Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die IQ-test op tv kwam op 167 uit, bij de psycholoog 146. Toch best een verschil, maar ik mag niet klagen.![]()
Ja sorry, er moesten puntjes tussen. Verder vind ik ook niet dat het vermogen om foutloos te kunnen schrijven veel zegt over je IQ. Met IQ bedoel ik dan 'slim zijn'. Want het IQ waarop getest wordt, zegt meer over je kennis en de uitvoering van aangeleerde methoden.

Propedeuse examen kun je pas vanaf je 21e doen.
toen zeiden = Toen vertelden
aan kunnen = aankunnen
univeriteit? Universiteit is met een hoofdletter.
Tentamens Advocatuur?
Koketteren met hoe intelligent je wel niet bent maar vervolgens de nodige slordige foutjes in je stukje.Dat soort mensen kom ik elke keer weer tegen
''Ik had makkelijk een HBO opleiding aangekunt, of de Universiteit kunnen doorlopen'' hoe vaak ik dat wel niet heb gehoort.
Mijn IQ zal wel niet bijster hoog zijn van jaren lopen lanterfanten vrees ik.

lach me altijd doot om die iq testen op tv... als je door psycholoog bent getest kun je er wel zeker va zijn dat het een echte test is met validiteit en betrouwbaarheid, de WAIS III bijvoorbeeld. Denk persoonlijk dat nog geen 10% hier 130 scoort.. mag het niet hopen..... want dan moet je niet je tijd vergooien aan DBB![]()

Een hoog IQ betekent dat je goed bent in het maken van IQ-tests, meer niet. Ik weet trouwens niet hoe zo'n uitgebreide test in zijn werk gaat, maar die testjes die je overal op internet en tv ziet slaan natuurlijk nergens op. Alle onderdelen die je moet doen zijn gewoon te trainen.
Ze kijken ook hoe je die boom tekent en op welke positie van het blad je hem tekent , en nog zo van die gay proefjes