Fitness Seller

wat kan ik doen tegen een dikke kop tijdens kuren

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Gasten, elke keer weer het maakt voor mij niet uit wat ik gebruik, ik hou altijd vocht vast tijdens de kuur en altijd heb ik last van een tijdelijke dikke kop.

Ik zit gebruik nu 75 mg proviron en het gaat nog niet weg.

Ik gebruik nu 500 mg Sustanon en 400 mg Eq volgende week ga ik over op 750 mg test eth en 75 mg trenbolone oed en 400 mg eq.

Weten jullie nog iets leuks waarvan je echt zeker weet dat het vocht meer verdwijn of moet ik even een weekje wachten en afwachten of trenbolone misschien de vocht verwijderd.

Graag tips!!!!!
 
Door de tren raak je het vocht iig niet kwijt (bij mij niet tenminste). Ik zou voor Arimidex/Femara gaan, krijg je geen dikke kop en bijna geen vocht!

(zie ook post: Arimidex of Femara?)
 
Laatst bewerkt:
Is het schadelijk zo'n dikke kop?
 
Meer vocht-hoge bloeddruk en als je snel aankomt wordt het sneller opgemerkt door de buitenwereld!
 
Roy zei:
Door de tren raak je het vocht iig niet kwijt (bij mij niet tenminste). Ik zou voor Arimidex/Femara gaan, krijg je geen dikke kop en bijna geen vocht!

(zie ook post: Arimidex of Femara?)
Bedankt voor je advies Roy :D
 
Roy zei:
Meer vocht-hoge bloeddruk en als je snel aankomt wordt het sneller opgemerkt door de buitenwereld!
hoge bloeddruk is wel irritant, maar voor de rest maakt het dus niks uit.
 
Je kan ook je hoofdhaar wat meer bijknippen (kort) dan lijkt je hoofd ook minder rond
 
IKKE zei:
Je kan ook je hoofdhaar wat meer bijknippen (kort) dan lijkt je hoofd ook minder rond

:roflol: Ik ben al blij dat er nog wat op m'n hoofd blijft zitten, na al dat gekuur!!
 
ik ga nu voor arimidex(had 2 doosjes liggen)maar die femara lijkt toch beter uit Elmo z'n post
 
Roy zei:
Meer vocht-hoge bloeddruk en als je snel aankomt wordt het sneller opgemerkt door de buitenwereld!

man, man hoeveel commentaar ik wel niet op mn plotseling verschenen dikke waterharses heb gehad. :D

@ccnp: je zou kunnen overwegen om met niet aromatiserende middelen te gaan kuren. Ik ben ook erg gevoelig voor waterretentie en vetopslag. Ik heb besloten om voortaan met winstrol en tren te gaan kuren, en mss test prop erbij. Ik had tijdens mn laatste kuur- 500 mg test enanth, 400 mg eq, winstrol- een enorme varkenskop gekregen.

Dan maar minder gains, maar het verandert je niet in een waterhoofd met zwembandjes.
 
Dat leek me na zijn post ook, heb van alle twee een paar, maar ga toch maar voor femara.
 
wat maken jullie je druk om het vasthouden van water? dat vocht gaat vanzelf wel weg, en dat beetje vet is er zo af :)
 
europeman zei:
wat maken jullie je druk om het vasthouden van water? dat vocht gaat vanzelf wel weg, en dat beetje vet is er zo af :)

Voorkomen is beter dan genezen, ik ben dankzij aromatiserende roids als test en dbol etc behoorlijk vet geworden.
 
Ik zou bijna lachen ware het niet dat we niet met kattepis te maken hebben.
Dat jij 19 bent en nog niet volwassen blijkt uit deze opmerking. Dat vetafzetting OOK in je lichaam (aders, organen) plaatsvindt en de gevolgen daarvan realiseer jij je misschien niet. Jij ziet schijnbaar alleen het vet direct onder je huid. De oorzaak van hoge bloedruk schijn je ook niet te weten. De gevolgen daarvan voor je nieren en hart ook niet.

En dat je nu na 6 weken clean (je hormoonprikken van 4 weken geleden laat ik voor het gemak maar ff buiten beschouwing :( ) alweer een nieuwe kuur bent gestart geeft 1 ding aan: je bente het perfecte voorbeeld waarom BB'ers zo'n discutabele naam hebben binnen sportscholen!

NB: voor mensen met een maatschappelijke carriere is zo'n dikke kop niet wenselijk. (beste collega's, na m'n AAS kuurtje gaat het wel weer weg, die dikke kop :eek: )

Ik heb trouwens een slecht humeur.....

europeman zei:
wat maken jullie je druk om het vasthouden van water? dat vocht gaat vanzelf wel weg, en dat beetje vet is er zo af :)
 
Leviathan zei:
Voorkomen is beter dan genezen, ik ben dankzij aromatiserende roids als test en dbol etc behoorlijk vet geworden.
Nou dat heb toch bijna voor !00% met je voeding te maken.
Lekker 5 a 6000 cals naar binnen duwen in je kuur en lekker vet worden.
En als het er weer af is staan we weer op nul.
 
Leviathan zei:
man, man hoeveel commentaar ik wel niet op mn plotseling verschenen dikke waterharses heb gehad. :D

@ccnp: je zou kunnen overwegen om met niet aromatiserende middelen te gaan kuren. Ik ben ook erg gevoelig voor waterretentie en vetopslag. Ik heb besloten om voortaan met winstrol en tren te gaan kuren, en mss test prop erbij. Ik had tijdens mn laatste kuur- 500 mg test enanth, 400 mg eq, winstrol- een enorme varkenskop gekregen.

Dan maar minder gains, maar het verandert je niet in een waterhoofd met zwembandjes.
ja , ik krijg ook veel commentaar, van jeetje wat heb jij een dikke kop gekregen. Dat is niet echt leuk om te horen, ook als weet ik dat het straks weg gaat.

Het schiet gewoon niet op, gisteren hoorde ik de prijs van artimidex en schrok me kapot van de prijs......:eek:
 
Jouw opmerking is een beetje kort door de bocht. 1 ding is zeker: met een hoog oestrogeengehalte in je bloed zet je zelfs met een relatief "mager" dieet vet af in je lichaam. Onderhuids, in de organen en in de aders. Op 2000 calorien gaan zitten om vervolgens amper te groeien lijkt me ook geen pretje. Te vaak wordt dan in een volgende kuur nog meer gespoten zonder te beseffen dat de gains tegenvielen door een slecht dieet met te weining bouwstoffen.


adrbeest zei:
Nou dat heb toch bijna voor !00% met je voeding te maken.
Lekker 5 a 6000 cals naar binnen duwen in je kuur en lekker vet worden.
En als het er weer af is staan we weer op nul.
 
Brandnetelthee schijnt te kunnen helpen om vocht af te drijven. Ik zou oppassen met die proviron! 75 mg is erg veel! Zit je straks ook nog met acné opgescheept.
 
Leviathan zei:
Voorkomen is beter dan genezen, ik ben dankzij aromatiserende roids als test en dbol etc behoorlijk vet geworden.


Weet vrijwel zeer dat dit eerder aan je voding licht kerel, ik neem zelf ook meestal de meer androgene middellen en wordt er ookniet baggervet van en de waterrettentie is ook wel onder controlle te houden maar het is gewoon een feit dat je met licht androgene en alleen kortwerkende middellen gewoon veel moeilijker en minder massa zult aanzetten
 
Back
Naar boven