Fitness Seller

Wat is wijsheid.

Hou je niet van goed doorbloed?😂 just kiddin, snap wel wat je bedoeld hoor maar beetje veinz op de armen ofzo is toch niet erg?

Ja sommigen vinden dat echt kicken dus ieder zijn ding uiteraard maar bij sommigen lijkt het alsof ze bij een aanraking uit elkaar knappen ofzo 😗. Zou wel aan mij liggen 😁.

Een goede opgepompte euhm arm dus is anders 😎

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Pren
t*ring goed fysiek. :thumbup: Zou het eigenlijk zonde daarvan vinden om te gaan gebruiken. :cool: Vooral als het nooit genoeg wordt.
Dank je wel ! Ja het is ook wel een dilemma ergens heb ik zoiets van zo is allemaal wel prima, anderzijds kriebelt het ook enorm om toch dat klein beetje extra toe te voegen. Verder is me ambitie ook niet om het podium op te gaan, dus extreem zware middelen/doseringen hoeft ook niet. Ook niet vanwege bijwerkingen/ snel verouderd gezicht krijgen. Al kan ik rond de 250mg test uitspelen tot in de verre toekomst en misschien ooit is een klein blastje, vind ik het al prima.

effe een vraag, kwa naalden etc ben ik totaal niet thuis wat de beste keuze is. Nu sprak ik effe een gozer in de gym die ook kuurt, die zegt dat die alles weg zet met insuline naalden (bd microfine 1ml) ook die je zet maar voor je peptides gebruikt. Die zet die gewoon in ze schouders. Wat raden jullie aan?

effe een vraag, kwa naalden etc ben ik totaal niet thuis wat de beste keuze is. Nu sprak ik effe een gozer in de gym die ook kuurt, die zegt dat die alles weg zet met insuline naalden (bd microfine 1ml) ook die je zet maar voor je peptides gebruikt. Die zet die gewoon in ze schouders. Wat raden jullie aan?
Ja kan prima, 0,4x13mm uit mijn hoofd. De witte/transparante en dan 1ml spuitjes gebruiken

Ja die kunnen prima maar moet je via de achterkant vullen. Slin pin backloaden
Olie kan je niet optrekken met dat dunne naaldje
Hoe bedoel je dat dan precies, met een andere naald de olie optrekken en dan vervolgens in je insuline naald overspuiten ?

0.33x (29g) x 12.7mm staat erop
Als je niet ervaren bent met backloaden, is dit kut !

Haal gewoon doos met 1ml spuiten, 16mm 21g naalden voor optrekken en 25/27g 25/19mm voor injectie

En alcohol doekjes https://www.merkala.nl/alcoholdoekjes-6x3cm-100-stuks.html

Hoe bedoel je dat dan precies, met een andere naald de olie optrekken en dan vervolgens in je insuline naald overspuiten ?
yes dat kan maar ik bestel liever 1ml spuitjes, optrekken met groen(0.8) dan naaldje wisselen naar 0,4mm. Wel goed aandrukken

Haal gewoon doos met 1ml spuiten, 16mm 21g naalden voor optrekken en 25/27g 25/19mm voor injectie

Ja doe dit maar, is handiger als je minder ervaren bent. Onsteriel werken is dan ook een risico want je haalt de stopper(plunge) er uit.

Dank je wel !

Ja doe dit maar, is handiger als je minder ervaren bent. Onsteriel werken is dan ook een risico want je haalt de stopper(plunge) er uit.
Maar als je die plunge eruit haalt, risico kwa dat het vervuild raakt binnenin?

Is aspireren nog nodig met schouder injecties of überhaupt bij een desbetreffende plek?

Dank je wel !

Maar als je die plunge eruit haalt, risico kwa dat het vervuild raakt binnenin?

Is aspireren nog nodig met schouder injecties of überhaupt bij een desbetreffende plek?
Ik spuit er altijd IPA overheen voor ik het terug stop. Maar is ff klooien omdat je vanuit andere spuit de achterkant moet vullen. En je voorzichtig de plunje met stop terugdrukt en gelijktijdig je spuit omdraait. Om je gear niet te verliezen of er vooruit weer uit te drukken !

Backloaden gewoon schoon werken dan overleef je het wel. Vul het met 1ml en dan draai ik de syringe om zodat de luchtbel vanuit de naald er weer uit komt. Wellicht verlies je 0.05ml in dit proces. Leg die plunger van de insuline naald dus ook niet even ergens neer en houd die gewoon vast aan het uiteinde terwijl je met een andere syringe 1ml in de insuline syringe doet.

Bedankt voor de tips allen !

Afgelopen dagen even wat kuurlogs van meerder leden hier doorgelezen om extra informatie te winnen nog. @vntl @wovano @Gorillagainz @Vonk @Vypaw @MrInk
@Spambod

Ik lees daarbij veel dat op het moment na een blast van zeg (1-2gr gear per week) er goeie massa is bijgezet. vervolgens wordt er gecruised door veel rond de 150/250mg per week, vaak tot ze weer aan de volgende blast kunnen beginnen als alles waardes weer in orde zijn. Nu valt me op dat eigenlijk iedereen zegt dat er geen tot weinig massa in die periode wordt ingeleverd. nu vraag ik me af uit nieuwsgierigheid, kan je dus daadwerkelijk zo een fysiek blijven onderhouden op dat soort cruise doseringen als je dat eenmaal met blasten hebt opgebouwd?

Als je compleet off gaat wordt er wel veel ingeleverd. Maar uit eindelijk gaat iedereen hier toch aan trt/cruise doseringen de rest van hun leven blijven, dus wat ga je dan inleveren als je nooit meer zal blasten, maar wel die 150/250mg per week blijft zetten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven