Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me sterk dat dat de WAIS III is. Zo'n testen zijn behoorlijk duur, op de uni wordt er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat niemand die spullen kopieert of wat dan ook, alleen met toestemming van, handschrift hier, stempel daar.
alles wat op het inet staat mbt teste wantrouw ik sowieso al. en een iq test duurt meestal 1+ uur, geen 12 min![]()

alles wat op het inet staat mbt teste wantrouw ik sowieso al. en een iq test duurt meestal 1+ uur, geen 12 min![]()

Alles wat op het inet staat mbt krachtstats wantrouw ik sowieso al. En mensen die 5 x 205kg deadliften squatten meestal geen 5 x 200kg![]()

lijkt me sterk dat dat de WAIS III is. Zo'n testen zijn behoorlijk duur, op de uni wordt er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat niemand die spullen kopieert of wat dan ook, alleen met toestemming van, handschrift hier, stempel daar.
137 een keer, andere keer 139. Dus hier iets tussenin zeker:

Je hebt er wellicht een enge aanvaring mee gehad toen je mamie je meenam naar eentje? gemiddelde is 100 +/- één standaardeviatie ( 10, dus tussen 90 en 110 ben je redelijk normaal) 120-130 is wat velen van de uni hebben, 140 is genie. Maar IQ is vrij overrated, alleen handig voor kinderen met betrekking tot ontwikkelingssnelheid
het leuke is dat wat ik geleerd heb in 4 jaar psychologieopleiding is dat IQ zo'n construct is ( dus zo'n man-made iets) dat aan zijn gehele bestaansrecht getwijfeld kan worden. Men weet niet eens precies wat het is, wat het doet en waar het goed voor is. IQ is op zijn best een ALGEMENE indicatie van iemands begrip en ontwikkeling
het is vooral van belang bij KINDEREN (ontwikkelingssnelheid); dat was het. dus of je nou 110 hebt of 130. het is geen wereld van verschil, echt niet. zo veel dingen buiten het IQ die het bestaansrecht vervullen van de mens.

Propedeuse examen kun je pas vanaf je 21e doen.
toen zeiden = Toen vertelden
aan kunnen = aankunnen
univeriteit? Universiteit is met een hoofdletter.
Tentamens Advocatuur?

Als we dit boek mogen geloven is het voor NL 2pt meer: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_IQ.
:d .....
Als je niet aan de gevraagde vooropleidingseisen doet.
Is er de mogelijkheid om vanaf je 21e een toelatinmgcoïtusamen doen.
Bij de http://www.ou.nl/ is er ook een mogelijkheid om te gaan studeren vanaf je 21e
zonder VWO diploma op zak.
Maar goed je moet wel over enorm veel discipline beschikken wil je dit tot een goed einde weten te brengen. Blijkt dat veel studenten vanwege de zwaarte van de studie al heel gauw ermee stoppen.
@Klaaswitz
Lijkt mij maar ik kan het mis hebben, dat een potentiële werkgever een sollicitant welke zijn studie heeft gevolgd aan de OU of de LOI juist ziet als iemand met veel doorzettingsvermogen.
Bedoel ga er maar aan staan een Rechtenstudie voltooien via de OU daar komt toch wel zoveel zelfdiscipline bij om de hoek kijken.Als je dat lukt ook nog in combinatie met een (zware) baan overdag zegt dat enorm veel over de persoon zelf.