegemaakt.

Terug
Naar boven