AndroidHealthClinic

Wat is jouw IQ?

Ik had bij IQ test van het Belgische leger een score van 68, daarom ben ik niet bij het leger moeten gaan.

Ik heb 87 gescoord op de officiele WAIS III. En heb net deze gedaan:
[Link niet meer beschikbaar]
met een score van 101.

140...

Waardeloos topic, bijna iedereen vult zomaar wat in... (Misschien ik ook wel...?)

Er zijn er hier op dbb iig genoeg die een IQ lager dan hun lichaamstemperatuur hebben, maar zeggen dat ze > 110 hebben. Geweldig topic dit:roflol:

Een tijd geleden is het officieel getest toen was het tussen de 135 en 140.

lach me altijd doot om die iq testen op tv... als je door psycholoog bent getest kun je er wel zeker va zijn dat het een echte test is met validiteit en betrouwbaarheid, de WAIS III bijvoorbeeld. Denk persoonlijk dat nog geen 10% hier 130 scoort.. mag het niet hopen..... want dan moet je niet je tijd vergooien aan DBB :p

doot?

Je doet wel interessant met je "psychologie opleiding" maar je bent gewoon zo dom als wat :roflol:

230

Ik heb 87 gescoord op de officiele WAIS III. En heb net deze gedaan:
[Link niet meer beschikbaar]
met een score van 101.

Ik kom meestal tussen de 127 en de 137 uit op iq tests ..

Voor de gijn ff die WAIS III test gedaan op 12 minuten ( [Link niet meer beschikbaar] ) en kwam op dit 132 uit.

nley5j.jpg

Ik kom toch nog vrij goed uit de strijd dan? :p

Bij de laatste keer kwam 75 uit. En ik heb dyscalculie (soort dyslexie,maar dan met cijfers,wiskunde etc).Ik word altijd slimmer ingeschat dan dat ik ben,best vervelend.Ik haal altijd goede cijfers voor school,maar dat komt meer om dat ik goed kan leren.Zodra het op inzicht aankomt...

Sommige mensen hebben wel een redelijk hoog IQ,maar een laag EQ,waardoor ze al gauw dom lijken.

IQ ..... EQ .... en nu hoorde ik op de radio ook alweer PQ ...
zucht ...

PQ?Ik zou echt niet weten wat dat is en Google anders ook niet.Persoonlijk...?

Ik kom meestal tussen de 127 en de 137 uit op iq tests ..

Voor de gijn ff die WAIS III test gedaan op 12 minuten ( [Link niet meer beschikbaar] ) en kwam op dit 132 uit.

nley5j.jpg

Als je echt een IQ van 130 had, dan lijkt het me zeer waarschijnlijk dat je "voor de gein" goed schrijft. :D

tis vast hoger dan mn SQ :(

Ik heb laatst een echte test gehad en zat net iets onder het gemiddelde (was ook te verwachten want heb vbo niveau en niet hoger)
Ze doen verder niet aan cijvers bij het ggz

Bij die echte WAIS III test moet je ook dingen doen zoals puzzels in elkaar zetten met blokken enzo. Dus die WAIS III bestaat niet op internet.

Terug
Naar boven