En dat is dan zeer admirabel !!! het is ook geen aanval op personen, maar schoon eten bijvoorbeeld laat veel ruimte voor misinterpretatie ... ik geef toe ik heb mijn info uit allemaal boeken van gerennomeerde auteurs, maar mijn ervaringen tot nu toe zijn nog altijd, neem ALTIJD de adviezen over van mensen die iets hebben bereikt wat jij wilt bereiken, of dat nu met massa opbouw te maken heeft, of met vetverlies. Probeer gewoon alles uit en houd wat werkt gooi weg wat niet werkt, maar neem nooit zo maar iets aan. En misschien nog veel belangrijker, verander nooit van strategie omdat iedereen roept dat het niet zo moet... als iets voor jou werkt, dan is het hoogstwaarschijnlijk voor jou het beste. Er leiden meer wegen naar rome waarvan er voor iedereen 1 het meest geschikt is. Het is super als we iemand adviseren, maar dat wil niet zeggen dat het gaat werken voor die persoon, maar die persoon kan het eventueel wel gaan proberen mits die persoon er nog niet alles aan doet of het niet extreem doortrekt. Extreme resultaten zijn toch nooit toevalstreffers, maar lange lijdenswegen met extreme offers, zoals ik zelf ook geleerd heb, hele dagen op droge aardappels en magere kwark met vitamines waren bij mij geen uitzondering maar eerder regel. En dat is MIJN ervaring op MIJN lichaam. Dus we kunnen roepen wat we willen, zolang wij ergens geen ervaring mee hebben blijft het giswerk.
Kan je leuk roepen dat iemand iets uit een boek citeert, maar daar is niets mis mee zolang die informatie kloppend is dwz meerdere oplossingen biedt, vanuit een onbetwistbare basis.