MuscleMeat

Wat is wijsheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is ook zo, maar net effe dat extraatje.
Ook stoort het me mateloos dat een hele hoop in me omgeving gebruiken en er praktisch niks gebeurd en dan mij gaan betichten voor “ ja je gebruikt, kan niet anders” dan denk ik van je moest is weten, ik zal je het tegendeel is bewijzen als ik dat wel zou doen. (Eigenlijk een heel triest ego dingetje) maar het is wel vervelend dat soort figuren.

Ja dat is ook zo, maar net effe dat extraatje.
Ook stoort het me mateloos dat een hele hoop in me omgeving gebruiken en er praktisch niks gebeurd en dan mij gaan betichten voor “ ja je gebruikt, kan niet anders” dan denk ik van je moest is weten, ik zal je het tegendeel is bewijzen als ik dat wel zou doen. (Eigenlijk een heel triest ego dingetje) maar het is wel vervelend dat soort figuren.
Niks van aantrekken, bij 90% van de gebruikers zie je het amper omdat ze er niet goed mee bezig zijn of denken dat ze van een paar prikkies groot worden. Jammer want juist die groep zorgt ook voor de slechte naam als je het mij vraagt.

Niks van aantrekken, bij 90% van de gebruikers zie je het amper omdat ze er niet goed mee bezig zijn of denken dat ze van een paar prikkies groot worden. Jammer want juist die groep zorgt ook voor de slechte naam als je het mij vraagt.
Dat is ook zeker waar, uit eindelijk blijft genetica het aller belangrijkste in deze sport om het echt ver te kunnen schoppen.

Dat is ook zeker waar, uit eindelijk blijft genetica het aller belangrijkste in deze sport om het echt ver te kunnen schoppen.
Nee, werklust / discipline/ consistentie maakt het verschil. Vergelijken moet je eigenlijk alleen met vorig jaar doen, met jezelf dus :thumb: je weet toch niet wat een ander doet.

Genetica zeggen de mensen die te lui zijn om eerst paar jaar serieus te trainen/voeding. Iedereen kan een 0.1% uitzonderlijke shape behalen, maar de genen kaart is vaak de makkelijkste troef om je gebrek aan inzet deels te verbloemen.

Ik denk dat genetica wel een grote rol speelt. Ik denk dan aan de hoeveelheid type 2 spiervezels die je in je arsenaal hebt. Hoe goed je reageert op IGF en of groeihormoon, de densiteit van androgeen receptoren enz.
Ik begrijp TS zijn drang om te willen weten hoe hij op AAS zou reageren. Ik zou het op die leeftijd misschien ook willen geweten hebben. Maar in zijn plaats zou ik mij nu gezegend prijzen met zo'n natuurlijke fysiek. Dat is maar voor een kleine groep weg gelegd. Dus niet aan de AAS. Het is een deur die je intrapt die open blijft voor de rest van je leven.

Genetica zeggen de mensen die te lui zijn om eerst paar jaar serieus te trainen/voeding. Iedereen kan een 0.1% uitzonderlijke shape behalen, maar de genen kaart is vaak de makkelijkste troef om je gebrek aan inzet deels te verbloemen.
Je bent toch af en toe een beetje een apart mannetje met meteen conclusies trekken.

Ik bedoel te zeggen stel je hebt 2 personen, persoon A en persoon B, ze hebben allebei dezelfde discipline (hard trainen / voeding op orde etc) en persoon A heeft van nature gewoon meer aanleg om te groeien omdat die gewoon de mazzel heeft met elitegenetics wat 0,01 procent heeft. Groeit die gewoon grofweg persoon B helemaal voorbij en dat is de trieste realiteit voor de gene met fked up genetics.

AK bedoeld denk ik; je kan nog de genen er voor hebben maar er niet het maximale uithalen. Dan verlies je het van iemand die toegewijd is en wel alles geeft.

Je bent toch af en toe een beetje een apart mannetje met meteen conclusies trekken.

Ik bedoel te zeggen stel je hebt 2 personen, persoon A en persoon B, ze hebben allebei dezelfde discipline (hard trainen / voeding op orde etc) en persoon A heeft van nature gewoon meer aanleg om te groeien omdat die gewoon de mazzel heeft met elitegenetics wat 0,01 procent heeft. Groeit die gewoon grofweg persoon B helemaal voorbij en dat is de trieste realiteit voor de gene met fked up genetics.
Ik zeg wat mensen niet willen horen en krijg daardoor meteen een sticker “apart”. Direct word niet gewaardeerd hier doordat vele gewoon een zacht gekookt eitje zijn.

Genen is allemaal leuk en aardig, maar praat hier pas over als je in shape bent en daardoor al x jaar dag in dag uit volgens schema traint/eet/hersteld. Het komt te vaak voor dat men genen roept en de shape van ballon heeft. Men wilt het werk niet meer doen en dat is geen probleem daar kiest men zelf voor, maar ga niet meteen de genen kaart trekken als je zelf de discipline/“zin” niet hebt om consistent voor een zeer lange tijd alles spot on te doen.

Roepen kan tegenwoordig iedereen wel, maar vooral tegenwoordig is het absoluut niet moeilijk om een 0.1% elite shape te halen als je ziet dat de rest van de mensen met de week dikker worden. Overigens conditionering is uitsluitend voeding en daar faalt men al in.

Dus niet aan de AAS. Het is een deur die je intrapt die open blijft voor de rest van je leven.
Aldus iemand die niet gebruikt hier zijn ervaringen in deelt.

Kunt gewoon stoppen wanneer je wilt net als met roken. Het is niet dat zodra je stopt 2 weken later dood bent he.

Discipline bepaald de keuzes die je maakt en doordat de meeste dit tekort komen kiezen ze automatisch de weg van minste weerstand. Maar ohjee dit mag niet gezegd worden.

Aldus iemand die niet gebruikt hier zijn ervaringen in deelt.

Kunt gewoon stoppen wanneer je wilt net als met roken. Het is niet dat zodra je stopt 2 weken later dood bent he.

Discipline bepaald de keuzes die je maakt en doordat de meeste dit tekort komen kiezen ze automatisch de weg van minste weerstand. Maar ohjee dit mag niet gezegd worden.
Ts vraagt initieel wat we ervan vinden van een eenmalige kuur en de rest van zijn leven op trt te gaan terwijl hij van nature gezegend is met een unieke fysiek. Daar moet je toch niet veel ervaring voor hebben om dit af te keuren. Niet? Maar langs de andere kant zeg je om wat meer discipline aan de dag te leggen. Is dit dan zonder of met AAS?

Ts vraagt initieel wat we ervan vinden van een eenmalige kuur en de rest van zijn leven op trt te gaan terwijl hij van nature gezegend is met een unieke fysiek. Daar moet je toch niet veel ervaring voor hebben om dit af te keuren. Niet? Maar langs de andere kant zeg je om wat meer discipline aan de dag te leggen. Is dit dan zonder of met AAS?
Dus na een kuur concluderen we al dat je trt voor het leven moet nemen?

t*ring goed fysiek. :thumbup: Zou het eigenlijk zonde daarvan vinden om te gaan gebruiken. :cool: Vooral als het nooit genoeg wordt.

hallo,

Ik train al geruime tijd natural (+-10 jaar), stats zijn nu 185cm / 105kg / 17% vet. ik ben aardig groot geworden en de grootste progressie is er toch wel een beetje uit, (het gros van de mensen denkt nu al dat ik AAS gebruik).

toch kriebelt het al langer om te gaan beginnen. echter heb ik geen zin in extreme pieken en dalen kwa fysiek, ( dan weer groot, dan weer krimpen) ik wil gewoon iets kunnen onderhouden en dat je er bewijs van spreken op je 50ste nog goed uitziet.

Is het het waard om me eigen productie plat te gaan leggen permanent om vervolgens rond 150/200mg test per week te gaan zitten year round en misschien af en toe is een keer een blast te doen van 500mg test e met een beetje primo of mast (mits oestrogene bijwerkingen van de test) anders ben ik van mening dat primo of mast een beetje onnozel is. Middelen zoals deca/npp/tren/orals wil ik allemaal vermijden aangezien het zo tijdelijk is kwa look. Me gelaat is ook een heel belangrijk iets, dus graag iets wat zo min mogelijk met wat je uiterlijk laat verouderen. Ik hoor graag jullie mening, alvast bedankt.

Mvg
@AK

Ik zeg wat mensen niet willen horen en krijg daardoor meteen een sticker “apart”. Direct word niet gewaardeerd hier doordat vele gewoon een zacht gekookt eitje zijn.

Genen is allemaal leuk en aardig, maar praat hier pas over als je in shape bent en daardoor al x jaar dag in dag uit volgens schema traint/eet/hersteld. Het komt te vaak voor dat men genen roept en de shape van ballon heeft. Men wilt het werk niet meer doen en dat is geen probleem daar kiest men zelf voor, maar ga niet meteen de genen kaart trekken als je zelf de discipline/“zin” niet hebt om consistent voor een zeer lange tijd alles spot on te doen.

Roepen kan tegenwoordig iedereen wel, maar vooral tegenwoordig is het absoluut niet moeilijk om een 0.1% elite shape te halen als je ziet dat de rest van de mensen met de week dikker worden. Overigens conditionering is uitsluitend voeding en daar faalt men al in.
Had jij dan zo'n uitzonderlijk en elite fysiek toen je begon met kuren? Lijkt me toch dat ons @fredje1800 er zeer goed bijstaat voor een natty. Die paar procenten cutten, gaat hem sowieso lukken.

Ja oké dat is ook zo, misschien krijg ik op 500 test wel die oestrogenen bijwerkingen, dan ben je blij dat je 250 test en 250 mast heb gedaan. Maar ik dacht altijd dat mast niet echt specifiek een massabouwer is zoals testosteron. Dus stel je aromatiseert niet op 500mg test e is dat dan niet beter als 250 test / 250 mast? Thanks in ieder geval voor je optie ! Wordt gewaardeerd.

Klopt, zijn ook andere middelen voor, maar je wilt ook niet te gek als eerste kuur. Vroeger wat 500mg test de standaard als eerste kuur, sta daar nog steeds achter. AI achter de hand houdend.

t*ring goed fysiek. :thumbup: Zou het eigenlijk zonde daarvan vinden om te gaan gebruiken. :cool: Vooral als het nooit genoeg wordt.

Ja precies wat ik denk. Magoed vind uitspringende aders en een rimpelface dan ook niet zo aantrekkelijk 🤭

Tata ik ben persoon A en groei van nature snel 🤭

Ja precies wat ik denk. Magoed vind uitspringende aders en een rimpelface dan ook niet zo aantrekkelijk 🤭
Hou je niet van goed doorbloed?😂 just kiddin, snap wel wat je bedoeld hoor maar beetje veinz op de armen ofzo is toch niet erg?

Terug
Naar boven