Fitness Seller

wat is tren-hoest?

builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag mensen,

ik lees vaak dat mensen die trenbolone gebruiken last hebben van een zogeheten tren-hoest.
zijn dit hevige hoest aanvallen die veel voorkomen tijdens een kuur met tren of krijg je t tijdens t injecteren ???
zoiets heb ik ook wel eens gelezen.
graag jullie ervaring hiermee.

alvast bedankt.

Ik ga zelf ook tren gebruiken, mag over een week lekker beginnen :D. Maar ik heb tot nu alleen gelezen dat het tijdens het zetten is. Natuurlijk niet altijd, slechts in sommige gevallen, waardoor dit komt weet ik niet.

Het is een soort kortwerkende allergie heb ik begrepen uit wat ik heb gelezen. Het schijnt echter wel enorm klote te zijn.

Magoed, we zien wel.

Heb het gisteren met de enanthate ook gehad!

• Topic Starter Topic Starter
grrr waarom nou weer Roy? :D

builder zei:
dag mensen,
ik lees vaak dat mensen die trenbolone gebruiken last hebben van een zogeheten tren-hoest.
zijn dit hevige hoest aanvallen die veel voorkomen tijdens een kuur met tren of krijg je t tijdens t injecteren ???
zoiets heb ik ook wel eens gelezen.
graag jullie ervaring hiermee.
alvast bedankt.

Soms kan het voorkomen dat AAS direct je bloedbaan inkomt. Zelfs een klein druppelte olie slaat dan op je longen. Met Tren. is die reactie kennelijk het ergst en zorgt voor een flinke hoestaanval.

Gewoon goed aspireren dus. :)

alleen goed aspireren voorkomt t niet altijd, als je dicht in de buurt zit van een ader kan je t al krijgen.
dacht laatst dat ik eraan ging, en da's geen geintje. was me een zware aanval oef..........maar wel lekker en leuk achteraf;)
tren=lekker!!!!!

MrJ zei:
Soms kan het voorkomen dat AAS direct je bloedbaan inkomt. Zelfs een klein druppelte olie slaat dan op je longen. Met Tren. is die reactie kennelijk het ergst en zorgt voor een flinke hoestaanval.
Gewoon goed aspireren dus. :)

Aspireren of niet, het kan je altijd gebeuren.
Ik aspireer met tren sowieso altijd, maar zat vorige maand een keer goed vast in een tren-hoest.
Het is alsof je longen eruit komen...duurt ongeveer een minuut of 3.

Heb het 1x meegemaakt en dat was zoals Dennis al zegt omdat ik vlakbij een ader zat blijkbaar......was zo weer over dus niks aan het handje....

hebben jullie dit vaak tijdens kuren met tren?

heel soms ...is altijd wel grappig dat je op dat moment die shjit dan ook in je mond proeft...

Het is zoon lekka spul, bijna een verslaving die tren tijdens het zetten voel ik het langzaam opkomen dan heb ik net genoeg tijd om de naald eruit te halen en me voor te berijden op de zware super hoest aanval die na 2 minutjes weer uitgewerkt is, daarnaa voel je je super net als super man

:hornyna:

:hedbang:

kevinlorenzin zei:
Het is zoon lekka spul, bijna een verslaving die tren tijdens het zetten voel ik het langzaam opkomen dan heb ik net genoeg tijd om de naald eruit te halen en me voor te berijden op de zware super hoest aanval die na 2 minutjes weer uitgewerkt is, daarnaa voel je je super net als super man

Anabolic junkie:D

jammieeeee ik zou zo weer willen smullen

lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hornyna:

kevinlorenzin zei:

wahaha inderdaad :D wel een beetje onhandig als het begint terwijl je nog zit te spuiten en nog 12 ml.. ik bedoel .. 1 ml te gaan hebt :P

had het zelf vrijdag voor het eerst met de enanthaat! lekka

Leviathan zei:
Ik heb laatst een boldenone hoest gehad. :D
Was lang niet zo heftig als de trenhoest.

had ik laatst ook, komt niet eens in de buurt. vind boldenone maar een slap middeltje, klein hoestje:D , kleine gains
grote hoest=grote gains, hehe

met boldenone nooit last van gehad :D

nergens last van

builder en tommyboy: jullie weten niet wat jullie missen. zet anders eens in een ader weet je waar we t over hebben:)

ps. dat was een GRAPJE!!!

Terug
Naar boven