XXL Nutrition

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

549_leg_press_big.jpg

Onder die staven waar je de gewichten op hangt, staan twee paaltjes die de boel ondersteunen. Iedere keer trap je die plaat weg, sla je de paaltjes om en dan kan je pas een volledige beweging maken. Als je klaar bent zet je die paaltjes weer omhoog en laat je die staven er weer op rusten zodat je genoeg ruimte hebt om er weer tussen uit te komen.

Ik was dus aan het pressen met 350+kg, uiteindelijk was ik klaar en dacht ik die paaltjes helemaal omhoog gezet te hebben, dus ik laat meteen al mijn kracht van die plaat af gaan. Op dat moment komt die plaat dus naar beneden, slaat die paaltjes omver, en neemt mijn benen ook mee totdat ik bijna mijn eigen reet kon kussen. Zat in best wel een benauwde situatie, want ik zat precies op zo`n manier dat ik dus totaal geen kracht kon zetten en er tussen uit kruipen ging ook niet. Gelukkig waren er twee vrienden in de buurt die met man en macht die plaat een stukje naar achter hebben kunnen trekken, zodat ik er uit kon klimmen :P
Voelde me best lullig :o

Heb precies die machine bij mijn gym en heb ook precies hetzelfde ongeluk gehad.:roflol:

dat ding is toch maar belastbaar tot 240 kilo ofzo?

Onder die staven waar je de gewichten op hangt, staan twee paaltjes die de boel ondersteunen. Iedere keer trap je die plaat weg, sla je de paaltjes om en dan kan je pas een volledige beweging maken. Als je klaar bent zet je die paaltjes weer omhoog en laat je die staven er weer op rusten zodat je genoeg ruimte hebt om er weer tussen uit te komen.

Ik was dus aan het pressen met 350+kg, uiteindelijk was ik klaar en dacht ik die paaltjes helemaal omhoog gezet te hebben, dus ik laat meteen al mijn kracht van die plaat af gaan. Op dat moment komt die plaat dus naar beneden, slaat die paaltjes omver, en neemt mijn benen ook mee totdat ik bijna mijn eigen reet kon kussen. Zat in best wel een benauwde situatie, want ik zat precies op zo`n manier dat ik dus totaal geen kracht kon zetten en er tussen uit kruipen ging ook niet. Gelukkig waren er twee vrienden in de buurt die met man en macht die plaat een stukje naar achter hebben kunnen trekken, zodat ik er uit kon klimmen :P
Voelde me best lullig :o

Kan je niet gewoon die schijven eraf halen?

:roflol:

:trollface:

oja ook leuk, weighted dips met 60kg, maar sluiting van mn riem sprong kapot, al die schijven fl*kkeren op de grond,hele zaal kijkt me aan:) ,komt er nog zo'n bijdehandje aan, volgens mij moet je er nie zoveel aanhangen,ik: volgens mij moet ik een betere sluiting hebben:D

Ik was laatst aan het dumbbell shouldpressen en opeens hoor ik een soort krak en valt mijn linker arm omver. Dumbbell viel op de grond in zo'n healthcenter dus mensen keken nogal op. Gelukkig niet echt veel last van gehad, maar durf die oefening niet meer te doen, doe nu gewoon MP.

Broek scheuren tijdens deadliften. Vraag me niet hoe, maar stond daar wel. Training nog afgewerkt met half blote kont. Who cares!

Net vergeten sluiter om stang te doen, bam 20 kg schijf op de grond 2 dikke deuken in het laminaat :o

Tijdens een haastige training met muziek op snel snel de gewichten van een stang afhalen, alleen niet verdeeld over twee kanten. Uitkomst: Stang slaat om tegen een vrouw die aan haar pull down bezig was. Niet zo vrolijk was ze.

Heel stoer 130kg incline press doen, bij de 6e rep wilde ik die stang terugleggen met behulp van me spotter. Opeens zakte mijn linkerarm in elkaar en die mong**l raakte in paniek en het was te zwaar voor hem. Eindresultaat: stang land net boven me oog en ik kon de stang nog een beetje wegduwen. Gelukkig maar 1 dag een beetje een dikke linkeroog (eromheen dan)...

Ik probeerde maandag tijdens pullover nog 1 herhaling er uit te persen alleen kreeg hem niet meer omhoog. gevolg rolde met gewicht en al van het bankje af. gelukkig zag niemand het.

Eic legpress haha vraag me af wie hem zo uitvoert nog.

OT:
- schijf die ervan af lazert bij een overhead press en op mijn voet komt (zonder schoenen)
- in m'n broek gescheten bij het squatten (maar wel 230 squat gezet toen:p)
- vinger tussen de spotter en een barbell bij een squat fail

Ik was laatst aan het dumbbell shouldpressen en opeens hoor ik een soort krak en valt mijn linker arm omver. Dumbbell viel op de grond in zo'n healthcenter dus mensen keken nogal op. Gelukkig niet echt veel last van gehad, maar durf die oefening niet meer te doen, doe nu gewoon MP.

Zelfde tegengekomen :') Maar niet laten vallen :p Was zo dom om de dumbbell te blijven vasthouden waarna mijn arm een hele rare plooi naar beneden maakte :')
Weekje zere schouder gehad :p Het deed zelf massas veel pijn als ik met de auto aan mijn stuur moest draaien :D

Was met de ez stang bezig begon met 10kg toen 15kg. Was tijdens de extra kilo's eraan doen vergeten om de beveiliging er weer op te doen aan een kant. Toen pakte ik hem op en viel de 5kg schijf op een vrouw dur voet. Vrouw een gebroken teen en ik vol met schaamte.

Ik was een x afzijdig in de andere zaal een cabel oefening aan het doen fullstack, toen had ik het handvat niet goed vastgeklemt, viel het hele blok na beneden BAMMMM, vervolgens kwam uit de andere zaal 20 mensen ofzo mijn zaal in rennen van WTF.

- failen BP
- dumbbell zakte naar binnen toe met DB presses
- kopstoten tegen verschillende objecten
- kabel brak af bij een row machine en knalde keihard achterover maar gelukkig nergens tegen aan

bij het afhalen van de schijven van de bench 1tje van 20 kg op mn voet laten vallen
niet interessant en al zeker niet als je later die dag nog moet werken..
heb gadver 2 weken lopen manken

Terug
Naar boven