Fitness Seller

Wat is nou echt een enge/bloederige horrorfilm ?

itchi the killer owns

:D

saw is leuk alledrie alleen niet echt eng. wel bloed

Niet bloederig maar wel eng: Norbit.

August Underground's Mordum. Een slechte film maar wel extreem ranzig en bloederig. Lijkt op een snuff movie en als je niet weet dat het gewoon een B-film is dan zou je inderdaad denken dat het daadwerkelijk gebeurd is.

August Underground's Mordum (2003) (V)

Verkrachting van een baby, opensnijden vrouwen etc.

Als je voor ultiem ziek gaat, moet je Grimm Love kijken. Meesterlijke (gruwelijke) film. En zeker ook bloederig.

Hostel vind ik echt overrated, wat een k*tfilm zeg. Okay hij is wel ziek en bloederig, maar verder is het echt zo'n 13 in een dozijn horrorfilmpje met jongeren die gaan feesten en blablabla

Wat ik nu noem is niet de meest bloederigste Evil Dead. Maar het is zeker wel erg bloederig, zelfs uit de stopcontacten komt bloed!

Op dit ogenblik wel Saw 1 t.e.m.3 en dan hostel!!! Maar herinner me vroeger nog amai als ik als kind naar child's play keek :p altijd voor ik het licht uit deed nog is onder mijn bed kijken of hij er niet zat hehe :D

De Japanse versie van The Grudge is geniaal. Heb er maar twee, er schijnen er vier te zijn.

Verder vond ik Silent Hill ook behoorlijk vet, en die had nog niemand genoemd :) Heb gisteren 'The Hills have Eyes' gedownload, straks toch maar eens op dvd zetten als ik dat hierzo lees :D

In the texas chainsaw massacre vliegen de bloedspetters in het rond :eyebrow:

28 Days Later en 28 Weeks Later zijn ook behoorlijk vet.

De Japanse versie van The Grudge is geniaal. Heb er maar twee, er schijnen er vier te zijn.

Verder vond ik Silent Hill ook behoorlijk vet, en die had nog niemand genoemd :) Heb gisteren 'The Hills have Eyes' gedownload, straks toch maar eens op dvd zetten als ik dat hierzo lees :D

aaah Ju-On.
Geniaale films hoe die Japanners dat kunnen.
Even goed zijn ook : The Uninvited, One Missed Call, Unborn but Forgotten en nog een waar ik helaas de naam niet meer van ken..
Ik vind ze enger door de sfeer, hun kunnen dat vele malen beter dan Amerikanen bijvoorbeeld. :eek:

Terug
Naar boven