MuscleMeat

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

een spiegel gebroken, met mijn semi-stoned-hoofd de gewichten willen veranderen bij het bankdrukken. eerst alles aan een kant (idioot) er af en toen ik het laatste gewicht er afschoof viel hij dus aan de andere kant er af. en toen stuiterde hij tegen de spiegel :wave:

ik verras mezelf elke keer weer met me eigen domheid

Ik maakte hem gisteren mee..
Solo BP op 130Kg. Wil ik mijn linker hand wat beter positioneren, glijdt die stang uit mn handpalm (duim niet OM de stang).
Resultaat: Stang knalt op mn linker onder arm en vervolgens op mn borst, rechter arm houdt het niet en knalt ook omlaag en ik lig er bij als een superdude die een kilo te veel wilde tillen..:cool:
Nu een verrekte rechter schouder kop.

amai liever gij of ik , kan pijnlijke toestand zijn

grts

Hahaha allemaal erg herkenbare stuaties.

Heb wel eens een 34 kg dumbbell op me voet laten vallen vanaf een bankje resultaat een 2 x zo dikke voet.

Met terug leggen van een barbell na een squat van 210 kg velletje van me hand ertussen.

- 2x 42 kilo dumbbells na flat pressen proberen terug te zwiepen naar mijn
knieën om ze vervolgens vol in mijn noten te krijgen.

- Cable cross met een kapotte kabel waar ijzerdraad uitstak, hele arm lag open.

- Ruften tijdens legpress (standaard)

549_leg_press_big.jpg

Onder die staven waar je de gewichten op hangt, staan twee paaltjes die de boel ondersteunen. Iedere keer trap je die plaat weg, sla je de paaltjes om en dan kan je pas een volledige beweging maken. Als je klaar bent zet je die paaltjes weer omhoog en laat je die staven er weer op rusten zodat je genoeg ruimte hebt om er weer tussen uit te komen.

Ik was dus aan het pressen met 350+kg, uiteindelijk was ik klaar en dacht ik die paaltjes helemaal omhoog gezet te hebben, dus ik laat meteen al mijn kracht van die plaat af gaan. Op dat moment komt die plaat dus naar beneden, slaat die paaltjes omver, en neemt mijn benen ook mee totdat ik bijna mijn eigen reet kon kussen. Zat in best wel een benauwde situatie, want ik zat precies op zo`n manier dat ik dus totaal geen kracht kon zetten en er tussen uit kruipen ging ook niet. Gelukkig waren er twee vrienden in de buurt die met man en macht die plaat een stukje naar achter hebben kunnen trekken, zodat ik er uit kon klimmen :P
Voelde me best lullig :o

Herkenbare situatie gelukkig ben ik klein :o

Ontopic: ik loop vaak tegen m'n lat-pulldown stang aan omdat ik vergeet dat die zo wijd is.

1. Niet meer omhoog kunnen komen bij squaten en dus naar voren moeten laten vallen in het squat rek.

2. Deadliften en de stang kwam tegen iemand die aan het bankdrukken was, waarbij het echt bijna fout ging.:D

3. Spotter die het gewicht niet kon houden toen ik op was.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wou ook een keer mijn flesje water zeg maar stoer in de lucht gooien en dan zo uit de lucht grijpen (like a boss) smijt ik hem de halve fitnesszaal door :o

Dat mijn telefoon uit m'n zak viel, op de grond kwam ik incline fly's aan het doen was en niet meer kon houden, dus op de grond gooide, precies op m'n telefoon.

Haha dit topic is goed voor de lolz

Pff, ruften op de leg press, ruften bij de blokjuhz oefeningen enz

Ook een keer lag er een chick op zo'n matje naast een decline bankje waar ik op bezig was, dus ik denk er stoer af te kunnen glijden, fl**ker ik met bankje en al achterover
ben toen maar weggegaan...

30kg dumbbell terug leggen in het rek ondertussen in gesprek en dus niet aan het kijken wat ik precies deed. Dus smeet zo die dumbbell in het rek alleen miste het rek zeg maar waardoor de volle 30 kilo op m'n vinger terecht kwam FFFFUUUUUUU

- ruften tijdens het squaten (of ruften in het algemeen)
- failen tijdens squats.... zonder squatrek (gewoon achterover gooien )
- failen met BP solo (lekker rollen over me abs xD)
- aan een kan alles afladen zodat ik de stang lanceer.
- grip fail met deadlift vanaf staande positie

ja dat was het wel zo een beetje volgens mij :)

Toen ik door mijn rug ging tijdens een BOR en daarna nooit meer op niveau heb kunnen trainen.

ik deed Cable Close Grip Seated Row breekt er gvd een staalkabel. Waardoor ik me zelf lanceerde en op mijn rug terecht kwam.
Mijn onder rug was zwaar gekneusd en ik mocht 6 weken niet sporten en kon 2 weken niet lopen

ik deed Cable Close Grip Seated Row breekt er gvd een staalkabel. Waardoor ik me zelf lanceerde en op mijn rug terecht kwam.
Mijn onder rug was zwaar gekneusd en ik mocht 6 weken niet sporten en kon 2 weken niet lopen

aanklagen?!

Terug
Naar boven