MuscleMeat

Wat kan ik smorgens eten?

Imperium

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben die magere witte kwark zat.. komt me keel uit.. ik kots echt alles onder als ik da nog 1 keer moet eten :/

heeft iemand nog tips wat ik smorgens moet eten (met veel eiwitten dus)?
ik weet het even niet meer :P

Hier is m'n schema nog es:

Code:
7:30  die magere witte kwark dus..

10:00
2 bruine boterhammen 167 kcal  6.3 eiwit  30 KH  2.3 vet
kipfilet (1 plakje per boterham dus ongeveer 30 gram kipfilet) 22.2 kcal 4.2 eiwit  0 KH   0.6 VET

12:05
3 broodjes  100 gr       250     9.5    45.1     3.5
3 plakjes kipfilet  37.5gram  33.3 kcal 6.3 eiwit 0 kh  0.9 gram vet

15:00
tonijn, eigen nat             150 gr       169,5    40,5     0.0     0.75

18:00 avond eten
gevarieerd..
voorbeeld van een avonddiner:
spitskool (rauw)              100 gr        37     3.0     4.0     1.0
karbonade (schouder)          50 gr       136    13.8      0.0     9.0
sla                           100 gr        10     0.5     2.0     0.0

21:00
sardines (blik) ([b]soms[/b])              100 gr       226    24.0     1.0    14.0

heb je die magere kwark al eens geprobeerd met wat vloeibaar zoet ...t ehalen bij de kruidvat....geen kalorien!! en toch zoet..errug lekker...beetje ananas erbij en je kunt je kwark blijven eten voor t ontbijt
of:
- havermout en eieren
- brinta, wat proteine poeder en wat rozijntjes
- etc.

succes!!

Heb je al eens ooit iets door die witte kwark geroerd.. of ben je er te beroerd voor: fruit , kokos, slagroom.

Mijn recept van vanochtend:
500 g uitgelekte kwark (boven koffiefilter gedurende nacht)
50 ml slagroom
75 gram bevroren frambozen
1 lepel frambozenjam
30 gram weipoeder
1 rauw ei
5 ijsklontjes
100-150 ml water (om kwark weer aan te lengen)
Staaf mixer er op zetten en na een minuut flink pureren een verrukkelijke kwark-wei-ei-shake, waar je je vingers bij op ou eten.

meestal doe ik er geen ei of slagroom bij, maar mijn vriend heeft me bekeerd tot de rauwe ei er doorheen... extra aminozuurtjes..

Waarom alleen eiwitten op de ochtend?

Ik zou gewoon brinta en melk ofzo nemen. En direct na het opstaan (voor je ontbijt) kan wat whey ook geen kwaad.

Ook zou je wat vetten in je ontbijt kunnen gooien (bijvoorbeeld lijnzaadolie), dan uiteraard niet tegelijk met whey innemen.

Misschien een whey shake, je hebt zowiezo lang geslapen, dus snelle eiwitten kan je wel gebruiken. Neem anders een paar eieren of melk.

Brinta en havermout zijn goede KH bronnen om je dag mee te beginnen (eigenlijk zijn deze geschikt voor altijd).

Bydeway ik weet niet wat je doel is (CUTTEN OF BULKEN), maar je eet wel erg weinig op een dag moet ik zeggen. Eiwitten mogen zeker hoger. En met 1 plakkie per boterham kan je niet leven!!!!! Hop 200 gram kippeborst erop!!

:)

Brintha natuurlijk! Lekker!!!
Als de brintha een keer op eens, dan bak ik 2 eieren.

125 gram 7 granen pannekoekenmix
250 ml melk
3 eieren
20 gram whey
evt banaan door beslag

:lick:

• Topic Starter Topic Starter
ik weeg 82.5 kilo en ben 1.77 en wil dus CUTTEN :)

Brinta !!! Brinta !!! Brinta !!!
Als ik een dag geen brinta heb gegeten ben ik niet te harden.
Net als koffie verplichte kost na het ontwaken.
En ff daarna lekker bammetjes met kipfilet.

Maar je wilt cutten lees ik, tijdens cutten is het toch juist belangrijk dat je goed ontbijt?
Om nou helemaal geen kh te nemen lijkt mij niet slim.

[Link niet meer beschikbaar]

Maar gebruik niet te veel Brinta/Havermout en zeker geen rozijnen of iets dergelijks :)

Tja, 's ochtends eet ik meestal een van de volgende zaken :
* eitjes/omelet/wentelteeftjes met melk
* brinta met of zonder fruit door
* pannekoeken en of brinta met whey + stukjes appel
* kwarkshake met melk en .... ( 'k experimenteer hier nog wat mee )
* geroosterde boterhammekes met een dikke laag kwark en een beeke verse kruiden op

In de zomer maak ik voor warme dagen kwarkijsjes... lolly's van kwark, beeke zoetstof & bosvruchten/ananas/kokos. Is niks voor 's ochtends, mja...

• Topic Starter Topic Starter
maar das voor bulk of niet?

en heb ik dus aan 2 roereieren op de morgen al genoeg dan? of wat voor KH moet ik eten dan?
het moet echt zo simpel mogelijk zijn.. want smorgens ben ik altijd brak als de nete :p

Bodybuilding food

Ik ben nog maar net begonnen met trainen & ik eet smorgens: havermoutpap met notten en bessen & voor ik ga trainen drink ik nog een eiershake, is dit goed? of moet ik meer of andere dingen eten? :)

Terug
Naar boven