AndroidHealthClinic

Wat is jouw IQ?

200.

Zoals 75% van het internet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laatste test was iets van 123 ofzo

Zullen we dan maar een DBB meeting organiseren waarbij we na het wokken een voor een ons derde been op meten voor de groep, en vervolgens een IQ test afleggen?

Op een aantal gebieden voel ik me bovengemiddeld intelligent. (:o) Maar met sommige relatief eenvoudige zaken ben ik een enorme kluns :D

sluit me hier bij aan :P
was laatst bij een arts en toen ging ik nadat ik binnenkwam op zijn stoel zitten :o of toen ik wegging bij de tandarts wilde ik door de verkeerde deur weg, allemaal van die mong*len dingen waar ik nogal eens last van heb

vind dat voorbeeld van goed in voetballen zijn ook opgaan. vereist toch ruimtelijk inzicht om te "berekenen" waar een bal terecht komt, geldt nog voor heel veel andere sporten. Vaak genoeg jongens gezien die er echt niets van bakten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind dat voorbeeld van goed in voetballen zijn ook opgaan. vereist toch ruimtelijk inzicht om te "berekenen" waar een bal terecht komt, geldt nog voor heel veel andere sporten. Vaak genoeg jongens gezien die er echt niets van bakten.

De gemiddelde kernfysicus kapt je moeiteloos twaalf maal uit om dan vervolgens langs je maat te flitsen met een driedubbele vliegschaar, de bal naar een mede genie te tikken om in een foutloos één-tweetje de bal weer terug te krijgen zonder ook maar een fractie van snelheid te verliezen waarna die de bal met de buitenkant wreef puur op techniek met weergaloze snelheid in de kruising doet belanden.

lach me altijd doot om die iq testen op tv... als je door psycholoog bent getest kun je er wel zeker va zijn dat het een echte test is met validiteit en betrouwbaarheid, de WAIS III bijvoorbeeld. Denk persoonlijk dat nog geen 10% hier 130 scoort.. mag het niet hopen..... want dan moet je niet je tijd vergooien aan DBB :p

Ik kom meestal tussen de 127 en de 137 uit op iq tests ..

Voor de gijn ff die WAIS III test gedaan op 12 minuten ( [Link niet meer beschikbaar] ) en kwam op dit 132 uit.

nley5j.jpg

Hoog .

Wie niet sterk is moet slim zijn, ik zal nooit slim worden

200.

slap rond 10 schat ik, en stijf rond de 18 :dunno:

Met mijn haar in de war 14 en met mijn haar gekamt ook 14...

Ik kom meestal tussen de 127 en de 137 uit op iq tests ..

Voor de gijn ff die WAIS III test gedaan op 12 minuten ( [Link niet meer beschikbaar] ) en kwam op dit 132 uit.

nley5j.jpg

lijkt me sterk dat dat de WAIS III is. Zo'n testen zijn behoorlijk duur, op de uni wordt er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat niemand die spullen kopieert of wat dan ook, alleen met toestemming van, handschrift hier, stempel daar.
alles wat op het inet staat mbt teste wantrouw ik sowieso al. en een iq test duurt meestal 1+ uur, geen 12 min :p:p

Terug
Naar boven