Fabrice
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi om te zien hoe iedereen ineens hartstikke behulpzaam is..![]()
Wat een k*ttopic, het enige wat jij wilt is niet te dik worden. Alles wat je daar als 18 jarig meisje voor moet doen is niet vreten als een nijlpaard, kies zelf maar wat je het liefst op je brood smeert.
.Wat je op je brood smeert is best belangrijk. Kunt er hagelslag, gestampte muisjes, vlokken of anderzinds op doen maar daar word je op een verkeerde manier groot van. Ik hou het bij pindapasta, notenpasta, jam, kipfilet en kaas.
Wat je op je brood smeert is best belangrijk. Kunt er hagelslag, gestampte muisjes, vlokken of anderzinds op doen maar daar word je op een verkeerde manier groot van. Ik hou het bij pindapasta, notenpasta, jam, kipfilet en kaas.

Normaal wordt er gezocht naar de minste gebrek aan doordachtheid of het overbodige element van het topic. En nu kan het niet vanzelfsprekend genoeg zijn en zijn we o zo medelevend voor alle onhandigheid van de wereld.

?? groetjes Opa 'De vraag doe al vaker gesteld is:
Waarom is je keuze beperkt?
Waarom eet je niet gewoon vleeswaren? Kipfilet e.d. (zoals al eerder genoemd.)...
Ook kan je gewoon uitrekenen hoeveel kcal je nodig hebt op een dag (zie stickies) en dan gewoon eten rond je onderhoud in het aantal kcal. Succes, en ja het viel mij ook op Fabrice![]()
Ik hoop dat iemand mij kan helpen wat ik nu het beste op brood kan doen van zoet beleg!!
Want waar kom je nou van aan? Waarvan krijg je vet op je lichaam? Van calorieën?
Het gaat om deze vier producten (moet er twee van kiezen):
- Sandwichspread (calorieën: 28 koolhydraten: 2,2 vet: 2,0)
- Jam (calorieën: 37 koolhydraten: 9,1 vet: 0)
- Appelstroop (calorieën: 35 koolhydraten: 8,3 vet: 0)
- Gestampte muisjes (calorieën: 59 koolhydraten: 14,7 vet: 0)
Ik heb echt goed advies nodig met iemand die hier verstand van heeft!
Echt he
Wat een sukkels.
Ze heeft wrs al diverse PM's gehad in de trand van:
' Hoi, ik kan je wel helpen met broodbeleg. Vertel eens waar je van houd? Ik kook zelf heel graag en ben best vaak in de keuken te vinden, hehe, dus zeg maar wat je lekker vind ok. xx '
' He, luister niet naar die gasten in je topic want er zitten hier veel lui die alleen lopen te geilen op vrouwen en zelf niet eens trainen. Belangrijk is dat je bij beleg goed je macro's checkt, als je niet weet hoe dat moet kan ik je wel helpen mijn mailadres is buffboy1989 '
' Als je in het nachtcafe zoekt op mijn naam + derde beenpic...blablabla '
' Wat bedoel je precies met 'beleg'?? groetjes Opa '
Dankje!Goed advies:
Rookvlees
Kipfilet
Magere ham
Pindakaas
(de rest is troep)
Echt he
Wat een sukkels.
Ze heeft wrs al diverse PM's gehad in de trand van:
' Hoi, ik kan je wel helpen met broodbeleg. Vertel eens waar je van houd? Ik kook zelf heel graag en ben best vaak in de keuken te vinden, hehe, dus zeg maar wat je lekker vind ok. xx '
' He, luister niet naar die gasten in je topic want er zitten hier veel lui die alleen lopen te geilen op vrouwen en zelf niet eens trainen. Belangrijk is dat je bij beleg goed je macro's checkt, als je niet weet hoe dat moet kan ik je wel helpen mijn mailadres is buffboy1989 '
' Als je in het nachtcafe zoekt op mijn naam + derde beenpic...blablabla '
' Wat bedoel je precies met 'beleg'?? groetjes Opa '

Dat is iets persoonlijks :$
Ga dan lekker persoonlijk in je eentje doen en niet op een openbare site....![]()
Er bekruipt mij ook het gevoel dat jullie dezelfde 'achtergrond' hebben..[/COLOR]Ik herken mezelf precies in je (heb het ook goed volgensmij) ooit boeit het je niet meer waar je meer vet van aankomt.
+1ben ik nou de enige die denkt dat ts intern in een eetstoorniskliniek zit en op deze manier uit probeert te zoeken waar ze het minste van aankomt?