Fitness Seller

Wat is jouw IQ?

Kansloos topic

@Klaaswitz

Lijkt mij maar ik kan het mis hebben, dat een potentiële werkgever een sollicitant welke zijn studie heeft gevolgd aan de OU of de LOI juist ziet als iemand met veel doorzettingsvermogen.
Bedoel ga er maar aan staan een Rechtenstudie voltooien via de OU daar komt toch wel zoveel zelfdiscipline bij om de hoek kijken.Als je dat lukt ook nog in combinatie met een (zware) baan overdag zegt dat enorm veel over de persoon zelf.

Overigens stonden er in mijn stukje ook wat spelfoutjes, dat komt omdat ik hier af en toe niets kan doen zonder dat erweer wat aan mij gevraagd wordt.
Vrouwen en hun ziekelijke manier van aandacht vragen..

Hier ga je volgens mij de mist in... waarom zou een deeltijd opleiding op een normale universiteit geen doorzettingsvermogen vergen?

Hier ga je volgens mij de mist in... waarom zou een deeltijd opleiding op een normale universiteit geen doorzettingsvermogen vergen?

Ook dat vergt het nodige aan doorzettingsvermogen zeker in combinatie met een baan. Maar bij mijn weten is de OU vnml. schriftelijk onderwijs, dus geen colleges etc.
En dat maakt het dan juist zo zwaar, overigens zijn er volgens mij maar weinig mensen die al die deelcertificaten halen.Het gros haakt af.

bij een psycholoog gedaan toen ik 15 was(dit was de test voor volwassenen.duurde enkele uren etc) ... men twijfelde sterk aan mijn capaciteiten..op school.
Had 143 op non verbaal en 103 op verbaal..bleek dus toen een nogal zware discrapantie te hebben tussen beiden.

Merk er nochtans niet veel van .. bezit jammer genoeg ook een enorme intellectuele luiheid.

10000011

150 is mijn Intelliquency

Wie gaat hoger? Kom mensen het gaat om je epenis, das wel ff belangrijk he :D

Ook dat vergt het nodige aan doorzettingsvermogen zeker in combinatie met een baan. Maar bij mijn weten is de OU vnml. schriftelijk onderwijs, dus geen colleges etc.
En dat maakt het dan juist zo zwaar, overigens zijn er volgens mij maar weinig mensen die al die deelcertificaten halen.Het gros haakt af.

Academische vaardigheden leer je niet alleen door jarenlang lappen tekst te bestuderen en er zo nu en dan een schriftelijk tentamen over te maken.

Een hbo opleiding volgen via de LOI..een hbo opleiding is nogal praktijk gericht, je wordt opgeleid tot professional, daar horen vaardigheden bij die je jezelf niet thuis eigen maakt door elke avond stof uit werkmappen te bestuderen.

Ik heb nog nooit gehoord van een succesvol wetenschapper of iemand die zich zonder te schamen jurist durft te noemen met een OU achtergrond. Net als ik nooit een professional als bijvoorbeeld een maatschappelijk werker of acountant gesproken heb die een LOI opleiding heeft gedaan om aan die baan te komen.

Laatst bewerkt:
ik zou het niet weten. Heb ooit voor mijn werk van die testen moeten doen ook IQ. Kwam er wel goed uit, maar hoe hoog durf ik nu niet meer te zeggen.

Kan je ergens online testen.

Nu ben ik vorige week naar een psycholoog geweesd om men IQ te laden testen en ik hat 190. waw wad ben ik slim:cool:

Toen ik 18 was ben ik een dag in Den haag doorgelicht op alle vlakken hebben ze me toen getest.
Was wel kik ... ligt iig hoger dan normale niveau maar door de gezellige jaartjes erna denk ik dat er wel wat hersencellen hun eigen weg zijn gegaan.

Ik zie dat je Nederlandse bent, dan is dat niet zo moeilijk he :D

doe even een snelle test op www.testmijniq.nl en je weet het antwoord zo,ik kwam uit op 112 weet niet of dat nu goed of slecht is?

Laatst bewerkt:
k'heb Bij de GGD zon test gedaan, kwam 135 uit :D
Die test ging tot 150 dus had het goed gedaan ook :cool:

Terug
Naar boven