Fitness Seller

Wat lust jij nou echt niet?

Ik lust volgens mij ook alles, behalve sushi. Vis vind ik sowieso maar half lekker, het is dat het een goede bron van eiwitten en goede vetten zijn, anders at ik het niet.

• Like
Waarderingen: K82
Ja, maar dat is dan toch geen sushi?
Nee...
Sushi is van origine een rijsrbroodje... belegd veelal met vis, omelet, groente of fruit.
Dus lang niet alleen vis.
Vis sushi is wel t meest bekend onder de naam sushi.
Maar als je sushi gaat eten in een restaurant hebben ze vaak meer andere dingen dan originele vis sushi.
Doe mij maar sashimi tonijn/zalm met sushigember, wasabi en Japanse sojasaus. 😁

• Like
Tomo sushi Amsterdam
IMG_0807.jpeg

Is een beetje hetzelfde om naar een all you can eat chinees te gaan en er enkel frietjes met frikandel te eten met een halve liter pils, erna op DBB vertellen dat het lekkere chinees was
Loca lust geen sushi zegt ze, dat is geen sate of frikandellen en ook geen rookworst !

• Haha
Loca lust geen sushi zegt ze, dat is geen sate of frikandellen en ook geen rookworst !
Wat een hype die sushi, wat is dat nou? Een voorgerechtje?
Of die 300g fats is de main dish?
Waar zijn die groentjes met mayo, frietjes, pils, biefstuk, ....
Grote fan van vis maar Sushi is gwn overrated Japanese crap dat hier feitelijk niets te zoeken heeft in onze samenleving.

groet

Ben vooral een fan van uramaki :D niet echt Japans, maar toch, imho gewoon sushi :o

flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.u2.jpg

Verder vind ik dat als je naar een all-you-can-eat whatever (sushi, wok, internationaal) gaat, je zelf moet weten of je wel of niet jezelf volstopt met friet, kipfilet of met sushi/whatever het thema is.

Grote van van vis maar Sushi is gwn overrated Japanese crap dat hier feitelijk niets te zoeken heeft in onze samenleving.

groet

Als je denkt dat sushi een voorgerecht is, dan heb je nooit goede verse sushi op :D

Grote fan van vis maar Sushi is gwn overrated Japanese crap dat hier feitelijk niets te zoeken heeft in onze samenleving.

groet
#rookworst4life 😂

Sushi is wel lekker, dan gemaakt door japanners en niet chinezen, die alleen kassa zien en vandaar stomme patatzaak spullen erbij verkopen.
Ik geloof meer in authentiek zijn en geen allegaartje zijn qua restaurant maar dat is mijn mening.

Mijn gruwel zijn : Tuinbonen , sinds ik het ouderlijke huis had verlaten nooit meer een tuinboon aangekeken!
En ook uit mijn tienertijd: gore glazige gebakken uien...rand van mijn bord vol met ui die ik eruit haalde uit het avondeten...mijn moeder werd gek van me :-)

Gewoon goed bakken dan zijn uien lekker, mama! :)

Pindakaas.
Al reeds 3 verschillende potten geprobeerd maar kan het echt niet binnenkrijgen.

Terug
Naar boven