![]()
Onder die staven waar je de gewichten op hangt, staan twee paaltjes die de boel ondersteunen. Iedere keer trap je die plaat weg, sla je de paaltjes om en dan kan je pas een volledige beweging maken. Als je klaar bent zet je die paaltjes weer omhoog en laat je die staven er weer op rusten zodat je genoeg ruimte hebt om er weer tussen uit te komen.
Ik was dus aan het pressen met 350+kg, uiteindelijk was ik klaar en dacht ik die paaltjes helemaal omhoog gezet te hebben, dus ik laat meteen al mijn kracht van die plaat af gaan. Op dat moment komt die plaat dus naar beneden, slaat die paaltjes omver, en neemt mijn benen ook mee totdat ik bijna mijn eigen reet kon kussen. Zat in best wel een benauwde situatie, want ik zat precies op zo`n manier dat ik dus totaal geen kracht kon zetten en er tussen uit kruipen ging ook niet. Gelukkig waren er twee vrienden in de buurt die met man en macht die plaat een stukje naar achter hebben kunnen trekken, zodat ik er uit kon klimmen
Voelde me best lullig![]()
Heb precies die machine bij mijn gym en heb ook precies hetzelfde ongeluk gehad.

dat ding is toch maar belastbaar tot 240 kilo ofzo?

,komt er nog zo'n bijdehandje aan, volgens mij moet je er nie zoveel aanhangen,ik: volgens mij moet ik een betere sluiting hebben

)