AndroidHealthClinic

Wat lust jij nou echt niet?

Tuinbonen. Hoe mensen dat kunnen eten begrijp ik nog steeds niet. Trauma's aan over gehouden.

• Topic Starter Topic Starter
Tuinbonen. Hoe mensen dat kunnen eten begrijp ik nog steeds niet. Trauma's aan over gehouden.
Alles wat groen en eetbaar is lust ik, er is niets (althans niets wat ik ken) dat ik niet lus en niet aan een boom of struik groeit. Dus tuinbonen zijn daarom ook heerlijk.

Spruiten tuinbonen en linze volgens mij. oja doperwten en gekookte peen:kots:

• Like
Waarderingen: K82
Boerenkool, bleekselderij, spitskool, andijvie, rucola

• Wow
Boerenkool, bleekselderij, spitskool, andijvie, rucola
Man man man dat is een beste lijst met allemaal heerlijkheden.

Geen boerenkool lusten is zooooo jammer...

"Boerenkool met spekjes" zeggen ze altijd....

Nou, wij eten het met heerlijk gekruid shoarmavlees.....

Maar als je geen boerenkool lust zal jou dit een rotzorg zijn natuurlijk.

Ben geen fan van gekookte aardappels, maar we moesten thuis altijd eten wat de pot schaft en 'dat lust ik niet' was verboden. Daardoor lust ik nu bijna alles wel.

Varkensvlees, gekookte aardappels, sushi en fastfood eet ik bijna nooit.

Ben geen fan van gekookte aardappels, maar we moesten thuis altijd eten wat de pot schaft en 'dat lust ik niet' was verboden. Daardoor lust ik nu bijna alles wel.

Varkensvlees, gekookte aardappels, sushi en fastfood eet ik bijna nooit.
Sushi is ook niet mijn favoriet, die hele gekte en waanzin waarin mensen soms verkeren bij het horen van het woord "sushi" kan ik dus ook niet begrijpen.

• Like
Waarderingen: BB_
Er zijn enorm veel verschillende soorten zeewier ook uiteraard. Wakamé wordt vaak al eens in een pokebowl gebruikt. Voor de rest krijg je het wel eens op je bord bij de duurdere restaurants aan de kust.
Ik zal eens op zoek gaan naar een goed stukkie wier.

Zeewier in combinatie met sushi (sorry not sorry haha), rijst of in een salade: super lekker! Mijn dochter van 6 eet er zo een bakje los van leeg. En over linzensoep gesproken: (pittige) Turkse linzensoep met rode linzen en munt.. chef’s kiss🤤 (beetje jeugdsentiment want ik ging vroeger altijd met mijn vader in Nijmegen bij restaurant Ankara eten en dan kreeg je dat gratis vooraf🥹)

cream of rice (tenminste die van XXL) :barf:

• Like
vegitarische kip
nooit meer

puke GIF

Spruiten en rode kool 🤢

• Like
Terug
Naar boven