XXL Nutrition

wat kan ik doen tegen een dikke kop tijdens kuren

Chemical zei:
Weet vrijwel zeer dat dit eerder aan je voding licht kerel, ik neem zelf ook meestal de meer androgene middellen en wordt er ookniet baggervet van en de waterrettentie is ook wel onder controlle te houden maar het is gewoon een feit dat je met licht androgene en alleen kortwerkende middellen gewoon veel moeilijker en minder massa zult aanzetten

Ik heb niet abnormaal hoog in de calorien gezeten. Sterker nog, ik zat onder de 4000 kcal tijdens het kuren. Vrijwel alleen schone voeding dus ik snap er geen bal van. Enigste dat ik dan nog kan bedenken is dat ik mss wel erg gevoelig ben voor de werking van oestrogeen.

adrbeest zei:
Nou dat heb toch bijna voor !00% met je voeding te maken.
Lekker 5 a 6000 cals naar binnen duwen in je kuur en lekker vet worden.
En als het er weer af is staan we weer op nul.

Zie mn reply naar JK.

Op hoeveel kcal. zit een gemiddelde kuurder?
500kcal. boven onderhoud? Of meer?

Mugje zei:

Volgens mij is in een kuur 4000-4500 kcal niet ongebruikelijk.

Ikzelf ben lager gaan zitten, en achteraf maar goed ook!

Komende kuren ga ik tussen de 3000-3500 kcal zitten.

Elmo zei:
Jouw opmerking is een beetje kort door de bocht. 1 ding is zeker: met een hoog oestrogeengehalte in je bloed zet je zelfs met een relatief "mager" dieet vet af in je lichaam. Onderhuids, in de organen en in de aders. Op 2000 calorien gaan zitten om vervolgens amper te groeien lijkt me ook geen pretje. Te vaak wordt dan in een volgende kuur nog meer gespoten zonder te beseffen dat de gains tegenvielen door een slecht dieet met te weining bouwstoffen.
Nou ik heb nog nooit iets tegen oestrogeen remment genomen in een kuur wat vind het gewoon zonde om mijn werking te remmen .
En ben nog nooit in mijn vet percentage gestegen tijdens mijn kuur en blijf er bij dat het toch aan de voeding licht.
Maar het zal wel van mens tot mens verschillen.

Mugje zei:
Zit gemiddelt het hele jaar door rond de 4400 cals en dat is zo,n 640 koolhydraten en 320 eiwitten en zo,n 70 vetten en dat eet ik in de kuur en uit de kuur en met die schema speel ik een beetje kwa bijsturen.
En weeg nu zo,n 120 kilo op zo,n 8 a 10 %

adrbeest zei:
Nou ik heb nog nooit iets tegen oestrogeen remment genomen in een kuur wat vind het gewoon zonde om mijn werking te remmen .
En ben nog nooit in mijn vet percentage gestegen tijdens mijn kuur en blijf er bij dat het toch aan de voeding licht.
Maar het zal wel van mens tot mens verschillen.

Zonde om jouw werking te remmen. waar heb je het over ???

Elmo zei:
Ik zou bijna lachen ware het niet dat we niet met kattepis te maken hebben.
Dat jij 19 bent en nog niet volwassen blijkt uit deze opmerking. Dat vetafzetting OOK in je lichaam (aders, organen) plaatsvindt en de gevolgen daarvan realiseer jij je misschien niet. Jij ziet schijnbaar alleen het vet direct onder je huid. De oorzaak van hoge bloedruk schijn je ook niet te weten. De gevolgen daarvan voor je nieren en hart ook niet.

En dat je nu na 6 weken clean (je hormoonprikken van 4 weken geleden laat ik voor het gemak maar ff buiten beschouwing :( ) alweer een nieuwe kuur bent gestart geeft 1 ding aan: je bente het perfecte voorbeeld waarom BB'ers zo'n discutabele naam hebben binnen sportscholen!

NB: voor mensen met een maatschappelijke carriere is zo'n dikke kop niet wenselijk. (beste collega's, na m'n AAS kuurtje gaat het wel weer weg, die dikke kop :eek: )

Ik heb trouwens een slecht humeur.....

Een van de beste posts van de laatste tijd!!

Dan raad ik je aan om de thread over Arimidex of Femara, gestart door Roy, eens goed te gaan lezen. Daarna kun je gerust nog even je reactie geven in deze thread. Ik dank u.

adrbeest zei:
Je afgifte van je lever voor de igf.
En met sth kan een beetje aromatiseren echt geen kwaad is alleen maar beter.

Elmo zei:
Dan raad ik je aan om de thread over Arimidex of Femara, gestart door Roy, eens goed te gaan lezen. Daarna kun je gerust nog even je reactie geven in deze thread. Ik dank u.
Als je al bang bent voor wat bijwerkingen moet je helemaal niet beginnen aan dat gif voor je lichaam.
En er kan altijd wat fout gaan vroeg of laat.
Maar maak je maar geen zorgen hoor want wordt zelf regelmatig gecontroleert door een huisarts en laat ook steeds bloedprikken en tot nu toe is alles nog steeds perfect.
En doe dat zowel in als na mijn kuur ( anders zit er een te lange tijd tussen )om het allemaal goed in de gaten te houden.
Je ken wel met al je medicamenten alles gaan bestrijden maar heb je ook medic uitslag uit het lab dat het ook allemaal goed werkt wat je doet.
En krijg je niet nog extra belasting op je lichaam door het toevoegen van al die spullen.

Maar ieder voor zich.

Je bent een draaikont. Eerst geef je aan dat je niks tegen oestrogen wilt doen omdat het zogenaamd de werking van je AAS zou remmen.
Jouw quote
Je afgifte van je lever voor de igf

Volgens jou post wordt die afgifte geremd maar......

in thread Femara of Arimidex geef ik je bewijs dat er middelen zijn tegen oestrogeenvorming die en passant ook nog eens de IGF levels met zo'n 25% laten stijgen en wat zeg je dan:

Als je al bang bent voor wat bijwerkingen moet je helemaal niet beginnen aan dat gif voor je lichaam.

Het heeft niks met bang te maken, in jouw geval veel meer met struisvogelgedrag en onkunde.

Vooral niks erbij leren!

Zucht

adrbeest zei:
En er kan altijd wat fout gaan vroeg of laat.
Maar maak je maar geen zorgen hoor want wordt zelf regelmatig gecontroleert door een huisarts en laat ook steeds bloedprikken en tot nu toe is alles nog steeds perfect.
En doe dat zowel in als na mijn kuur ( anders zit er een te lange tijd tussen )om het allemaal goed in de gaten te houden.
Je ken wel met al je medicamenten alles gaan bestrijden maar heb je ook medic uitslag uit het lab dat het ook allemaal goed werkt wat je doet.
En krijg je niet nog extra belasting op je lichaam door het toevoegen van al die spullen.

Maar ieder voor zich.

Laatst bewerkt:
ja ARDbeest je bent een draaikont :p , maar dat wist je al he de BOYS in the gym vonden het ook al hahahhahaha.

mzll en draai ze :D :D :D

adrbeest zei:
Zit gemiddelt het hele jaar door rond de 4400 cals en dat is zo,n 640 koolhydraten en 320 eiwitten en zo,n 70 vetten en dat eet ik in de kuur en uit de kuur en met die schema speel ik een beetje kwa bijsturen.
En weeg nu zo,n 120 kilo op zo,n 8 a 10 %

Cool dude ik ben dus niet de enige die niet loopt te bulken als een debiel tijdens het kuren :D

Laatst bewerkt:
pipo zei:
ja ARDbeest je bent een draaikont :p , maar dat wist je al he de BOYS in the gym vonden het ook al hahahhahaha.

mzll en draai ze :D :D :D
Ja pipo je moet toch een beetje draaien om de spullen er in kwijt te raken he.
Maar het gaat nog steeds haahahahahahahaa.
En dat vinden de boys in de sportschool ook hahaha.

Spreek je Pipo
Groetjes dokter ELMO hashahaha

Jemig, ik had wel verwacht dat er ietwat meer kennis aanwezig was over de basis van voeding ( met alle respect) maar jullie kennen vast het Ecto/Meso/Endomorph verhaal, sommige mensen hebben nu eenmaal een superhoge verbranding, dus die zullen bij het kuren bijna niets aanzetten aan vet omdat alle overtollige caloriën worden verbrand. Dan heb je nog de Meso's die super efficient massa aanzetten tijdens een kuur en vervolgens er MINDER vet uitkomen. Ik denk dat mensen die enorm aan vet aankomen tijdens de kuur gewoon veel te veel eten, want de Endomorph heeft een verder ontwikkeld stofwisseling systeem en is dan ook lichtelijk koolhydraat gevoelig ( soms zwaar gevoelig) Endo's kunnen op minder kcal al aankomen, dus is het nutting om eerst je basis metabolisme te vinden en daar dan mee te spelen + 500 kcal tijdens een kuur, zet je niet meer aan ? dan iets omhoog , zo houd je het ook in de hand, zonder als een zwijn aan te komen. Maar dat is toch met alles zo ? of je gaat voor max gains ( letterlijk) of je gaat voor max quality en dus minder gains.

Darkman zei:
Jemig, ik had wel verwacht dat er ietwat meer kennis aanwezig was over de basis van voeding ( met alle respect) maar jullie kennen vast het Ecto/Meso/Endomorph verhaal, sommige mensen hebben nu eenmaal een superhoge verbranding, dus die zullen bij het kuren bijna niets aanzetten aan vet omdat alle overtollige caloriën worden verbrand. Dan heb je nog de Meso's die super efficient massa aanzetten tijdens een kuur en vervolgens er MINDER vet uitkomen. Ik denk dat mensen die enorm aan vet aankomen tijdens de kuur gewoon veel te veel eten, want de Endomorph heeft een verder ontwikkeld stofwisseling systeem en is dan ook lichtelijk koolhydraat gevoelig ( soms zwaar gevoelig) Endo's kunnen op minder kcal al aankomen, dus is het nutting om eerst je basis metabolisme te vinden en daar dan mee te spelen + 500 kcal tijdens een kuur, zet je niet meer aan ? dan iets omhoog , zo houd je het ook in de hand, zonder als een zwijn aan te komen. Maar dat is toch met alles zo ? of je gaat voor max gains ( letterlijk) of je gaat voor max quality en dus minder gains.

en wat is het moraal van het verhaal?

Het is wel heel interessant, zo'n boek :D

Hicham

Het moraal is dat veel mensen de theorie misschien wel snappen, maar hoeveel hebben deze ook toegepast in de praktijk ?

hicham zei:
Het is wel heel interessant, zo'n boek :D

Hicham

Beetje sarcastisch bedoelt, Hicham ? ik meen gelezen te hebben dat jij lekker friet zat te eten tijdens jouw vorige kuren waardoor jij aardig wat aan kam aan vet. Kennis is leuk, maar als je het toepast is het nog een stukkie leuker.

Terug
Naar boven