Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel diezelfde mensen de vraag hoe lang hun penis is en je krijgt ook antwoorden die gaan van 25 tot 30 cm. Om het nog maar niet te hebben over al die krachtstats in sigs. Allemaal niet te serieus nemen

Op een aantal gebieden voel ik me bovengemiddeld intelligent. () Maar met sommige relatief eenvoudige zaken ben ik een enorme kluns
![]()

of toen ik wegging bij de tandarts wilde ik door de verkeerde deur weg, allemaal van die mong*len dingen waar ik nogal eens last van hebvind dat voorbeeld van goed in voetballen zijn ook opgaan. vereist toch ruimtelijk inzicht om te "berekenen" waar een bal terecht komt, geldt nog voor heel veel andere sporten. Vaak genoeg jongens gezien die er echt niets van bakten.
lach me altijd doot om die iq testen op tv... als je door psycholoog bent getest kun je er wel zeker va zijn dat het een echte test is met validiteit en betrouwbaarheid, de WAIS III bijvoorbeeld. Denk persoonlijk dat nog geen 10% hier 130 scoort.. mag het niet hopen..... want dan moet je niet je tijd vergooien aan DBB![]()
Ik kom meestal tussen de 127 en de 137 uit op iq tests ..
Voor de gijn ff die WAIS III test gedaan op 12 minuten ( [Link niet meer beschikbaar] ) en kwam op dit 132 uit.
![]()