AndroidHealthClinic

Wat kan ik beter doen?

y0sH

Novice
Waardering
0
Ik wil dus echt zoveel mogenlijk massa kunnen winnen en dat kan natuurlijk alleen door goed te trainen en te eten. Nou is het zo dat ik 5 maal daags 2 spiergroepen per dag train en dat is naar mijn mening best wel intensief, dat gaat dan ook wel goed en ik boek ook vooruitgang maar als het sneller en beter kan gaan is dat altijd beter.

Daarom wil ik echt een goed bulk schema kunnen toepassen, maar in mijn omstandigheden gaat dat niet helemaal soepel en wil ik jullie vragen of jullie mischien een goede oplossing weten!

Dit is wat ik normaal gesproken gemiddelt op een dag eet:

s'ochtens als ik opsta schaaltje havermout en 3 of 4 bruine boterhammen met rood vlees zoals file american, rosbief ect..
Een uur na het ontbijt neem ik 2 amino tablets (over de hele dag neem ik er 8,dus 1 uur na de maaltijd steeds 2)
Dan neem ik 8 rijstwafels mee naar school met pindakaas, stukje fruit (banaan), blikje tonijn en eet ik mischien nog een bakje magere kwark.
En dat allemaal over de gehele schooldag versprijd.
S'avonds eet ik wat de pot schaft (want ik woon nu eenmaal nogniet op mezelf, over een half jaartje wel :) ) en dat kan vannalles zijn meestal gewoon groente vlees en jus daarna neem ik een shake als toetje dat is dus 300 ml half-volle melk met 4 scheppen weight-gainer van vita-life daarna trainen en na de training weer zo'n shake en daarna slapen...

Ik probeer wel steeds om de 2 uurtjes wat te eten..
Maar wat kan ik nou beter vervangen of anders doen?
Het is wel een beetje moeilijk want op school kan ik geen warme maaltijden gaan maken en of opwarmen....
Maarja ik wil wel alles doen om zoveel mogenlijk massa te winnen..
Wat zouden jullie doen?

Meer maaltijden en meer eten. Eerst uitrekenen hoeveel calorieen je per dag verbruikt en daar ga je 500 Kcal boven zitten. Dan ga je voor jezelf een schema maken en ik denk dat je veel meet moet eten. Neem gewoon naar school een tas mee vol bruin brood of rijst met kip in een bakje, bakken kwark, eieren, melk en zo kan je van alles makkelijk meenemen. Heb je geen tijd om te eten, gewoon stiekum op de wc. Kijk eerst eens naar de schema's die hier staan op de site. Zoeken met search .....Dan zie je hoe anderen het doen en dan pas jet het aan naar ieen schema die jou zelf bevalt. Verder vee;l hier op de site kijken en zo kom je steeds meer te weten.Succes!!!!!!!

Bereken eerst je behoefte voor je gewicht en je leeftijd. Ga dan kritisch kijken naar wat je eet per dag en ga sommige dingen vervangen.

Eerst 500 cal op je dagelijkse behoefte doen en dan een maandje volhouden en kijken hoeveel je groeit. Gebruik ook de zoekfunctie van de voedingsforum, kun je wel lekkere eetschemas uithalen en wat van leren. :D

Probeer ook meer te eten:)

5 maal daags 2 spiergroepen???

bedoel je niet 5 paal per week?
lijkt me anders wel veel LOL

• Topic Starter Topic Starter
Ja **** 5 x per week trainen 2 spiergroepen per dag... btw ik eet gewoon zoveel mogenlijk (goede dingen) en mocht er vet bijkomen train ik het er voor de vakantie weer af...als ik maar goede voedings stoffen binnenkrijg beter teveel dan te weinig toch?

Je ontbijt is iig al te mager qua eiwitten. Tenzij je 60 plakken rosbief per boterham neemt ;)

Terug
Naar boven