Fitness Seller

wat kan ik met dit apparaat?

Bezoekers in dit topic

Marick

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
229
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
2013-03-06151204_zps78e19a6f.jpg


ik heb een vraag. kunnen jullie een lijstje opnoemen van wat voor soorten oefeningen je met dit apparaat kan? dan kan ik het eens op gaan zoeken en een thuis schema maken. het is deze bank + 4 dumbbells en 103KG aan gewichten. dus gewoon namen van de oefening ofzo

alvast bedankt
 
Hey dat is ongeveer mijn 2e bankje :)
Borst/Benen met dat apparaat en als er nog een apart stangetje bij zit.. ook nog biceps,
en dan kan je los (gewichten) helemaal los gaan , HA get it ?

Groet........
 
ik heb een vraag. kunnen jullie een lijstje opnoemen van wat voor soorten oefeningen je met dit apparaat kan? dan kan ik het eens op gaan zoeken en een thuis schema maken. het is deze bank + 4 dumbbells en 103KG aan gewichten. dus gewoon namen van de oefening ofzo

alvast bedankt

Misschien een rare vraag: Maar waarom heb je dit bankje ed maar weet je niet wat je er meer moet aanvangen.
Ik zou gewoon ff google'n en daar vind je 10.001 oefeningen die je kan doen en dan kijken of je het op je bankje kan....
 
ik weet wel wat je er mee kan flix maar ik dacht jullie hier weten vast meer. op google was weinig te vinden tbh.
thx
 
Chest :
-Bench press
-Chest flyes
-Incline bench press ( als het lukt ivm stanghouders die vlak boven je zitten )

Shoulders :
-Seated military press
-Dumbbell shoulder press

Legs :
-Leg curls
-Leg extensions

Verder kan je nog wat improviseren , veel succes ermee !
PS: Vooraleer je zwaar gaat benchen ofzo , kijk eerst even wat het maximumgewicht op dit bankje is.
de meeste bankjes die all-in-one zijn , zijn rommel , aangezien ze meestal maar 150-200kg ondersteunen ( gebruiker inbegrepen).. Dus ben je er maar een jaartje zoet mee ( normaal gezien ).
 
Abs:
Crunches
Leg Raises
Dragon fly's

Triceps:
Dips
Close Grip Bench Press
Dumbbell kickbacks

Rug:
Dumbbell Rows
 
misschien een matje kopen/neerleggen zodat je op de grond kan deadliften, bent over row, romanian deadlift en voor de rest wat prestigio en joerii zeggen
 
een matje is best handig ! ik had in de vorige kamer waar ik trainde laminaat liggen , wat dus zeer snel beschadigd geraakt, en bovendien nog eens enorm veel lawaai maakt.
Nu heb ik vinyl liggen , wat een heel ander verhaal is :)
 
hee dat matje is godvierdomme een goed idee :D
 
Back
Naar boven