Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent geen beginner maar je weet niet wat rippetoe is...
De meeste instructeurs weten dat niet.
vraag het aan 100 instructeurs en 99 % kent het niet.
Instructeurs kennen meestal alleen FB en dood normaal plit. pilatus en al die ongein.
Weet echt wel hoe ik moet trainen.je bent geen beginner maar je weet niet wat rippetoe is...

No offence, maar instructeurs kramen vaak de grootste bullshit uit
Instructeurs zeggen inderdaad vaak de grootste onzin
De meeste instructeurs weten dat niet.
vraag het aan 100 instructeurs en 99 % kent het niet.
Instructeurs kennen meestal alleen FB en dood normaal plit. pilatus en al die ongein.
ofwel, hoe jaag ik mijn klanten door de machinestraat richting crosstrainer
Heb je al plannen beginnende krachtsporters aan de Rippetoe te helpen?![]()
En jij weet precies wat die mensen willen? en op welk niveau ze zitten? En op welke basis ze daar trainen? Misschien wel via fysio? Denk eerst na voor dat je een dom antwoord geeft. En de "grote" jongens achterna loopt.
Er zijn natuurlijk ook mensen die het voor de fun en gezondheid doen dan is de machine straat en crosstrainer tog wel een goede optie.
Voor krachtsporters en bb-ers is dat natuurlijk een ander verhaal die serieus bezig zijn
Ongein omdat ik geen meerwaarde erin zie voor mijzelf dan hé Een ander vind het geen ongein, Ik bedoel er niet mee dat het niet werkt
Over onzin:
Dat vet in spiermassa veranderd
Umm
dat Squaten zo slecht is voor de knieen
Ummmm
Dat deadliften niet voor beginners is
ummmm
Dat je van 15 hh droog word
ummm
Da te veel eiwitten dikt maakt
De meeste instructeurs zijn op de hoogte van conditietraining maar minder over krachttraining. Ik ben zelf ooit een cursus gaan volgen om instructeur te worden bij een grote bekende sportscholen groep hier in België en de cursus ging voornamelijk over conditietraining en vetverbranding en niet over krachttraining.
Ik ken geen goede kracht- of bodybuilder-instructeurs die niet uit eigen ervaringen werken.
Daarom dat er niet veel instructeurs zijn die echt iets weten over krachttraining.
Groet A40
Maar.. wat is rippetoe nou dan precies. Treed eens goed in detail. Ik ben beginner ja.

De correct vraag is eigenlijk: "Wie is Rippetoe?" Mark Rippetoe is een coach en schrijver van boeken over krachttraining.
Hij heeft een programma ontworpen voor beginners, dat uitgelegd wordt in zijn boek 'Starting Strength'.
Een korte samenvatting van het programma (met een paar aanpassingen) :
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224