XXL Nutrition

wat kost een gemiddelde home gym?

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
ik zou graag binne X aantal jaren een eigen home gym instaleren...wat kost dat grapje ongeveer,dan dnek ik aan de volgende toestellen.

- dumbles tot 60 kg
- crossover met in hoogte verstelbare armen
- een latpulley
- een bankdruktoestel
- een bankdrukbank + olympische bar + gewichten tot ongeveer 150 kg
- preacher curl machine
- een kabelrow toestel (geen machine,enkel de kabel met een bankje :))
en alle soorten handgrepen voor op de kabeltoestellen

als ik nog iets ben vergeten dan hoor ik het wel...

zou graag de nieuwe kostprijs horen en de 2dehandsprijs...ongeveer he :)
 
ik zou graag binne X aantal jaren een eigen home gym instaleren...wat kost dat grapje ongeveer,dan dnek ik aan de volgende toestellen.

- dumbles tot 60 kg
1500 EUR
- crossover met in hoogte verstelbare armen
500 EUR
- een latpulley
250 EUR als uitbreiding op een powerrack
- een bankdruktoestel
400 EUR
- een bankdrukbank + olympische bar + gewichten tot ongeveer 150 kg
225 EUR + 200 EUR (BB + gewicht)
- preacher curl machine
?- een kabelrow toestel (geen machine,enkel de kabel met een bankje :))
zit bij de lat pulley inbegrepen
en alle soorten handgrepen voor op de kabeltoestellen
100 EUR

als ik nog iets ben vergeten dan hoor ik het wel...
powerrack 400 EUR

zou graag de nieuwe kostprijs horen en de 2dehandsprijs...ongeveer he :)

2e hands valt niet echt een getal op te plakken voor de toestellen...

heb voornamelijk bodycraft genomen omdat dit erg degelijk maar toch betaalbaar spul is.


edit: met bankdruktoestel bedoelde je toch geen smith? Bankdruktoestel heb ik de prijs staan van een BenchPress en bankdrukbanje een losse verstelbare bank...
 
2e hands valt niet echt een getal op te plakken voor de toestellen...

heb voornamelijk bodycraft genomen omdat dit erg degelijk maar toch betaalbaar spul is.


edit: met bankdruktoestel bedoelde je toch geen smith? Bankdruktoestel heb ik de prijs staan van een BenchPress en bankdrukbanje een losse verstelbare bank...

tnx bart...

met bankdruk toestel bedoel ik idd geen smithmachine maar echt een toestel
zoals dit [Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus als ik goed kan rekenen heb je voor minder dan 4000 euro een bijna complete gym bij je thuis...nice...nog effe sparen en dan naar die shop :D
 
Hoezo zo specifiek een bankdruk toestel? als afwisseling op het gewone banken kun je ook op een bankje liggen met 2 dumbbells en dan dumbbelldrukken...

Bar met 150 kg schijven is op de langere duur te weinig.. Vooral met DL en Squat zul je hier in de toekomst niet genoeg aan hebben

IDD powerrack of squatrack ben je nog vergeten..
En misschien een apparaat waar je zowel leg curls als leg extensions op kunt doen ... NIET bezuinigen op been apparatuur!
 
Hoezo zo specifiek een bankdruk toestel? als afwisseling op het gewone banken kun je ook op een bankje liggen met 2 dumbbells en dan dumbbelldrukken...

Bar met 150 kg schijven is op de langere duur te weinig.. Vooral met DL en Squat zul je hier in de toekomst niet genoeg aan hebben

IDD powerrack of squatrack ben je nog vergeten..
En misschien een apparaat waar je zowel leg curls als leg extensions op kunt doen ... NIET bezuinigen op been apparatuur!

been apperatuur heb ik niet nodig,ktrain ze toch niet meer...kheb het schijt aan beentraining,al zie ik heel graag groten benen,ik doe ze niet...noem me nu maar een beach boy,don't care mother F....ers :p
 
Ik dacht dat je wedstrijden wilde gaan draaien..?
Dan lijkt me het toch wel verstandig om benen te trainen:)
 
ligt er geheel aan, tweedehands vind je soms heel goedkope dingen.
 
abbo gym lijkt me toch goedkoper als ik het zo zie:D
 
Ik dacht dat je wedstrijden wilde gaan draaien..?
Dan lijkt me het toch wel verstandig om benen te trainen:)

nee ben ervan af gestapt,heb er geen tijd meer voor,kdoe het nog puur voor mezelf
 
Ik ben 200 euro kwijt voor mijn home gym. Kan er bijna alles mee, hoewel squatten behelpen is.

Dumbbells tot 60 kilo kunnen veel goedkoper natuurlijk als je losse schijven gebruikt. ;)
 
Ik zou gewoon investereren in een degelijk powerrack met een fastoenlijk bankje, bar en weights, eventueel aangevuld met dumbbells.
Als je helemaal niet meer in een gym komt zou je als aanvulling op je rack een pull down kunnen nemen. crossover zou ik laten gaan.

in een powerrack kan je dan alles doen!
 
been apperatuur heb ik niet nodig,ktrain ze toch niet meer...kheb het schijt aan beentraining,al zie ik heel graag groten benen,ik doe ze niet...noem me nu maar een beach boy,don't care mother F....ers :p

Johnny Bravo..

Moet je ook niet kuren als je toch niet je hele lichaam compleet traint.

Zonde man. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.

Zou wat meer aan losse schijven nemen dan max 150 kg. Dumbbells tot 60 kg is niet te doen. Een set van 60kg kost al rond de 300 euro.. draai ze dan zelf in elkaar.
 
Waarom worden die dumbbells zo duur gehouden eigenlijk? Slaat toch nergens op eigenlijk. Is dat niet goedkoper te krijgen in het buitenland ofzo? Keer op vakantie in tjechie ofzo je auto vol laden.
 
Compleet ongeveer 15000 E

En als je maar de helft van je lichaam wil trainen,
kies je beter een andere sport en het kuren
laten voor wat het is.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je al die zooi willen, als je een home gym wil koop dan enkel een powerrack, bankje en een hoop gewichten.
 
Compleet ongeveer 15000 E

En als je maar de helft van je lichaam wil trainen,
kies je beter een andere sport en het kuren
laten voor wat het is.

haha ik lig me toch een portie dubbel hier.

laat je niet beflikkeren bro kijk op marktplaats! je bent toch gek als je alles nieuw gaat kopen.
Zodra je iets nieuw koopt en je hebt het 1 dag gebruikt is het al de helft minder waard, dat is toch krankzinnig
 
Compleet ongeveer 15000 E

En als je maar de helft van je lichaam wil trainen,
kies je beter een andere sport en het kuren
laten voor wat het is.


Welnee man! Voor ongeveer 1000 euro ben je al meer dan compleet bezig. Tenzij je natuurlijk alle apparaten wilt hebben, die je in de gemiddelde gym staat.
 
Megafitness-Shop

dit plus nog een rek met losse dumbbells en je bent klaar voor 1000 euro.
de rest is gewoon is gewoon overkill en niet nodig. zodra ik verhuis staat dit in mijn aparte gymkamer.
 
Back
Naar boven