doe dat altijd in de cut, wel crosstrainer ipv lopen
ik heb liever de loopband, ik doe cardio het hele jaar door
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe dat altijd in de cut, wel crosstrainer ipv lopen
bij ons zit tv ingebouwd in de crosstrainer.. eigen headsetje meenemen en je bent voor dat je het weet al een uurtje aan het cardio'en : D
wat denken jullie trouwens van je hartslag om vet te verbranden..
moet je dan heel de tijd vrij laag houden (rond de 130, in het 'vetverbrandings gebied')
of maakt het niet zoveel uit, het gaat uit eindelijk dat je genoeg kcal verbrand zodat je onder onderhoud uitkomt
ik kom namelijk met gemak op gemiddelde hartslag van 160 denk ik..
Als je hartslag op 160 is pak je buiten de ververbranding ook nog conditie.
Is prima, maar maakt voor de ververbranding niets uit.
Als je met je hartslag tot 150 gaat houd je het langer vol, zodat je langer aan vetverbranding kan doen.
maar het gaat mij erom of je als je hartslag 160 of hoger is, dat je dan meer spier verbrand..
dit is dus niet het geval?
ik hou het wel een uur vol namelijk, en langer dan een uur ga ik toch niet cardio'en (behalve vant zomer op de racefiets)
maar het gaat mij erom of je als je hartslag 160 of hoger is, dat je dan meer spier verbrand..
dit is dus niet het geval?
ik hou het wel een uur vol namelijk, en langer dan een uur ga ik toch niet cardio'en (behalve vant zomer op de racefiets)
als je op lege maag doet natuurlijk wel, hoe hoger je HR , hoe hoger het % spier dat je verbrand. gewoon zorgen dat je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt als je voor conditie trained, anders iets zakken met die HR
Ja klopt! dit lege/nuchtere maag verhaal had zeker nog bij mij toegevoegd moeten worden. Maar is niet alleen op de cardio van toepassing met een lege maag staat je lichaam sowieso in een katabole stand, lees spierafbrekende stand.
Dan heb je ook meteen een interval training...