- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles wat groen en eetbaar is lust ik, er is niets (althans niets wat ik ken) dat ik niet lus en niet aan een boom of struik groeit. Dus tuinbonen zijn daarom ook heerlijk.Tuinbonen. Hoe mensen dat kunnen eten begrijp ik nog steeds niet. Trauma's aan over gehouden.
Nog nooit gehad maar ben daar wel oprecht nieuwsgierig naar, schijnt bijzonder gezond te zijn.
Linzensoep......................heerlijk!Spruiten tuinbonen en linze volgens mij. oja doperwten en gekookte peen![]()
Man man man dat is een beste lijst met allemaal heerlijkheden.Boerenkool, bleekselderij, spitskool, andijvie, rucola
Sushi is ook niet mijn favoriet, die hele gekte en waanzin waarin mensen soms verkeren bij het horen van het woord "sushi" kan ik dus ook niet begrijpen.Ben geen fan van gekookte aardappels, maar we moesten thuis altijd eten wat de pot schaft en 'dat lust ik niet' was verboden. Daardoor lust ik nu bijna alles wel.
Varkensvlees, gekookte aardappels, sushi en fastfood eet ik bijna nooit.
Nog nooit gehad maar ben daar wel oprecht nieuwsgierig naar, schijnt bijzonder gezond te zijn.
Ik zal eens op zoek gaan naar een goed stukkie wier.Er zijn enorm veel verschillende soorten zeewier ook uiteraard. Wakamé wordt vaak al eens in een pokebowl gebruikt. Voor de rest krijg je het wel eens op je bord bij de duurdere restaurants aan de kust.
Nog nooit gehad, komt vast nog wel eens.
Dikke hype en een waardevolle business maar geef mij maar een echt stuk kip.
Allebei vreselijk lekker, heb zelf nooit een combinatie ervan genomen maar misschien heb je me op een idee gebracht