http://www.verkiezingsuitslagen.nl/Na1918/Verkiezingsuitslagen.aspx?VerkiezingsTypeId=4
Het opkomstpercentage zal een stuk hoger liggen dan in 2007
Het opkomstpercentage zal een stuk hoger liggen dan in 2007
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef gewoon weer hoe de situatie is.
Voor het kabinet stemmen. De eerste kamer is naast de koningin zo'n ondemocratisch stukje van onze maatschappij. Toch moet hier het kabinet zeker een meerderheid halen om het uitstekende beleid door te voeren. De provincie zelf is een bestuurslaag zonder toegevoegde waarde en kan ook beter zijn biezen pakken.
Het wordt niet rechtstreeks door het volk gekozen, dus wel degelijk ondemocratisch.
De vorige kabinetten verhogen de staatsschuld met miljarden dankzij hun beleid en vervolgens staan ze langs de zijlijn te protesteren als de bende opgeruimd moet worden. De 'rijken' moeten de rekening van de crisis betalen... Terwijl we die crisis te danken hebben aan linkse rakkers die niet met geld om kunnen gaan en hun huis niet betalen.

Ik stem zelf niet direct voor persoonlijk gewin. Ik heb geen cent te makken maar kijk naar wat er imo voor het land het best is. Op de lange termijn betaalt zich dat op individuele basis ook uit.
Ik stem zelf niet direct voor persoonlijk gewin. Ik heb geen cent te makken maar kijk naar wat er imo voor het land het best is. Op de lange termijn betaalt zich dat op individuele basis ook uit.
Ik ga ook voor D66, Rosa van der Tas krijgt mijn stem.
De vorige kabinetten verhogen de staatsschuld met miljarden dankzij hun beleid en vervolgens staan ze langs de zijlijn te protesteren als de bende opgeruimd moet worden. De 'rijken' moeten de rekening van de crisis betalen... Terwijl we die crisis te danken hebben aan linkse rakkers die niet met geld om kunnen gaan en hun huis niet betalen.
Stel je aan zeg studeer is wat harderMooi zo, een meerderheid
oprotten met die collegeldverhoging/boetes
http://nos.nl/artikel/222609-prognose-geen-meerderheid-voor-coalitie.htmlHeb het niet gevolgd dus wie kan me dat even uitleggen.
Wat is er nu gebeurd en wat zijn de gevolgen?