Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Klaaswitz
Lijkt mij maar ik kan het mis hebben, dat een potentiële werkgever een sollicitant welke zijn studie heeft gevolgd aan de OU of de LOI juist ziet als iemand met veel doorzettingsvermogen.
Bedoel ga er maar aan staan een Rechtenstudie voltooien via de OU daar komt toch wel zoveel zelfdiscipline bij om de hoek kijken.Als je dat lukt ook nog in combinatie met een (zware) baan overdag zegt dat enorm veel over de persoon zelf.
Overigens stonden er in mijn stukje ook wat spelfoutjes, dat komt omdat ik hier af en toe niets kan doen zonder dat erweer wat aan mij gevraagd wordt.
Vrouwen en hun ziekelijke manier van aandacht vragen..
Hier ga je volgens mij de mist in... waarom zou een deeltijd opleiding op een normale universiteit geen doorzettingsvermogen vergen?
Hier ga je volgens mij de mist in... waarom zou een deeltijd opleiding op een normale universiteit geen doorzettingsvermogen vergen?
Via de tv mee gedaan kwam 118 uit. zal wel niet kloppen![]()
Wie gaat hoger? Kom mensen het gaat om je epenis, das wel ff belangrijk he![]()
Ook dat vergt het nodige aan doorzettingsvermogen zeker in combinatie met een baan. Maar bij mijn weten is de OU vnml. schriftelijk onderwijs, dus geen colleges etc.
En dat maakt het dan juist zo zwaar, overigens zijn er volgens mij maar weinig mensen die al die deelcertificaten halen.Het gros haakt af.

minder![]()
en ik maar denken dat die 21 voor je leeftijd stond
Toen ik 18 was ben ik een dag in Den haag doorgelicht op alle vlakken hebben ze me toen getest.
Was wel kik ... ligt iig hoger dan normale niveau maar door de gezellige jaartjes erna denk ik dat er wel wat hersencellen hun eigen weg zijn gegaan.